WHEM Nicky, Helmond, Kinky

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nicky is eerder een GILF dan een MILF. Wel lekker hoor en erg vriendelijk. Lekkere grote borsten en een prima date.

Zit er niet meer in de buurt, maar toen ik wel in de buurt zat, kwam ik er regelmatig. Triootje met haar vriendin is ook leuk…. Echter wel prijzig…
 
Ik had een keer een date bij een rendez vous hotelletje in België en daar zag ik haar ook naar binnen gaan, ze had er een bare gangbang gepland die dag.
Herkende haar bijna niet maar als je de foto's neemt plus 10 of 20 jaar ben je er wel. Op zich geen ramp, maar als je zag wat voor volk daar naar die kamer ging om mee te doen dan zou ik afhaken. Niet zo zeer het aantal maar wel gewoon vieze oude mannen, die haar vervolgens dus volspuiten. 🤢
 
Nicky is eerder een GILF dan een MILF. Wel lekker hoor en erg vriendelijk. Lekkere grote borsten en een prima date.

Zit er niet meer in de buurt, maar toen ik wel in de buurt zat, kwam ik er regelmatig. Triootje met haar vriendin is ook leuk…. Echter wel prijzig…
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit is wel een milf hoor, ben zelf begin 40.. en 110 euro voor een uur plezier lijkt me niet te veel…
 
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit is wel een milf hoor, ben zelf begin 40.. en 110 euro voor een uur plezier lijkt me niet te veel…
Absoluut een GILF en geen MILF maar smaken verschillen.
Ze is in elk geval 50+ en als je zegt dat ze 60 is geloof ik het ook.
Dat is niet het beeld dat je hebt bij een Milf normaal gesproken.
Maar goed zoals gezegd smaken verschillen en niks mis met een lekkere dame op leeftijd
 
Absoluut een GILF en geen MILF maar smaken verschillen.
Ze is in elk geval 50+ en als je zegt dat ze 60 is geloof ik het ook.
Dat is niet het beeld dat je hebt bij een Milf normaal gesproken.
Maar goed zoals gezegd smaken verschillen en niks mis met een lekkere dame op leeftijd
Ik vond haar heerlijk en alles superfris. Smaken verschillen. Zeker…
 
Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit is wel een milf hoor, ben zelf begin 40.. en 110 euro voor een uur plezier lijkt me niet te veel…
Ik ben 45, dus weet echt wel wat een milf of een gilf is en Nicky is zeker 50+. Dat maakt ze een golf in mijn boekje. Maar smaken verschillen.

Zeker lekker fris en gezellig.

En de prijs ging over een trio…. Dan wordt het wel veel
 
Terug
Bovenaan Onderaan