Neukparty Eva

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo,
Toen ik er was, was het eerder een gewone gangbang.
Alles heel ontspannen in een aangenaam kader.
Enkele dames van koppels lieten zich heel spontaan af neuken, de man keek toe of deed zelfs mee.
Van meesters en slavinnen heb ik niet veel gemerkt.
 
Zoals beloofd.
Ik was er gisteren.
De sfeer was zeer ontspannen.
Heel lage opkomst van mannen. Ik denk nog geen 20 eerlijk gezegd.
De vrouwtjes, Eva, Sara (Margot uit De Goesting X-Small gangbangs), een leuk blondje ontsnapt uit de Ramontiek producties, Braziliaanse Ina, nog een ander dametje die ik me van een vorige keer herinnerde met vergezellende kleerkast, misschien vergeet ik er nog wel eentje. Ik was doodmoe toen ik er buiten kwam en thuis had mevrouw ook nog zin. Volstrekt kaputski toen ik rond 11 u in bed kroop. De dag ervoor was ik in 2BE in Halle waar ik ook al in het rood kwam qua energie level.
Een tweede keer was ik er gisteren in De Loft. Ik had het er prima naar mijn zin.
Ik blijf Eva een hete teef vinden die me blijft opwinden. Het blondje uit de Ramontiek producties kon ook goed uit de voeten. Een eerste keer ging ik bij haar maar had niet echt een match met de mede-banger die ook met haar bezig was. Een tweede keer pakte ik haar aan met mijn maat waar hij wisselend haar liet spuiten (ik dacht een keer of 5 🤩😳) en ik haar telkens hard penetreerde. Een schouwspel dat intussen één van onze favoriete act's is geworden op gangbangs. Ik kom heel moeilijk klaar maar op die momenten lukt het.
De mijnheer die vorige keer achter het -dranken en hapjes- tafeltje stond is vervangen door een travestie heer die door sommigen wat meewarig bekeken werd maar ik vond het wel gedurfd en leuk. Uitgedost in netkousen en huishoudster pakje. Een ludieke toets. Respect. Heb ik hem ook laten weten.
Braziliaanse Ina dat is een super vriendelijk ding maar mijn god, ook een grootverbruiker glijmiddel.
Margot of Sara, ook leuk en een heel open intelligent iemand volgens mij. Maar ik was niet bij haar om een thesis te verdedigen. Wel om ze lekker op z'n hondjes te nemen. Toen ik op het punt stond om te gaan zingen kwam mijn maat me verdomme ambeteren waardoor ik het momentum verloor. Anders was ik misschien 2 keer klaargekomen. Dju.
@LittleLunaLush
 
Laatst bewerkt:
Zoals beloofd.
Ik was er gisteren.
De sfeer was zeer ontspannen.
Heel lage opkomst van mannen. Ik denk nog geen 20 eerlijk gezegd.
De vrouwtjes, Eva, Sara (Margot uit De Goesting X-Small gangbangs), een leuk blondje ontsnapt uit de Ramontiek producties, Braziliaanse Ina, nog een ander dametje die ik me van een vorige keer herinnerde met vergezellende kleerkast, misschien vergeet ik er nog wel eentje. Ik was doodmoe toen ik er buiten kwam en thuis had mevrouw ook nog zin. Volstrekt kaputski toen ik rond 11 u in bed kroop. De dag ervoor was ik in 2BE in Halle waar ik ook al in het rood kwam qua energie level.
Een tweede keer was ik er gisteren in De Loft. Ik had het er prima naar mijn zin.
Ik blijf Eva een hete teef vinden die me blijft opwinden. Het blondje uit de Ramontiek producties kon ook goed uit de voeten. Een eerste keer ging ik bij haar maar had niet echt een match met de mede-banger die ook met haar bezig was. Een tweede keer pakte ik haar aan met mijn maat waar hij wisselend haar liet spuiten (ik dacht een keer of 5 🤩😳) en ik haar telkens hard penetreerde. Een schouwspel dat intussen één van onze favoriete act's is geworden op gangbangs. Ik kom heel moeilijk klaar maar op die momenten lukt het.
De mijnheer die vorige keer achter het -dranken en hapjes- tafeltje stond is vervangen door een travestie heer die door sommigen wat meewarig bekeken werd maar ik vond het wel gedurfd en leuk. Uitgedost in netkousen en huishoudster pakje. Een ludieke toets. Respect. Heb ik hem ook laten weten.
Braziliaanse Ina dat is een super vriendelijk ding maar mijn god, ook een grootverbruiker glijmiddel.
Margot of Sara, ook leuk en een heel open intelligent iemand volgens mij. Maar ik was niet bij haar om een thesis te verdedigen. Wel om ze lekker op z'n hondjes te nemen. Toen ik op het punt stond om te gaan zingen kwam mijn maat me verdomme ambeteren waardoor ik het momentum verloor. Anders was ik misschien 2 keer klaargekomen. Dju.
@LittleLunaLush

Hoi! Hier is dat leuke blondje, ontsnapt uit de Ramontiek Producties haha. Inmiddels heet dit leuke blondje weer gewoon overal Luna Lush zoals voorheen, en heb ik ook mijn eigen producties! ;)

Mijn review over gisteren:

Gisteren voor het eerst aanwezig op deze locatie, en ook voor het eerst Eva, Ina en de andere dames mogen ontmoeten. Top locatie en top dames!
Het was een zeer gezellige middag met een fijne sfeer. Een hoop nieuwe heren mogen ontmoeten, maar ook een aantal oude bekenden tegengekomen. Altijd leuk om weer even bij te praten. Het was fijn om iedereen terug te zien, en fijn om nieuwe contacten te leggen. Verder werd er natuurlijk ook lekker geneukt, en de vele orgasmes waren zeer welkom hihi! Op 29 april ben ik ook weer van de partij bij Eva en haar vriendinnen, en op 5 mei ben ik met een eigen feestje aanwezig op deze locatie. Kortom: vanuit mijn kant is het allemaal zeker voor herhaling vatbaar! Tot snel weer heren! Mensen mogen mij altijd een privéberichtje sturen. X
 
Zoals beloofd.
Ik was er gisteren.
De sfeer was zeer ontspannen.
Heel lage opkomst van mannen. Ik denk nog geen 20 eerlijk gezegd.
De vrouwtjes, Eva, Sara (Margot uit De Goesting X-Small gangbangs), een leuk blondje ontsnapt uit de Ramontiek producties, Braziliaanse Ina, nog een ander dametje die ik me van een vorige keer herinnerde met vergezellende kleerkast, misschien vergeet ik er nog wel eentje. Ik was doodmoe toen ik er buiten kwam en thuis had mevrouw ook nog zin. Volstrekt kaputski toen ik rond 11 u in bed kroop. De dag ervoor was ik in 2BE in Halle waar ik ook al in het rood kwam qua energie level.
Een tweede keer was ik er gisteren in De Loft. Ik had het er prima naar mijn zin.
Ik blijf Eva een hete teef vinden die me blijft opwinden. Het blondje uit de Ramontiek producties kon ook goed uit de voeten. Een eerste keer ging ik bij haar maar had niet echt een match met de mede-banger die ook met haar bezig was. Een tweede keer pakte ik haar aan met mijn maat waar hij wisselend haar liet spuiten (ik dacht een keer of 5 🤩😳) en ik haar telkens hard penetreerde. Een schouwspel dat intussen één van onze favoriete act's is geworden op gangbangs. Ik kom heel moeilijk klaar maar op die momenten lukt het.
De mijnheer die vorige keer achter het -dranken en hapjes- tafeltje stond is vervangen door een travestie heer die door sommigen wat meewarig bekeken werd maar ik vond het wel gedurfd en leuk. Uitgedost in netkousen en huishoudster pakje. Een ludieke toets. Respect. Heb ik hem ook laten weten.
Braziliaanse Ina dat is een super vriendelijk ding maar mijn god, ook een grootverbruiker glijmiddel.
Margot of Sara, ook leuk en een heel open intelligent iemand volgens mij. Maar ik was niet bij haar om een thesis te verdedigen. Wel om ze lekker op z'n hondjes te nemen. Toen ik op het punt stond om te gaan zingen kwam mijn maat me verdomme ambeteren waardoor ik het momentum verloor. Anders was ik misschien 2 keer klaargekomen. Dju.
@LittleLunaLush
Ik heb Eva en Margot in het verleden gekend en ervaren hoe goed beiden zijn. Eva, zo meen ik toch van bij de Bunga-bunga party in Antwerpen en Margeax bij de small-X gangbang .Alles is zowat mogelijk bij beiden. Toppertjes zondermeer. Wanneer zakken beiden nog eens af naar West-Vlaanderen? We kijken er reikhalzend naar uit.
 
Ik heb Eva en Margot in het verleden gekend en ervaren hoe goed beiden zijn. Eva, zo meen ik toch van bij de Bunga-bunga party in Antwerpen en Margeax bij de small-X gangbang .Alles is zowat mogelijk bij beiden. Toppertjes zondermeer. Wanneer zakken beiden nog eens af naar West-Vlaanderen? We kijken er reikhalzend naar uit.
Doe ni onnozel. Antwerpen ligt op een uur van West-Vlaanderen.
Ik heb al langer gereden voor een meid.
 
Doe ni onnozel. Antwerpen ligt op een uur van West-Vlaanderen.
Ik heb al langer gereden voor een meid.
Dan ben je een snelheidsduivel meneer SinsOf my Johnny. Enkel al de Kennedytunnel vergt doorgaans geduld en files. En trouwens: ik denk dat Girlsreview een deftig medium is. En dus schiet je niet op de pianist en verslijt je me niet langer als "onnozelaar". Ik hoop dat je dergelijke woorden voor een medegangbanger voortaan achterwege laat.
 
Mijn excuus. En nogmaals ik heb al verder gereden.
Ik weet niet van waar je komt in West Vlaanderen maar Brugge of vb Kortrijk is iets meer dan een uur. Kennedytunnel valt wel mee de laatste tijd en zeker rond de middag.
 
Mijn excuus. En nogmaals ik heb al verder gereden.
Ik weet niet van waar je komt in West Vlaanderen maar Brugge of vb Kortrijk is iets meer dan een uur. Kennedytunnel valt wel mee de laatste tijd en zeker rond de middag.
Als ik naar een GB naar Anwerpen kom dan neem ik de trein.
De auto is me wat teveel geworden. Mag ook niet meer binnen in het Stadcentrum. Lez-normen.
 
Als ik naar een GB naar Anwerpen kom dan neem ik de trein.
De auto is me wat teveel geworden. Mag ook niet meer binnen in het Stadcentrum. Lez-normen.
GB's in deurnve vallen toch buiten de LEZ? En de loft op Zuid ligt nog geen kilometer van de parkeerplaats aan de Singel die nog buiten de LEZ valt
 
Hoeveel betaal je voor de inkom deze vrijdag?

Ik lees in hun advertentie dat er ook slavinnen zijn, maar na het topic hier doorbladerd te hebben, moet we dit met een korreltje zout nemen. :)
 
Geen idee, ik heb nooit een antwoord-email met bevestiging van deelname voor afgelopen vrijdag mogen ontvangen. Zelfs niet bij herhaalde vraag. Ik heb geen idee hoe het werkt daar.
 
Mannen,
Ben newbe hier maar niet in GB wereld. Lees met plezier al jullie verslagen.👏Zal ook sap wat bijdrage aan deze gb topic.Heb as vrijdag een vrije dag en wou naar de Party van Eva in Antwerpen /Deurne.
vraagje:
Zijn de ervaringen in de avonduren gelijk als de middagen? En wat is het evt verschil in de ambiance
tussen middag en avond.
Evt andere suggesties op 6-5 omgeving Anvers?
Dank dank
 
Mannen,
Ben newbe hier maar niet in GB wereld. Lees met plezier al jullie verslagen.👏Zal ook sap wat bijdrage aan deze gb topic.Heb as vrijdag een vrije dag en wou naar de Party van Eva in Antwerpen /Deurne.
vraagje:
Zijn de ervaringen in de avonduren gelijk als de middagen? En wat is het evt verschil in de ambiance
tussen middag en avond.
Evt andere suggesties op 6-5 omgeving Anvers?
Dank dank
Hoe was het? Ik ben ook nog nooit op een avondparty geweest van Eva.
 
Hi S.O.M.J.😉
Was dus vrijdagavond bij Eva Party. Super ambiance. Goed verzorgd met alles.Schoon/Ruimte/ Drank/Hapjes/Muziek.
Vind ik toch wel fijn bij een avondje uit!
Gastvrouw Eva meer dan Top. Mooi-Geil- inderdaad luidruchtig … ( heerlijk vind ik dat). Houd de swung in de avond met energie- initiatief - humor. En wat een heerlijk lijf heeft Eva!
Totale opkomst plusminus 10 man. Vond ik wat te rustig. De dames ook…😀
verder was er de heerlijke mooie onverzadigbare Sara( Zara)uit Brussel. Hoorde en zag dat Sophie(?) er ook was ,maar die moest helaas vroeg weg.
Al met al pracht avond met te weinig mannen.Maar al het andere was top.Dank Eva en Sara
 
Hi S.O.M.J.😉
Was dus vrijdagavond bij Eva Party. Super ambiance. Goed verzorgd met alles.Schoon/Ruimte/ Drank/Hapjes/Muziek.
Vind ik toch wel fijn bij een avondje uit!
Gastvrouw Eva meer dan Top. Mooi-Geil- inderdaad luidruchtig … ( heerlijk vind ik dat). Houd de swung in de avond met energie- initiatief - humor. En wat een heerlijk lijf heeft Eva!
Totale opkomst plusminus 10 man. Vond ik wat te rustig. De dames ook…😀
verder was er de heerlijke mooie onverzadigbare Sara( Zara)uit Brussel. Hoorde en zag dat Sophie(?) er ook was ,maar die moest helaas vroeg weg.
Al met al pracht avond met te weinig mannen.Maar al het andere was top.Dank Eva en Sara
Toch geen onverdeeld succes dan.
Ik weet niet waaraan het ligt maar de laatste tijd ligt het bezoekers aantal eerder laag tot erg laag.
Een spijtige zaak en deze parties verdienen beter.
 
Misschien netw at teveel parties kort op elkaar? Ze deden er eerst minder dacht ik (1x per maand?) en 2 of 3x zoveel parties is niet 2 of 3x zoveel mannen,
En natuurlijk moeten ze ook netjes op mails reageren, dat zou ook mannen kunenn schelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan