Recensie Nicky, Happy Thai Massage, Steenokkerzeel 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Oost

Wandelaar
43
10/10/21
20
3
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.happythaimassage.be/en-hotesse-nicky/
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik bel om een afspraak te maken met Yuki. Alleen Nicky is beschikbaar. Eind 30, stevige borsten. Klein, medium gebouwd. Niet zeker dat het meisje van op de foto is. Alleen beschikbaar voor 30 minuten. Douchen en daarna masseren en klaarkomen. Geen GFE maar uitstekende erotische massage naar hoogtepunt. Inclusief pussy-sliding.

Ik heb de indruk dat er een gebrek aan meisjes is. Eenmaal opgelost ... goed massage salon.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Deze week ook Nicky bezocht, ik ging er langs zonder afspraak en Nicky deed de deur open.

Mi een leuke verschijning dus ik ging graag een uurtje met haar mee...

goede erotische massage, alleen bleken 40min een uur te zijn... das jammer.
 
Deze week ook Nicky bezocht, ik ging er langs zonder afspraak en Nicky deed de deur open.

Mi een leuke verschijning dus ik ging graag een uurtje met haar mee...

goede erotische massage, alleen bleken 40min een uur te zijn... das jammer.
Bij mij duurt een uur nog altijd 60 minuten... Bovendien zijn de foto's van Nicky op de website fake... M.i. puur bedrog en dus te mijden.
 
Nicky levert goed werk af maar vind het niet correct dat 40 min = 1 uur
Ik als klant zou haar hier op wijzen
Te mijden ben ik niet akkoord mee oldat ze zeer goed werk levert .
Foto fake ja ok maar als je haar live ziet en het valt tegen dan ga je naar huis .
Je ziet duidelijk dat de foto fake zijn dus kan je al iets verwachten
 
Nicky levert goed werk af maar vind het niet correct dat 40 min = 1 uur
Ik als klant zou haar hier op wijzen
Te mijden ben ik niet akkoord mee oldat ze zeer goed werk levert .
Foto fake ja ok maar als je haar live ziet en het valt tegen dan ga je naar huis .
Je ziet duidelijk dat de foto fake zijn dus kan je al iets verwachten

Ook al doet ze goed jaar job (masseren met HP), 40 minuten presteren als er voor een uur betaald is, noem ik geen goede prestatie. Ik zou haar daar zeker op wijzen. Of ze daarna het uur nog enthousiast zal volmaken is een andere vraag.

Als ze om gelijk welke reden niet wil dat haar foto's op de website staan, dan moet ze ook geen fake foto's plaatsen. Dan mag ze er in werkelijkheid nog goed uitzien, het blijft bedrog.

Wij als ernstige wandelaars respecteren de dames, wij mogen ook respect terug verwachten. Of ben ik nu een "moeilijke"?
 
Moeilijk .... begrijp je wel ergens en heb je gelijk maar zo gaat het nu eenmaal in de massagewereld . Foute profielen foute foto
Maar zoals ik zei ga gewoon weg als de dame je niet aanstaat of wijs hen op de tijd
Gelukkig kunnen we hier onze ervaringen neerpennen of die altijd eerlijk en correct zijn dat is een andere vraag
 
Moeilijk .... begrijp je wel ergens en heb je gelijk maar zo gaat het nu eenmaal in de massagewereld . Foute profielen foute foto
Maar zoals ik zei ga gewoon weg als de dame je niet aanstaat of wijs hen op de tijd
Gelukkig kunnen we hier onze ervaringen neerpennen of die altijd eerlijk en correct zijn dat is een andere vraag

Rechtsomkeer maken als een profiel niet klopt, behoort bij mij tot de standaardprocedure.

Als dames zich niet aan hun beloftes houden qua beloofde prestaties, dan wijs ik hen daarop op een vriendelijke en beleefde manier. Reken er echter maar niet op dat je een sorry krijgt.

Of we dit als consument moeten aanvaarden? Ik vind van niet. Voor 60 minuten betalen en 40 minuten krijgen? Als je bijvoorbeeld een fles wijn gaat kopen en die is maar voor 2/3 gevuld met, laat ons er er nog van uitgaan goede wijn, dan vind ik dat ook niet ok! Ik maak dan nog abstractie van de trucjes om tijd te winnen... Centjes wegbrengen, drankje halen en bakje water voor het wasje en je bent vaak al een kwartier verder voor er al iets gebeurd is. Zo gaat dat inderdaad nu eenmaal... zolang er maar genoeg wandelaars zich in de zak laten zetten.

Foute foto, sorry hoor... ook dat kan niet wat mij betreft.
 
Laatst bewerkt:
Ik ken Nicky sinds half Augustus 2022 en vanaf de 1ste samenkomst was ik onder de indruk...Een beetje verslaafd aan haar...Verslaafd aan haar lichaam, aan haar borsten, haar... De dame is 48 jaar, in mijn ogen, voor haar leeftijd, perfect gebouwd en onderhouden. Ik heb haar sinds de 1ste keer al een 6 à 7 maal bezocht, zelfs eenmaal voor volle 2 uur. Heerlijke dame, geen speelgoed in mijn ogen, spreekt voortreffelijk Engels. We praten dikwijls over "Thai culture", een onderwerp dat ons boeit. Deze dame heeft het allemaal op een rijtje als je soms meer met haar zou spreken dan dat je alleen maar gaat om je kwakje te deponeren. Ik heb respect voor haar, niet voor wat ze doet omdat dit in onze cultuur en samenleving onaanvaardbaar lijkt, is maar ik zie haar ook niet als een masseuse, als speelgoed. ik vind haar een toppertje ; zelfs als ik stipt op tijd ben en we pas 10' later "starten", zal ze me steeds die 10' op het einde gunnen...Ik ervaar haar als een eerlijke, vrolijke en verstandige vrouw die weet waar de klepel hangt ;).
 
Ik "investeer" met plezier in haar...Ik krijg dan soms een andere kijk op hun leven, op hun toekomst en waar ze naartoe willen...
Heb ik ook gedaan … een beetje uit verliefdheid. Op restaurant uitgenodigd, dagje uit samen, … Tot nu steeds tot de vaststelling gekomen dat cultuur verschil groot … Het is misschien niet onmiddellijk om het geld te doen … maar de meeste dames zitten in geldnood en zoeken een nieuwe plaats om te wonen (dikwijls met een kind). Erg is dat niet, Als je dit maar weet.
 
Ben er ook al een paar keer ingelopen bij iemand anders, mijn goed hart getoond. Als je ze dan, door omstandigheden niet meer kan helpen, wordt je geblokkeerd.
Tja die Thaikes... €€€... $$$... Sommigen zijn goed in wat ze doen, maar hun verhalen... pas daar maar voor op... ik ken er genoeg die er al in getrapt zijn...
 
"De liefde van de Thaise meisjes gaat voor de portomonnee" En hou er rekening mee, de meeste zijn geraffineerde leugenaars. Ze doen dat wel vriendelijk en om bestwil. (die van hun natuurlijk)
Een ander forumlid heeft hier al meer over geschreven, gaande tot gok- en andere verslavingen. Je bent een gewaarschuwd man.
 
Ik wist het wel op voorhand, maar ben er op lange termijn niets aan kwijt. Later, gebruiken ze een onschuldige opmerking als belediging en blokeren ze je, ook op nr van het salon.
 
Deze voormiddag terug bij Nicky geweest voor een uurtje amusement. Ik blijf ze top vinden, goedlachs en ad rem. Heerlijke massage, tijdens de massage praat ze graag met mij, tijdens de afwerking richting happy end, praat ze niet en doet ze grondig haar werk :) I like her...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan