In het verleden stelde ik me - bij erg leuke dames - wel eens voor onder mijn eigen (voor)naam, er vanuit gaande dat mijn privacy gewaarborgd is aangezien mijn voornaam wel vaker voorkomt. Het is toch wat intiemer als iemand tijdens de seks je eigen naam kreunt in plaats van een valse naam.
Als je echter vaker iemand bezoekt en misschien een band opbouwt en ook meer over elkaar te weten komt (waar woon je ? wat voor werk doe je ? wat voor hobby's heb je ?) dan kunnen ze als ze je echte naam hebben je eventueel toch vinden op internet, alhoewel ik nog nooit meegemaakt heb dat een dame me gaat stalken haha..
Tegenwoordig gebruik ik echter altijd mijn "artiestennaam" vanaf het begin, die is dus Peter, ook hier op
GR, sorry medewandelaars, hecht toch aan mijn privacy, en wie weet leest mijn baas of de buurman wel mee.
Alle DVP's gebruiken toch ook een artiestennaam, dus waarom ik ook niet. Ik ben er nu aan gewend, maar ik moet ook zeggen dat tijdens mijn bezoekjes er bijna nooit namen worden genoemd. Zelf ben ik meestal in Duisburg te vinden en dan zeg je gewoon "du/dir/dich" of "you" of veel dames beginnen met "Hast du Lusst ?".
Meestal stel ik me wel netjes voor alhoewel het de meesten niet interesseert. Het komt wel eens voor dat na afloop iemand vraagt "wat was je naam ook alweer ?", ook daaruit blijkt dat het de meeste dames niet echt interesseert.