Neerkijken op klanten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Met name in Oost-Europa is "mannelijkheid" nog belangrijk voor het aanzien van een man. En een mannelijke, sterke man heeft geen geld nodig om een vrouw in z'n bed te krijgen. Dus gaan alleen losers die anders niet aan een vrouw geraken naar de hoeren.
Het is maar de vraag of echte losers of kneusjes (hoe gaan we dat definiëren? ) naar een DvP gaan.
Als je niet al te sterk bent, in mentaal opzicht, zou je dan de drempel durven of kunnen nemen om een dame te bezoeken?
 
Het is maar de vraag of echte losers of kneusjes (hoe gaan we dat definiëren? ) naar een DvP gaan.
Als je niet al te sterk bent, in mentaal opzicht, zou je dan de drempel durven of kunnen nemen om een dame te bezoeken?
Haha ik moet dan altijd denken aan Mental Theo die ooit bij Spuiten en Slikken zat en toen zei: 'Je hebt echt lef nodig om naar de hoeren te gaan hoor.'
 
Absoluut mee eens hoor. Ik ken veel mannen die nooit een dame zullen durven bezoeken.
Ik durfde dat eerst ook niet tot ik een topper ben tegengekomen op sociale media en van het een kwam het ander en tot op de dag van vandaag nog geen moment spijt van gehad dat ik die stap gezet heb. En dat voelt zo goed kan de dame in kwestie hier niet genoeg voor bedanken wat voor een GFE gevoel zij mij telkens gegeven heeft en mij in de toekomst nog zal geven 😍
 
Absoluut mee eens hoor. Ik ken veel mannen die nooit een dame zullen durven bezoeken.

Echt he...dat is zoiets waar je nooit echt bij stilstaat; dat 'hoerenlopen' voor veel mannen een echte no-go is. Ik had laatst een collega en die begon te vertellen over een andere collega die hem verteld had dat die wel eens via 'een site Kinky' hoeren bezocht had...nou nou je had hem moeten zien; het totale onbegrip en bijna afschuw...hij zou het iig nooit gaan doen, weet niet meer precies wat die allemaal zei...want het enige wat ik hoorde was 'ik moet er niet aan denken om echt heerlijke vrouwen te seksen, anders dan mijn mollige kleine vrouwtje' waar ik dan weer minder begrip voor kan opbrengen. Het was wel grappig want ik en mijn collega reageerde beide niet echt op wat die allemaal uitkraamde aka redelijk obvious dat wij een andere mening / insteek hebben :p
 
Neerkijken op wandelaars (en de dames) is voor mij vrijwel altijd een teken dat die persoon geen idee heeft waar men over praat.

Tuurlijk, ik sluit mijn ogen er niet voor dat er ook duistere kanten in deze wereld zijn en het verhaal van de mensen die daar mee te maken hebben gehad is absoluut valide.

Echter zijn het vooral dat soort verhalen die in de media komen en voor ik begon met wandelen hadden die ook mijn beeld sterk gekleurd.

Ik dacht ook dat het allemaal vies, onpersoonlijk en crimineel was. Dat de vrouwen allemaal zwaar uitgebuit werden en het maar een nare boel was.

Eenmaal aan de wandel bij de vergunde privehuizen kwam ik er snel achter dat mijn beeld echt niet klopte en hoewel het zeker een apart wereldje is, het er eigenlijk ook heel normaal is.

Kortom, ik snap de vooroordelen wel die anderen kunnen hebben en daardoor neerkijken op ons. Vervelend, maar ik kan het ze door de zeer gebrekkige en gekleurde informatie die je als niet-wandelaar krijgt ook niet kwalijk nemen.
 
Heel wat jaren terug verscheen er een artikel in een weekblad, waarin iemand er openlijk voor uitkwam dat hij de meisjes bezocht. Voor hem was het een besluit dat na wikken en wegen kwam, want hij had wel vrienden en vriendinnen, maar de vrouwen vonden hem kennelijk geen geschikt relatiemateriaal, want hij was te lief of te aardig.
Later heeft hij het eens tijdens een etentje verteld aan één van die vriendinnen, de reactie laat zich raden.
Er zijn maar weinig mensen die het accepteren.
 
Er zijn maar weinig mensen die het accepteren.
Is zo, maar wat ik dan zo raar vind: als je seksafspraakjes regelt via tinder dan vindt iedereen dat tegenwoordig normaal. Maar als je afspreekt via bijv. kinky dan kijken mensen er ineens op neer. Het enige verschil is dat er geld en tijdsduur bij komt kijken. Vind ik eigenlijk niet zo'n groot verschil.
 
