Recensie Nemises, Eindhoven, Baekelandplein 2 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze week is meneer Seducci ook slachtoffer geworden van deze dame. Kosten? 100 euro.

De dame noemde zich Gabbi, en had blond haar, een zwarte string en omgedraaide tepels. Op die dag was ze aanwezig op Baekelandplein nummer 2 aan de rechter zijde. Zoals meneer Seducci hier nadien pas las beweerde ze ook deze keer Italiaans te zijn, maar ze is wel degelijk Roemeens. Toen meneer Seducci Italians begon te spreken begreep de dame er helemaal geen hout van.

Vooraf een massage gehad, die alles te wensen over liet. De dame ging met haar volle gewicht op mijn rug zitten, en dat was niet comfortabel om het maar licht uit te drukken. Masseren kon ze dus al niet, en ze leek er plotseling maar heel weinig zin meer in te hebben. Ook begon ze smerig te hoesten, dus meneer Seducci was al op zijn hoede voor een zeer matige belevenis.

Meneer Seducci begon zich af te vragen wanneer ze eens begon met pijpen, dus hij vroeg er maar naar. Met een zucht begon ze eraan. De kleine James was nog niet eens hard en de dame deed er een al een condoom om, zonder de voorhuid op te rollen. Zo werkt dat natuurlijk niet! Hierdoor bleef de kleine James slap, en de dame keek erg argwanend. Ze begon ook een beetje intimiderend over te komen. Daarnaast mocht haar vagina NIET worden aangeraakt. Sjonge jonge, voor dat geld heeft meneer Seducci al trio's gehad...

Toen stond ze ineens op, en meneer Seducci moest ook rechtstaan. Hij dacht bij zichzelf... wat is de bedoeling? "Come doggy" zei de dame... maar de kleine James was nog niet eens half hard (slap), dus ben ik maar weer op bed gaan liggen. Terwijl ze mij aftrok begon ze verder met haar intimiderend gedrag. Nog een paar keer geeuwen, en boos kijken kon er ook nog wel bij. Termen zoals "First time here?", "Why you look angry?" en "Your face makes me look stressed" zijn er onder andere gevallen. Op een gegeven moment was meneer Seducci er helemaal klaar mee, en de dame begon ook ruzie te zoeken. Meneer Seducci heeft al aardig wat kilometers er op zitten, dus wist hij dat dit foute boel was. Ik heb haar vlak af gezegd wat ik van haar "service" vond, en heb mij aangekleed en nog even staan te ruzieën om vervolgens de deur achter mij dicht te slaan. Ik had het liefste nog 50 euro terug gehad.

Tot dusver de ervaring met deze dame. Door deze situatie trok meneer Seducci zijn carrière toch in twijfel, want dit was een flinke (financiële) misser. Tevens had hij de daad nog steeds niet verricht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan