WHEM Nicky, privéontvangst Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was benieuwd naar haar, ze had een wat mysterieuze blik op haar profielfoto's en vrouwen rond de 50-55 vind ik best opwindend. Ontvangt thuis in centrum Amsterdam. Daarom dacht ik: dat is iemand die het goed voor elkaar heeft. Niets bleek minder waar. Ik werd naar een slaapkamer begeleid, waarna zij eindeloos ging douchen. Vervolgens pijpen/neuken zonder enige interesse. Ik kwam bijzonder snel klaar. Dat is een soort lichamelijke reactie van mij als ik mij echt niet op mijn gemak voel bij een DVP en zo snel mogelijk weg wil. Kortom: niet doen, er zijn zo veel leukere dames.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, dat was wel OK. Pijpen was zonder. Wat ik heb betaald, weet ik niet eens meer. Maar bespaar je de moeite, er zijn echt veel leukere dames.
Ben gewoon heel erg benieuwd eigenlijk en zolang het geen vies verlebt vel over been lichaam is en je er gewoon op los kan gaan dan ga ik toch de gok eens wagen…en ik beloof je mijn ervaring dan te delen ongeacht wat die is 👍🏻
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan