Is er weer....Goedemiddag, is Celine Geleenstraat 23 k7 (vh k6) alweer aanwezig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs er weer....Goedemiddag, is Celine Geleenstraat 23 k7 (vh k6) alweer aanwezig?
Zie https://www.girlsreview.nl/threads/den-haag-algemeen.44/post-1300433Irina 5k1 doublet ook aanwezig?
Vandaag in de Geleen door de kou nog nooit zo snel geweest.Er zijn weer diverse dames terug in de Geleenstraat
Alexia, Anastasia en Tanya van 86
Oh, ik dacht dat ze ons gemist haddenGeld is op hè , ze mogen weer aan de bak![]()
Als ik sommige hier moet geloven waren de dames kapot van verdriet. En waag het niet tegen hun te zeggen dat ze slechts betaalde klanten zijn "lees lopende bankrekeningen zijn"Oh, ik dacht dat ze ons gemist hadden![]()
Wel grappig hoe we allemaal wachten op dat Irina terug komten ik maar denken dat ik de enige was die haar standaard bezoekt in doublet
Ik ben per maand ongeveer 55E aan parkeer geld in DH kwijt (20 uurtjes wandelen per maand)per uur?ik ben meer kwijt bij de dames
Ik reis naar DH met NS weekend vrij maand abo, sinds 2026 39,50 + 10 euro 1e klas, was goedkoper vorig jaarIk ben per maand ongeveer 55E aan parkeer geld in DH kwijt (20 uurtjes wandelen per maand)
Hun vakantie is gewoon overGeld is op hè , ze mogen weer aan de bak![]()
Ja , ze moeten van de baas weer aan de slagHun vakantie is gewoon over
Klopt, gewoon genieten, niet verder nadenken.Ja , ze moeten van de baas weer aan de slag![]()
Veel vrouwen daar , zijn slachtoffer van verkeerde mannen , helaasKlopt, gewoon genieten, niet verder nadenken.
Een dvp in duitsland die ik jarenlang bezocht stopte een paar maand geleden en tijdens het laatste bezoekje moest ze opeens iets prive's kwijt wat ik al vermoedde. Haar "vriend" is een zware crimineel, wat ik al vermoedde.
Kreeg nog de kerstgroeten van haar, maar niet meer op gereageerd. Ik brand me vingers er niet aan
Je kan beter vanaf den haag hs uitstappen het kost je maar 5 min lopen naar de geleenVandaag in de Geleen door de kou nog nooit zo snel geweest.
De wandeling van Den Haag Centraal naar Geleen had me al wintertenen opgeleverd en na 1 ronde lopen verscheen Anastasia voor het raam en ze zag er hartverwarmend uit. Meteen na binnen gehopt en ze heeft me heerlijk op temperatuur gebracht
p.s: Te koud om na het bezoekje nog de doublet te bezoeken. Meteen de 1e trein terug naar huis genomen met een hete kop koffie
Effe een update het klopt idd dat de parkeertarieven naar 4 euro zoveel per uur zijn gegaan. Dit zowel in de Rivierenbuurt bij de Geleen en de Schilderswijk bij de doub. Nog steeds goedkoop eigenlijk.. Wat bezetting betreft was het best aardig overal en zal niet lang duren dat alles weer terug is.