Ik kwam net toevallig deze tegen terwijl ik een andere oplichter zocht. Ik kan me levendig vergissen maar ik zie hier een bron van ellende... hoe denken jullie erover?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren
Ik kwam net toevallig deze tegen terwijl ik een andere oplichter zocht. Ik kan me levendig vergissen maar ik zie hier een bron van ellende... hoe denken jullie erover?
Hilarisch; ze zoekt iemand "die te vertrouwen is"........ En dan nepprofielen aanmaken en die valselijk promoten.
Onder een chat zou je ook kunnen verstaan via whatsappEr staat: je krijgt betaald per inkomend betaald bericht in de chat. Dit lijkt niets op iets dat met Kinky of Sexjobs te maken heeft (daar is toch geen betaalde chat?) maar inderdaad, zoals eerder vermeld door @Nightangel'71 , over die vele sites met nepprofielen waarmee "geen fysiek contact mogelijk is".
Bij dat soort sites staat altijd in de kleine lettertjes vermeld "de profielen kunnen fictief zijn", waarmee de uitbaters onder de beschuldiging van oplichterij uit kunnen komen.
Mja. Dat betaald maken / daaraan geld verdienen lijkt me een stuk ingewikkelder dat met een chat die op zo'n "fictieve profielen"-site aangeboden wordt. Dit soort dingen: https://www.sm-contact.nl/. "Vanaf 1,70 per chatbericht" .Onder een chat zou je ook kunnen verstaan via whatsapp
Ja dat kan ook inderdaad.Mja. Dat betaald maken / daaraan geld verdienen lijkt me een stuk ingewikkelder dat met een chat die op zo'n "fictieve profielen"-site aangeboden wordt. Dit soort dingen: https://www.sm-contact.nl/. "Vanaf 1,70 per chatbericht" .
Datingsite achtige dingetjes waarschijnlijk , al die erotische sites die sugarbabes of hunkerende studentes beloven aan mannen van middelbare leeftijd zullen hun abonnees toch af en toe even moeten zien te prikkelen voor hun zuurverdiende geldOnder een chat zou je ook kunnen verstaan via whatsapp
Midhold verkoopt advertenties , wat de klant er in zet zal ze een zorg zijnBeter voorbeeld krijg je niet aan de andere kant Midhold doet er weinig aan denk ik.
Levert poen op
Uit eindelijk is Midhold wel verantwoordelijk voor wat er in staat.Midhold verkoopt advertenties , wat de klant er in zet zal ze een zorg zijn
In een ideale wereld wel ja , maar wie gaat ze aanpakken ? Je rechtsbijstandverzekering ziet je al aankomen als je bijvoorbeeld een ingebrekestelling wilt omdat een DVP daar adverteerde die na vooruitbetaling van 100 Euro niet kwam opdagen of zoUit eindelijk is Midhold wel verantwoordelijk voor wat er in staat.
Foto's van modellen die worden misbruikt voor nep advertenties kunnen de agency's van hun echt wel wat meeIn een ideale wereld wel ja , maar wie gaat ze aanpakken ? Je rechtsbijstandverzekering ziet je al aankomen als je bijvoorbeeld een ingebrekestelling wilt omdat een DVP daar adverteerde die na vooruitbetaling van 100 Euro niet kwam opdagen of zo
Hoewel het over het algemeen zeer knappe meiden zijn is echt niet elk erotisch model zo beroemd dat ze een heel apparaat achter zich staan dat dat soort dingetjes voor haar regelt natuurlijk , zo'n agency zou daar een dagtaak aan hebben , zo'n beetje elk beschaafd land heeft wel meerdere kinky of seksjobs achtige sites en ze zijn overal bagger , diezelfde foto's staan in de regel in nog 6 landen op dergelijke site'sFoto's van modellen die worden misbruikt voor nep advertenties kunnen de agency's van hun echt wel wat mee
In een ideale wereld wel ja , maar wie gaat ze aanpakken ? Je rechtsbijstandverzekering ziet je al aankomen als je bijvoorbeeld een ingebrekestelling wilt omdat een DVP daar adverteerde die na vooruitbetaling van 100 Euro niet kwam opdagen of zo