Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn weer diverse dames terug in de Geleenstraat
Alexia, Anastasia en Tanya van 86
Vandaag in de Geleen door de kou nog nooit zo snel geweest.
De wandeling van Den Haag Centraal naar Geleen had me al wintertenen opgeleverd en na 1 ronde lopen verscheen Anastasia voor het raam en ze zag er hartverwarmend uit. Meteen na binnen gehopt en ze heeft me heerlijk op temperatuur gebracht :)
p.s: Te koud om na het bezoekje nog de doublet te bezoeken. Meteen de 1e trein terug naar huis genomen met een hete kop koffie

Laatst bewerkt:
Oh, ik dacht dat ze ons gemist hadden 🤭😜
Als ik sommige hier moet geloven waren de dames kapot van verdriet. En waag het niet tegen hun te zeggen dat ze slechts betaalde klanten zijn "lees lopende bankrekeningen zijn" 😂

Ze schijnen een speciale band te hebben "vriendschap en emotionele verbinding" 🤐
Wel grappig hoe we allemaal wachten op dat Irina terug komt 😅 en ik maar denken dat ik de enige was die haar standaard bezoekt in doublet

Goede dienstverlening doet een klant terugkomen. 😉

Ja , ze moeten van de baas weer aan de slag😆
Klopt, gewoon genieten, niet verder nadenken.
Een dvp in duitsland die ik jarenlang bezocht stopte een paar maand geleden en tijdens het laatste bezoekje moest ze opeens iets prive's kwijt wat ik al vermoedde. Haar "vriend" is een zware crimineel, wat ik al vermoedde.
Kreeg nog de kerstgroeten van haar, maar niet meer op gereageerd. Ik brand me vingers er niet aan

Laatst bewerkt:
Klopt, gewoon genieten, niet verder nadenken.
Een dvp in duitsland die ik jarenlang bezocht stopte een paar maand geleden en tijdens het laatste bezoekje moest ze opeens iets prive's kwijt wat ik al vermoedde. Haar "vriend" is een zware crimineel, wat ik al vermoedde.
Kreeg nog de kerstgroeten van haar, maar niet meer op gereageerd. Ik brand me vingers er niet aan
Veel vrouwen daar , zijn slachtoffer van verkeerde mannen , helaas

Effe een update het klopt idd dat de parkeertarieven naar 4 euro zoveel per uur zijn gegaan. Dit zowel in de Rivierenbuurt bij de Geleen en de Schilderswijk bij de doub. Nog steeds goedkoop eigenlijk.. Wat bezetting betreft was het best aardig overal en zal niet lang duren dat alles weer terug is.

Vandaag in de Geleen door de kou nog nooit zo snel geweest.
De wandeling van Den Haag Centraal naar Geleen had me al wintertenen opgeleverd en na 1 ronde lopen verscheen Anastasia voor het raam en ze zag er hartverwarmend uit. Meteen na binnen gehopt en ze heeft me heerlijk op temperatuur gebracht :)
p.s: Te koud om na het bezoekje nog de doublet te bezoeken. Meteen de 1e trein terug naar huis genomen met een hete kop koffie
Je kan beter vanaf den haag hs uitstappen het kost je maar 5 min lopen naar de geleen

Effe een update het klopt idd dat de parkeertarieven naar 4 euro zoveel per uur zijn gegaan. Dit zowel in de Rivierenbuurt bij de Geleen en de Schilderswijk bij de doub. Nog steeds goedkoop eigenlijk.. Wat bezetting betreft was het best aardig overal en zal niet lang duren dat alles weer terug is.

Stiekem wist je dat sinds september toen dat gemeld werd in het andere topic. :D

Terug
Bovenaan Onderaan