Nee, dank u

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Normaal vind ik Camenbert lekker, eventueel met lekkere rode pruimen jam erbij. Maar als het kutje van een vrouw naar Camenbert ruikt!……. Nee, dankjewel. 😣😫
 
Die van D66 jetten? Hij Is van de mannenliefde die valt al automatisch af Joke😅dan blijft alleen Klimaatpaus Timmermans over.ik snap heel goed dat je dan hoofdpijn hebt😄
Niet alleen klimaatpaus hoor. Ook aanjager van die revolutie in de Oekraine. Er zat nl een Russisch gezinde president maar die is weggejaagd door de bevolking opgehitst door oa Timmermans. Nou we zien wat dat nu oplevert.
 
Timmermans is bi.....hij naait namelijk alles en iedereen.
.....maare joke.....als ervaren vrouw.....je weet hoe deze kutkabouter ons naait met zijn leugens en haatzaaierij.....maar hoe heb je nou sex met zo een man?
Er Kan niet veel lijkt me.
Dat is misschien wel waarom hij het volk zo naait....kan hij toch nog iets
 
Niet alleen klimaatpaus hoor. Ook aanjager van die revolutie in de Oekraine. Er zat nl een Russisch gezinde president maar die is weggejaagd door de bevolking opgehitst door oa Timmermans. Nou we zien wat dat nu oplevert.
Dus volgens jou moet je maar vooral doen wat Poetin bevalt?!
En telt democratie niets. Laat de mensen maar vooral onderdrukt worden.
Nee, bedankt!
 
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik benoem alleen feiten. Net als dat het een feit is dat Wilders Poetin als een vriend ziet en ook beweert dat de Russen MH17 niet neerschoten. En dat is nu de grootste partij.
 
Ik Ben geen PVV fan ....maar als we het over democratie hebben, geef mij maar Putin ipv Ursula Von Der Leyen....Putin heeft nog het fatsoen om the doen alsof hij gekozen is.
Het tuig dat ons leven vanuit Brussel verpest moet......laat ik zeggen in de tijd van gebroeders de wit snapten we het nog
 
Ik Ben geen PVV fan ....maar als we het over democratie hebben, geef mij maar Putin ipv Ursula Von Der Leyen....Putin heeft nog het fatsoen om the doen alsof hij gekozen is.
Het tuig dat ons leven vanuit Brussel verpest moet......laat ik zeggen in de tijd van gebroeders de wit snapten we het nog
Nou ja dan zou ik naar Rusland verhuizen als ik jou was. Je wordt dan wel gelijk ingezet aan het front met Oekraine. Maar je moet er wat voor over hebben.
 
Nou ja dan zou ik naar Rusland verhuizen als ik jou was. Je wordt dan wel gelijk ingezet aan het front met Oekraine. Maar je moet er wat voor over hebben.
vroeger werden dat nsb, ers genoemd .
als je zo gek op rusland en poetin bent , ga erheen zou ik zeggen .
veeeeel succes
Blijft alleen bij woorden. Maar inderdaad als je het hier niet naar je zin hebt en denkt dat het daar beter is dan kan je het beste daarheen gaan.
Profvoetballers doen dat ook.
Stelletje verliezers.....jullie hebben dit met je domme stemgedrag veroorzaakt en ons land overgegeven aan globalistisch tuig.
Ik blijf hier mijn land verdedigen.
Jullie weten niet Wie je vrienden zijn
Putin is meer te vertrouwen Dan dat tuig in brussel
 
Democratie he. Fvd is zowat weg. Op een paar mensen na trapt niemand daar meer in. Tja globalistisch tuig, je moet het maar verzinnen.
Poetin is onze vriend niet . Altijd wel weer vreemd als je de Russen boven je eigen volk verkiest. Nogmaals als je Poetin meer vertrouwt dan de mensen in Brussel zou ik naar Rusland gaan als ik jou was. Dat smoesje van ik blijf hier om mijn land te verdedigen trapt niemand in. Zei ik ook in het koude oorlog tijdperk waarin je extreem links had die de Sovjet Unie het arbeidersparadijs noemden. Gingen ook niet en dezelfde rotsmoes van ik blijf hier om het systeem van binnenuit te veranderen. Er verandert blijkbaar niks, Ruslandknuffelaars die gehersenspoeld zijn door de Russische propaganda is blijkbaar van alle tijden.
Maar we dwalen af van het onderwerp.
 
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik benoem alleen feiten. Net als dat het een feit is dat Wilders Poetin als een vriend ziet en ook beweert dat de Russen MH17 niet neerschoten. En dat is nu de grootste partij.
Je noemt geen feiten, je uit een mening en stelt een samenhang, die juist niet door feiten te verifiëren is.
En dan bedoel ik jouw bijdrage #4.
Maar ook wmb. nu terug naar het topic. Over politiek wordt hier gewoon te veel verschrikkelijke onzin versprijt, daar zit ik hier niet voor.
 
Alle gekheid op een stokje, voor je het weet breekt de oorlog echt door in Europa. Genieten nu het nog kan. On topic, ok lijst gerust op wie je niet wilt neuken, maar neuk vooral diegene die je wel wilt neuken, liefst vandaag en niet morgen. De wereld is rot en rotter aan het worden. Als het is afgelopen moet je niet meer naar de dvp gaan. Kijk wat er tijdens de corona crisis gebeurde. Alle dvp waren gesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan