Recensie Nicky, Salon-Haarlem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dsan

Vaste klant
Forumpionier
123
07/07/21
113
10
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/haarlem/8106597-nicky
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Schrijf eigenlijk weinig negative recensies, meestal laat ik het gewoon voor wat het is.
Echter van een salon waar ik in het verleden best een aantal keer geweest ben met goeie ervaringen had ik wel redelijke verwachting. De laatste paar keren was ik voor massage bij multimassage geweest, dat is sex inclusief, vaak de massages alleen niet van salon niveau, maar totaal zeker een compleet plaatje.
Nu dus Binnen gelopen zonder afspraak bij salon haarlem, nicky was over 5 min beschikbaar, prima.

In het begin een beetje gesprek aangegaan was best gezellig, het best een vriendelijke nederlandse meid, licht getint.
Gekozen voor de standaard massage voor 130 euro, met tantra en handmatig hoogtepunt.
Begon al niet heel geweldig, de meeste softe softe rug en nek massage die ik ooit heb gehad, was meer wrijven dan masseren. Paar keet ook alleen met hele lichte aanraking wat wel een apart gevoel is, maar niet het hoogtepunt van de massage hoort te zijn.
Het was een body to body massage, dat is wel gedeeltelijk gedaan. Op de rug... niet helemaal doorglijden van onder naar boven, Op de voorkant alleen een poging vanaf de zijkant ( zo kansloos dat). Voor het tantra gedeelte, ehm welk tantra gedeelte? beetje stoïcijns naast me zitten, vanaf de zijkant aftrekken ?!? noem ik geen tantra. 0 poging om contact te maken en 0 erotiek ik de hele massage niet. Dus ook helaas niet klaar gekomen. En zo moeilijk ben ik nou ook weer niet,

Had halverwege de massage nog gevraagd naar tussen de borsten, likken etc, alles kostte exorbitant veel extra, 80 euro per dienst.

Flink gesprek gehad met de madam aan het einde. Die probeerde de dame te verdedigen, maar geloof dat ze uiteindelijk wel met met eens was dat een beetje over de huid wrijven en aftrekken niet hetzelfde is als een erotische body to body massage met tantra hoogtepunt.

Wat uit dat gesprek wel naar voren kwam is dat alles inmiddels extra kost bij deze salon, de laatste keer dat ik hier was, was dat zeker niet zo. Ook leren de dames van elkaar masseren. Vermoed dat dat een beetje "slippery slope" is. Waardoor zomaar het niveau van de hele salon kan afzakken, maar voor die conclusie is mijn steekproef grootte niet voldoende :p

Al met al is 130 euro gewoon te veel geld voor dit niveau massage, kan je beter naar thaise of chinese salon met happy end, krijg je veel meer voor je geld,
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan