Manier van aanspreken door DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het niet echt storen, hoort er bij. Wat ik een beetje te veel vind, is als ze na een paar weken een bericht sturen met: 'I miss you'
Oh dat kan bij mij niet eens. Ik blok de dvp na de date en ontblok alleen als ik contact wil. Ik heb dat een paar x meegemaakt en vind het bloedirritant. Heb aparte nr voor mn kinky afspraken en heb alles erop dichtgezet. Er is geen enkel nr die me daarop kan bereiken: puur voor whatsapp en zet alleen toegang open voor de desbetreffende dvp waar ik mee wil afspreken.

Ik heb me hier eigenlijk nooit echt mee bezig gehouden en tot dusver boeide het me allerminst.
Maar na het openen van dit topic zal ik er toch eens op gaan letten over de manier waarop ik me toch al die tijd heb laten aanspreken.
Grensoverschrijdend is nog zwak uitgedrukt.

Ik zag dit altijd als onschuldig, maar bij nader inzien ben ik toch echt wel vaak onheus bejegend.

Een dvp bezoek zal voor mij nooit meer nooit meer hetzelfde zijn.

Daarom vind ik het fijn als ze me gewoon met mijn naam aanspreken. Dat is het minst theatraal.

Dan moeten ze die wel onthouden hebben, of acceptabel gespeld in hun telefoon toegevoegd ...

Het zal een mix zijn van een stijl die genoeg mannen nu juist graag hebben (of waarvan de dames denken dat mannen dat graag hebben ) - en dat lieverd nooit (heel) verkeerd is waar de verkeerde naam of een rare spelling dat wel is.

Als ik op de app contact leg met een dame, word ik vaak aangesproken met 'hi schat'/'hi my love'/'hi sweetheart' en dat soort woorden. Ik merk dat ik dit ongemakkelijk vind. Ik ben hun liefje niet. Natuurlijk menen ze het niet echt, maar het komt theatraal, over-the-top op me over. Ik word er iig niet geil van.

Mijn favoriete dame noemt me gewoon bij mijn voornaam. Prima. Zo heet ik, dat ben ik. Lekker nuchter, zo heb ik het graag.

Niets ten nadele verder van de dames en de dates zijn meestal prima. Ik ben echt niet afstandelijk en houd wel van persoonlijk contact met de dames, maar dat heb je juist meer als je niet zo theatraal doet. Tenminste, zo ervaar ik het.

In mij schuilen zowel een woeste romanticus als een nuchtere Hollander van boven de rivieren. Als een dame mij 'my love' noemt, krijgt de calvinist toch ineens weer de overhand...

Goed verhaal, lekker kort ook.

Ik heb me hier eigenlijk nooit echt mee bezig gehouden en tot dusver boeide het me allerminst.
Maar na het openen van dit topic zal ik er toch eens op gaan letten over de manier waarop ik me toch al die tijd heb laten aanspreken.

Ik zag dit altijd als onschuldig, maar bij nader inzien ben ik toch echt wel vaak onheus bejegend.

Neem het haar niet kwalijk, het komt ook door de mores die daar in het huis heerst.

Dan is het maar te hopen dat ze je niet met broccoli bekogelen.

Als ik op de app contact leg met een dame, word ik vaak aangesproken met 'hi schat'/'hi my love'/'hi sweetheart' en dat soort woorden. Ik merk dat ik dit ongemakkelijk vind. Ik ben hun liefje niet. Natuurlijk menen ze het niet echt, maar het komt theatraal, over-the-top op me over. Ik word er iig niet geil van.

Mijn favoriete dame noemt me gewoon bij mijn voornaam. Prima. Zo heet ik, dat ben ik. Lekker nuchter, zo heb ik het graag.

Niets ten nadele verder van de dames en de dates zijn meestal prima. Ik ben echt niet afstandelijk en houd wel van persoonlijk contact met de dames, maar dat heb je juist meer als je niet zo theatraal doet. Tenminste, zo ervaar ik het.

In mij schuilen zowel een woeste romanticus als een nuchtere Hollander van boven de rivieren. Als een dame mij 'my love' noemt, krijgt de calvinist toch ineens weer de overhand...
Hoor idem van verschillende dames waarmee ik afspreek.
Als deze worden aangesproken met , Hi hey BB Baby of Schatje beantwoorden ze zelfs niet .

In het verleden stelde ik me - bij erg leuke dames - wel eens voor onder mijn eigen (voor)naam, er vanuit gaande dat mijn privacy gewaarborgd is aangezien mijn voornaam wel vaker voorkomt. Het is toch wat intiemer als iemand tijdens de seks je eigen naam kreunt in plaats van een valse naam. :D

Als je echter vaker iemand bezoekt en misschien een band opbouwt en ook meer over elkaar te weten komt (waar woon je ? wat voor werk doe je ? wat voor hobby's heb je ?) dan kunnen ze als ze je echte naam hebben je eventueel toch vinden op internet, alhoewel ik nog nooit meegemaakt heb dat een dame me gaat stalken haha.. :ROFLMAO:

Tegenwoordig gebruik ik echter altijd mijn "artiestennaam" vanaf het begin, die is dus Peter, ook hier op GR, sorry medewandelaars, hecht toch aan mijn privacy, en wie weet leest mijn baas of de buurman wel mee. :oops:

Alle DVP's gebruiken toch ook een artiestennaam, dus waarom ik ook niet. Ik ben er nu aan gewend, maar ik moet ook zeggen dat tijdens mijn bezoekjes er bijna nooit namen worden genoemd. Zelf ben ik meestal in Duisburg te vinden en dan zeg je gewoon "du/dir/dich" of "you" of veel dames beginnen met "Hast du Lusst ?".

Meestal stel ik me wel netjes voor alhoewel het de meesten niet interesseert. Het komt wel eens voor dat na afloop iemand vraagt "wat was je naam ook alweer ?", ook daaruit blijkt dat het de meeste dames niet echt interesseert.

In het verleden stelde ik me - bij erg leuke dames - wel eens voor onder mijn eigen (voor)naam, er vanuit gaande dat mijn privacy gewaarborgd is aangezien mijn voornaam wel vaker voorkomt. Het is toch wat intiemer als iemand tijdens de seks je eigen naam kreunt in plaats van een valse naam. :D

Als je echter vaker iemand bezoekt en misschien een band opbouwt en ook meer over elkaar te weten komt (waar woon je ? wat voor werk doe je ? wat voor hobby's heb je ?) dan kunnen ze als ze je echte naam hebben je eventueel toch vinden op internet, alhoewel ik nog nooit meegemaakt heb dat een dame me gaat stalken haha.. :ROFLMAO:

Tegenwoordig gebruik ik echter altijd mijn "artiestennaam" vanaf het begin, die is dus Peter, ook hier op GR, sorry medewandelaars, hecht toch aan mijn privacy, en wie weet leest mijn baas of de buurman wel mee. :oops:

Alle DVP's gebruiken toch ook een artiestennaam, dus waarom ik ook niet. Ik ben er nu aan gewend, maar ik moet ook zeggen dat tijdens mijn bezoekjes er bijna nooit namen worden genoemd. Zelf ben ik meestal in Duisburg te vinden en dan zeg je gewoon "du/dir/dich" of "you" of veel dames beginnen met "Hast du Lusst ?".

Meestal stel ik me wel netjes voor alhoewel het de meesten niet interesseert. Het komt wel eens voor dat na afloop iemand vraagt "wat was je naam ook alweer ?", ook daaruit blijkt dat het de meeste dames niet echt interesseert.
Voorstellen doe ik bij nieuwe dames ook. Gewoon uit beleefdheid, niet eens met het doel dat ze het ook onthouden. Dat hoeft wmb niet, maar het gebeurt natuurlijk wel als je vaker komt. Ik doe het gewoon omdat ik correcte omgang belangrijk vind. Het is een soort ritueel.

Bij bekende dames gebruik ik wel mijn echte voornaam. Maar niet mijn achternaam, die hoeven ze niet te weten. Mijn voornaam komt redelijk vaak voor en mijn achternaam weten ze niet, dus het lijkt me sterk dat ze achter mijn socials kunnen komen.

het ligt er denk ik ook aan hoe je zelf prettig vind om aangesproken te worden..
ik heb geen titel voor mijn naam en al helemaal geen hoge dunk van mezelf
dus als ik brieven of mails krijg met 'geachte of weledele heer'..
dan is er of een haar in de boter, of het gaat me geld kosten..meestal een combo van die 2..
klanten hoe 'voornaam' dan ook ,druk ik meestal op hun hart om me ook met Rich of Richard ,je/gij aan te spreken..
op mijn beurt spreek ik ook gewoon op normaal niveau met zo iemand..ik ga daar geen toneel van maken ,albeit respectvol..

Terug
Bovenaan Onderaan