Neukparty Eva

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bruce

Newbie
Forumpionier
11
16/07/21
3
Heeft er iemand ervaring met de neukfeestjes van Eva in Antwerpen? Nu vrijdag wordt er een georganiseerd van 19u tot 23u.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook wel benieuwd naar ervaringen van 'deze organisatie'. Feestjes schijnen plaats te vinden in Deurne. Opvallend is dat ze op vrijdagavond plaatsvinden gelijktijdig met de party van Bo Cremer. Wellicht is er iemand die beide feestjes al eens bezocht heeft en een goede recensie kan geven. Zelf ben ik een aantal keren bij Bo geweest (weliswaar voor-Corona). Recent geen feestjes bezocht. Lees wel links-en-rechts dat het nu veelal (te) druk is en dat de mannen (als gevolg van Corona?) enigszins 'ongemanierd' zijn geworden,
 
Ik kan wel met een opgestoken duimje als dank reageren maar dat "leuk"erbij bevalt me niks. In ieder geval dank voor de mededeling. Ik kon niks vinden maar was bang mogelijk wat gemist te hebben
 
Als ik me niet vergis, heb ik op afspraakjes een adv zien passeren van zondag 10 april.


Btw ik als je via deze link niet op de adv uitkomt, gewoon in de zoekbalk EVA in geven en dan bovenaan op categorie GB klikken, en dan even naar beneden scrollen…

Ben er zelf nog niet geweest, maar de adv sprak me een tijdje geleden wel aan, weet niet 100 procent of dit dezelfde organisatie is.
 
Als ik me niet vergis, heb ik op afspraakjes een adv zien passeren van zondag 10 april.


Btw ik als je via deze link niet op de adv uitkomt, gewoon in de zoekbalk EVA in geven en dan bovenaan op categorie GB klikken, en dan even naar beneden scrollen…

Ben er zelf nog niet geweest, maar de adv sprak me een tijdje geleden wel aan, weet niet 100 procent of dit dezelfde organisatie is.
Klopt helemaal
 
Is er iemand die ervaring heeft met deze feesten?
Is het echt een GB met dames van de organisatie of eerder gewoon koppels?

Is het in de pleasure loft nabij het Rivierenhof of op loft waar Bo Cremer en Bunga doorgaat?
 
Een tijdje geleden was ik er en heb me wel redelijk geamuseerd. De locatie is goed, verzorgd en luxueus? Nou ja. Valt wel mee. Het is een vrij mooi afgewerkte woning met molures enzo.
Lockers zou een goed idee zijn ipv kapstokken. Of bij veel volk een plaatsje voor je kleding zoeken in een of andere hoek. Waardevolle voorwerpen kan je in bewaring geven.
In de douche is het soms wat wachten.
Er is gelegenheid om in een slaapkamer te vossen maar daar loopt wel continu volk door omdat die kamer ook een toegang heeft naar de badkamer. Je kan die kamer op slot doen maar dan nog komen er verloren duiven binnen gevlogen uit de badkamer die hun oriëntatie vermogen kwijt gespeeld zijn (weggespoeld tijdens de douche?) als ze de badkamer verlaten. Die (badkamer) heeft namelijk ook nog een exit naar een andere slaapkamer langs waar je terug kan naar de hoofdruimte.
In de (grote) living van de woning heeft het meest actie plaats. Matrassen op de grond, zetels, …
Er is ook een vrij uitgebreid aanbod aan hapjes en dranken. Het is toch altijd een meerwaarde.
Een minderwaarde vond ik de nogal onsmakelijke bediening. Een man van rond de 50 in adamskostuum met strikje rond de nek. Ik zag er het sexy aspect niet van in. Geen kritiek op de man, hij was de vriendelijkheid in persoon. Ik vond het gewoon hygiënisch ongepast. Ik leg dan in gedachte de link naar de tafel en de hoogte van zijn lende. Het doet wat met je hoofd als je dan een worstje naar binnen werkt.
The girls.
Wel, eerlijk gezegd was daar toch wat schoon gerief aanwezig. Een koppel ook. Maar ze kwamen niet echt in actie.
Italian Eva was er, natuurlijk, je kon ze tot op de Herentalse baan OOOH SI ! horen schreeuwen. En in form. Come sempre.
Verder wat blondjes, Carmen geloof ik en gelukkig geen fysieke verwijzing naar de Kampioenen. Nog een blondje, leuk beest, maar er was iets mee aan de hand. Er vloeide soms kinderlijke praat uit haar mondje. Waarschijnlijk nadat er eerst te veel alcohol vloeide in de tegengestelde richting in haar mondje.
Wat er ook van aan was, zij was degene met wie ik me het best kon vermaken. Ze had het wel een beetje voor me en tongden er flink op los. Ik liet mijn handen en vingers overal in en uitglijden, bleek geen probleem te zijn. De elfde vinger werd wel weerhouden tot de toegang van de achterdeur.
Er was ook nog een tattoo girl vergezeld van XL kleerkast. Ik legde bij haar aan maar ik merkte toch eerder dat het wat routine en lichte tegenzin was. Ik haakte af toen ik hondjesgewijs met beide handen om haar lende geklemd, mijn duimen op haar ruggenwervels, van katoen aan het geven was maar ik zag dat het haar geen fluit (no pun intended) interesseerde.
Al bij al een leuk feest, leuke locatie en ik liep er een paar oude bekenden tegen het lijf die ik al jaren niet gezien had. Sommigen nog van in de tijd van de gangbangs in Lochristi in de Batasauna locatie. Verdomme daar werd ook wel es stevig geneukt. Hoe zou het met die meiden zijn? Ik herinner me een superslankesexyblondekrulletjeshaarHollandse waar ik gek van was, ook een Eva en die ferm uit de voeten kon. Ik vraag me af wat er met haar gebeurd is. Zelfde met heetLatinagevalLeandrasteekhemwaarjewil.
Iemand nog iets van die kliek gehoord?
Die organisator vond ik ook een toffe peer. Ik ben z'n naam kwijt.
Respect ook hoe hij er in slaagde om praktisch bij elke gangbang op die locatie keihard op zijn bek of achterhoofd te stuiken zonder in een rolstoel te belanden nadat hij op de spekgladde vloer in de hal weer eens uitgleed.

Conclusie en resumé van mijn pleidooi : ik ga er zeker nog es heen.
 
Goedemiddag, is er gisteren nog iemand naar het feestje van Eva geweest en die bovendien een 'ooggetuigenverslag' wil doen? Aankondiging was nl. veelbelovend. Ik overweeg vrijdag de 22e te gaan. Alvast bedankt!
 
Nee, helaas, zou de eerste keer moeten worden. Afgelopen vrijdag niet gegaan wegens nasleep Covid ( niet meer besmettelijk maar nog erg moe en daarom ook eigenlijk geen zin) en iets van een slavinenn thema er aan geplakt waar ik niet zo van ben.
 
Hallo,
Ik was vorige zondag aanwezig op de "neukparty" met Eva.
Eigenlijk een heel geslaagde party, met heel aangename sfeer.
Uiteraard ging Eva weer uit de bol, iets minder beschikbaar daar zij als één van de organisatoren is.
Er was ook een nieuwe jonge dame in het team, die vooral haar vriend bespeelde maar heel zeker zich ook liet neuken door anderen.
Ook enkele koppels waren present, ook de mensen van de organisatie hebben deelgenomen.
Eerst wat rustig op gang komen in de grote kamer, nadien verhuizen naar de bijhorende kamers, alsnog eindigen terug in de grote kamer.
Er zou terug iets zijn op vrijdag 22 april in de namiddag, waar één van de andere dames de Nederlandse blondine Carmen aanwezig zou zijn.
Ook zou er ergens op zondag in mei terug een "neukparty" zijn.
Dus volgens mij een aanrader, maar elk neukfeestje is steeds anders.
 
En dat slaven en slavinnen thema? Stelde dat nog wat voor? Ik zie dat dat nu voor de 22e weer aangekondigd wordt maar ik ben meer van "gewone" GB's. (Het kan natuurlijk ook een lokkertje zijn waarmee ze denken meer mensen binnen te halen dan mij er mee weg te jagen)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan