Neerkijken op klanten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar ik heb al vaker gemerkt dat (vooral Oost-Europese) dvp's wat dat betreft rare logica hanteren. Het gaat ook niet alleen over jaloezie. Velen kijken echt op hun klanten neer en ze willen niet dat hun man ook zo'n loser wordt.
Neerkijken op wandelaars die het zichzelf kunnen permitteren om hun centjes aan hun plezier te spenderen zijn dikwijls alles behalve losers , ik kan me al voorstellen welke soort dvp's je bedoeld , in ieder geval geen waar je überhaupt verliefd zal op worden 😁
 
Ja, sommige collega-hoerenlopers zijn niet bepaald iets om trots op te zijn. Maar veel van die Oost-Europese dames vinden je de facto een loser als hoerenloper. Dat vind ik niet correct. En zeker niet als je deze job doet. Maar voor geld danst de beer natuurlijk. Uiteindelijk bezoek ik soms ook dergelijke dames waarvan je weet dat ze je een loser vinden. Niet optimaal, maar ja. Het is een afweging die zowel zij als wij maken. Al vind ik het als klant toch nog makkelijker om dat neerkijken te negeren dan als dvp. Iets met dominant/onderdanige rollen (bediscussieerbaar) en het verschil tussen een enkel contact en constante contacten dag in dag uit.
Ik denk dat wandelaars en dvp's elkaar wat betreft looser factor elkaar wel een handje kunnen geven. Velen in onze maatschappij kijken neer op zowel prostituees als hoerenlopers. Ik zie het anders, maar ja.. ik ben ook zo'n looser 😆
 
Veel wandelaars hebben toch ook een vrouw of vriendin, en dat weten de dvps toch ook? Dan hoeven ze ook niet neer te kijken op hun klanten met het idee 'anders komen ze niet aan een vrouw'. Aan de andere kant, misschien kijken ze erop neer dat deze mannen hun vrouw ontrouw zijn. Maar daar werken deze dvps dan ook zelf aan mee, dus ook dat is weer heel dubbel.
 
Waarom kijken ze neer op klanten? Kan een van de dames hier ook iets over zeggen?

Ik sla over. Waarom zal ik alles maar vertellen terwijl er weinig tegen overstaat.
Ben geen gratis praatpaal 🤣 als je echt perse iets wilt weten.. mijn werkadres staat op mijn website 😉

Bedankt en weer door.
 
Waarom kijken ze neer op klanten? Kan een van de dames hier ook iets over zeggen?
Ik kijk op niemand neer. Iedereen heeft zijn of haar redenen om DVPs te bezoeken of te vermijden. Andersom geldt uiteraard hetzelfde: iedere sekswerker heeft haar of zijn redenen om sekswerk te willen doen of uit de branche te willen stappen.
 
Ik sla over. Waarom zal ik alles maar vertellen terwijl er weinig tegen overstaat.
Ben geen gratis praatpaal 🤣 als je echt perse iets wilt weten.. mijn werkadres staat op mijn website 😉

Bedankt en weer door.
Deze vraag was niet specifiek aan jou gericht. Je had er ook gewoon niet op kunnen reageren. Je reageer ik je beledigd heb ofzo…

Maar wederom bedankt voor je reactie en werk ze
 
Zeker weten dat jullie respect hebben voor ons wandelaars. Bij mij is het eerste punt respect opbrengen naar een dame is een goed begin van een geweldige date 😊

Dat woord "respect"stond bij jou in je leesplankje. Maar is natuurlijk een containerbegrip , iedereen geeft er zijn/ haar eigen invulling aan. Dat weten we allemaal.
Ik kan zelfs respect voor jou hebben en toch gelijktijdig op je neerkijken.
 
Wie dat er op mij neerkijkt dat moet die persoon weten, ik heb nog niet ondervonden dat er een dame op mij neerkijkt dus. Als dat zo is maakt mij dat niet uit.
Persoonlijk heb ik dat ook nog nooit zo als zodanig ervaren om mij als persoon. Een enkele keer dat ik wegens gebrek aan klik of te slecht uitgerust een slappe kreeg voelde ik dat wel als zodanig.
 
Persoonlijk heb ik dat ook nog nooit zo als zodanig ervaren om mij als persoon. Een enkele keer dat ik wegens gebrek aan klik of te slecht uitgerust een slappe kreeg voelde ik dat wel als zodanig.
Heb dat ook meegemaakt de eerste keer dat ik ben beginnen wandelen. Wss door De stress maar nooit het gevoel gekregen van de dame dat ze op mij neer keek ze had er zelfs begrip voor
 
Kwam net een mooi voorbeeld tegen van een idioot die juist op een dame neerkijkt. Walgelijke vent en ik hoop dat iemand op internet zijn stem in combinatie met de auto weet te herkennen. Zou het niet erg vinden als dit op een echtscheiding uitdraait.

Hahahahahahaha ik kan zo genieten van debiele tokkies als dit. Wat gaat er in het hoofd van zo'n vent om om zo'n debiel filmpje te maken?? :')
 
Kwam net een mooi voorbeeld tegen van een idioot die juist op een dame neerkijkt. Walgelijke vent en ik hoop dat iemand op internet zijn stem in combinatie met de auto weet te herkennen. Zou het niet erg vinden als dit op een echtscheiding uitdraait.

FCA product, vorig model RAM 1500 pickup truck. Toen nog Dodge RAM geheten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan