Recensie Nicha, Oldenburg Bloherfelder Strasse 18 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jack Celliers

Wandelaar
79
23/07/23
129
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.tsladies.de/Sex-Anzeigen/Transen-Sex-TS/Oldenburg-TS-Transe-TS-Nicha-11642687.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nicha adverteert op tsladies.de en is afwisselend werkzaam in Oldenburg en Hamburg. Het betreffende privehuis in Oldenburg heeft meerdere Aziatische (Thaise) dames en ladyboy(s).

Op de kamer eerst wat staande tongzoenen en gefriemel. Daarna gedouched, waarbij Nicha op de gang bleef wachten. Terug op de kamer verder met zoenen en strelen. Nicha leidde mij naar het bed, waarop ik ging liggen. Nicha begon mij te rimmen, de ballen te likken mij te pijpen. Dat deed ze goed. Ik positioneerde haar in 69, zodat ik hetzelfde bij haar kon doen. Zowel Nicha als ik waren keihard. Echt heerlijk dit!

Ik had vantevoren aangegeven dat ik geneukt wilde worden. Nicha kwam naast me liggen, zoende mij en liet stak een vinger in mijn kont om die iets te laten ontspannen voor penetratie. Het condoom ging op Nicha's lul en voorzichtig stak ze die in mijn kontgat. Oh, dat heerlijke gevoel als pik je kont binnendringt.... In missio geneukt en later nog even in doggy. Omdat ik dreigde te komen terug naar missionaris en met Nicha mij neukend, trok ik mezelf klaar. Heerlijk klaargekomen en nog wat nagestreeld en gezoend.

Kosten zijn 50 euro per 20 minuten enz. Ik ging voor 40 minuten, dus dat kostte 100 euro en was het waard!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan