Manier van aanspreken door DVP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vind het niet echt storen, hoort er bij. Wat ik een beetje te veel vind, is als ze na een paar weken een bericht sturen met: 'I miss you'
Oh dat kan bij mij niet eens. Ik blok de dvp na de date en ontblok alleen als ik contact wil. Ik heb dat een paar x meegemaakt en vind het bloedirritant. Heb aparte nr voor mn kinky afspraken en heb alles erop dichtgezet. Er is geen enkel nr die me daarop kan bereiken: puur voor whatsapp en zet alleen toegang open voor de desbetreffende dvp waar ik mee wil afspreken.

Ondanks Dat ik er zelf nuchter naar kijk, hou ik er wel van het spelletje mee te spelen. Het word wel ongemakkelijk soms als ze zover gaan in het spelletje alsof je elkaar al jaren kent. Dan wil je soms wel zeggen:"laten we elkaar niet voor de gek houden, want als ik weg ben ben je me al vergeten. Zo hecht zijn we echt niet"

Ik heb me hier eigenlijk nooit echt mee bezig gehouden en tot dusver boeide het me allerminst.
Maar na het openen van dit topic zal ik er toch eens op gaan letten over de manier waarop ik me toch al die tijd heb laten aanspreken.
Grensoverschrijdend is nog zwak uitgedrukt.

Ik zag dit altijd als onschuldig, maar bij nader inzien ben ik toch echt wel vaak onheus bejegend.

Een dvp bezoek zal voor mij nooit meer nooit meer hetzelfde zijn.

Daarom vind ik het fijn als ze me gewoon met mijn naam aanspreken. Dat is het minst theatraal.

Dan moeten ze die wel onthouden hebben, of acceptabel gespeld in hun telefoon toegevoegd ...

Het zal een mix zijn van een stijl die genoeg mannen nu juist graag hebben (of waarvan de dames denken dat mannen dat graag hebben ) - en dat lieverd nooit (heel) verkeerd is waar de verkeerde naam of een rare spelling dat wel is.

Terug
Bovenaan Onderaan