Ik vind eigenlijk wel een luxe. Sex zonder verdere verplichtingen en gedoe. Als je eerst uit eten moet ben je al meer geld kwijt. En dan heeft ze ineens buikpijn...
Daar zit ook wel iets in. Als ik naar mijn eigen omstandigheden kijk, is het bezoeken van een uitgaansgelegenheid iets waar het vaak niet van komt en in de tijd dat ik dat wel deed, was het door het lawaai al een beste kluif om met iemand een gesprek aan te gaan of je te mengen in een al lopende conversatie.
Dan moet je inderdaad maar afwachten of alle tijd en moeite die je in een ander steekt iets voorbrengt in de vorm van een relatie of een (eenmalig?) intiem onderonsje.
Dan is de kortste weg inderdaad een bezoekje aan een DvP (of andere sekswerker) waarbij je vooraf weet wat de bedoeling is. De enige variabele is de kwaliteit van de dienstverlening en daar hebben we gelukkig o.a. dit forum voor.
 
Misschien dat de crux 'm zit in het wederzijds goedvinden, in plaats van dat de dame je toelaat omdat je ervoor betaalt.
Ik begrijp wel dat ze een Tinder-date hoger inschatten dan een betaalde date, maar daarom moeten ze toch nog niet neerkijken op de laatste categorie? Of kijken ze bvb ook neer op verpleegsters en hun patiënten?
 
Ooit aan 1 dame mijn telefoonnummer gegeven en we hadden leuk contact. Op een dag gaf ik aan haar niet meer te zullen bezoeken, omdat ik teveel gevoelens voor haar kreeg en wist dat dat nooit wederzijds ging zijn, dus mezelf in bescherming moest nemen.

Meteen nooit meer iets van haar gehoord na die laatste app van mij. Is dat neerkijken? Denk het niet. Uiteindelijk is het een verdienmodel en snap ik wel dat het energie steken in iemand waar niks meer aan te verdienen valt niet veel zoden aan de dijk zet.

Het had alleen iets anders mogen aflopen.
 
Wie weet kijken andere vrouwen op hun beurt weer neer op meiden die via tinder hun heil zoeken en regelmatig afspreken. Misschien zijn er bij die van mening zijn dat ze hun huid zo duur mogelijk moeten verkopen aan een man, in plaats van het eenvoudigweg genieten van een samenzijn.
 
Het was een slimmer meid omdat zo op te lossen.
Als je van iets af wil of stoppen .Korte metten maken en niks meer laten horen.Dat is de beste weg.Zo werk ik ook met vrouwen die zeuren
 
Wie weet kijken andere vrouwen op hun beurt weer neer op meiden die via tinder hun heil zoeken en regelmatig afspreken. Misschien zijn er bij die van mening zijn dat ze hun huid zo duur mogelijk moeten verkopen aan een man, in plaats van het eenvoudigweg genieten van een samenzijn.
Sommige mannen willen ook zo goedkoop mogelijk huid inkopen dus niks anders
 
Is zo, maar wat ik dan zo raar vind: als je seksafspraakjes regelt via tinder dan vindt iedereen dat tegenwoordig normaal. Maar als je afspreekt via bijv. kinky dan kijken mensen er ineens op neer. Het enige verschil is dat er geld en tijdsduur bij komt kijken. Vind ik eigenlijk niet zo'n groot verschil.

Ja.

Iemand die hele avonden steekt in het chatten met wanhopige dames met als doel ze in bed te krijgen, is goed bezig als 'm dat lukt nadat hij ze heeft getrakteerd op drankjes, etentje, bioscoop, etc. Iemand die naar de hoeren gaat, is een kansloos figuur.

Dat is toch wel zo'n beetje hoe velen in de wedstrijd zitten. Ach ja, leven en laten leven. Ik stoor me er niet aan.
 
Het was een slimmer meid omdat zo op te lossen.
Als je van iets af wil of stoppen .Korte metten maken en niks meer laten horen.Dat is de beste weg.Zo werk ik ook met vrouwen die zeuren
Ja ok en dat is ook prima, maar even terug appen om te zeggen dat ze dan ook maar het contact zou gaan verbreken had op zijn minst nog wel gekund.
 
Dat is uit evolutionair oogpunt verklaarbaar; een man heeft als doel zijn zaad zoveel mogelijk te verspreiden, een vrouw moet kieskeurig zijn wie ze als vader van haar kinderen wenst.
Dat iets evolutionair verklaarbaar is, houdt op zich geen waarde-oordeel in. Dat mensen bvb bedriegen of op de vuist gaan is ook vaak evolutionair verklaarbaar, daarom is het nog niet ok. Natural fallacy.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan