Neem je DVP maar niet mee naar een Coldplay-concert

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Koudvuur

Meubelstuk
1.020
09/12/23
2.466
13
Monogamie is overrated, is mijn mening. Daar kun je lang over discussiëren. Maar ik ga geen zedenpreek houden over een CEO die een affaire heeft met een collega. Niet over de affaire an sich tenminste.

Wel ben je natuurlijk ongelooflijk stom als je zo in het openbaar gaat flikflooien tijdens een concert, zeker als je bekend bent. Ga dan naar een hotelletje of zo.

Dus tip voor de heren hier: neem je DVP maar niet mee naar een concert van Coldplay. De Van der Valk heeft vast nog wel een kamer over.

En trouwens: Coldplay is gewoon zwaar ruk.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als die man in zijn prive tijd op evaluatie wil bij HR is dat zijn zaak.
Hij had dit keer pech dat de sessie werd opgenomen 😬

Snap de ophef ook nlet zo, als ik eerlijk ben.
Ik als regelmatig buiten-de-deur-neuker begrijp heel goed dat mensen affaires beginnen. Maar anderzijds is het gewoon een feit dat het gros der mensheid hier negatief over oordeelt. Daar baal ik ook van, maar je verandert het nu eenmaal niet..... Daarom is het gewoon niet handig om in het openbaar zo te gaan staan flikflooien als bekend en getrouwd persoon. Je weet dat er een storm losbarst als ook maar iemand je ziet en herkent.

Ja sowieso want in het bedrijfsleven wordt het zo gezien: als je je eigen vrouw zo hard belazerd, dan wil ik niet weten wat je ons (het bedrijf) zou kunnen aandoen dus dan moet je weg.
Ik als regelmatig buiten-de-deur-neuker begrijp heel goed dat mensen affaires beginnen. Maar anderzijds is het gewoon een feit dat het gros der mensheid hier negatief over oordeelt. Daar baal ik ook van, maar je verandert het nu eenmaal niet..... Daarom is het gewoon niet handig om in het openbaar zo te gaan staan flikflooien als bekend en getrouwd persoon. Je weet dat er een storm losbarst als ook maar iemand je ziet en herkent.
Tja en wat denk je dat dit doet met de jonge kinderen aan beide kanten? Daar denkt niemand aan als ze dit soort video's viraal laten gaan, ook al die deepfake-varianten erop: hillarisch en nu ook al die stadia's in the USA die hun continue nadoen. Grappig allemaal maar ik wil niet weten hoe dit is voor de kids van die CEO en die HR-dame want ze hebben beide een grote familie

De meme train is al heel lang los op dit onderwerp.

Grootste grap is dat iedereen schande spreekt over de CEO....en dat zijn vrouw het keihard gast winnen in de scheiding. Maar die HR dame is ook getrouwd en grote kans dat haar aanstaande ex man alles mag gaan betalen....

De meme train is al heel lang los op dit onderwerp.

Grootste grap is dat iedereen schande spreekt over de CEO....en dat zijn vrouw het keihard gast winnen in de scheiding. Maar die HR dame is ook getrouwd en grote kans dat haar aanstaande ex man alles mag gaan betalen....
Goh. "Als" het al klopt dan is er toch iets waar vrouwen in bevoordeeld zijn. Want op alle andere vlakken is deze aardkloot zwaar masculien dominant..... 🤐

Ja sowieso want in het bedrijfsleven wordt het zo gezien: als je je eigen vrouw zo hard belazerd, dan wil ik niet weten wat je ons (het bedrijf) zou kunnen aandoen dus dan moet je weg.
Het grootste probleem hier is een seksuele relatie met een ondergeschikte.

En _zeker_ in Amerika . Ook al staat mevrouw hier en nu in volle instemming mee te vozen, als ze gedumpt wordt staat ze de dag erna bij de rechter dat er een "hostile workplace" was en dat ze zich "gedwongen" voelde, en dat het bedrijf hier schuldig aan is.

Vreemdgaan is niet geweldig voor de reputatie, maar als de CEO er met de buurvrouw gestaan had zou hij zeer waarschijnlijk nog gewoon CEO zijn.
(misschien tzt niet meer getrouwd, maar het feit dat een werkneemster is maakt het ook een zaak van het bedrijf ).

Tja en wat denk je dat dit doet met de jonge kinderen aan beide kanten? Daar denkt niemand aan als ze dit soort video's viraal laten gaan, ook al die deepfake-varianten erop: hillarisch en nu ook al die stadia's in the USA die hun continue nadoen. Grappig allemaal maar ik wil niet weten hoe dit is voor de kids van die CEO en die HR-dame want ze hebben beide een grote familie.

Best tragisch en zielig inderdaad.
Nu is zo'n buitenechtelijke relatie iets dat meestal een keer breekt, maar het is wel lullig als "iedereen" er bij staat te gnuiven wanneer er dan een filmpje of verhaal breed lekt .
(lokaler : fietsenhok-gepijpte wethouder, "Ilse de torenpoeper" , en wat BNers die soms in de media mogen ontdekken dat ze bedrogen worden )

De pech van dat soort wereldwijde meme-filmpjes is dat het zo extreem zichtbaar wordt.
Als daar Hanna en Kees uit Hoogkarspel zich zo nadrukkelijk "betrapt" hadden laten zien waren die _ook_ geout door kennissen "He die ken ik , speelt in het vierde elftal en zij doet de kantine".

Terug
Bovenaan Onderaan