Nicol - Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat bedoel je met typische massage? Zou je wat meer details kunnen geven toevallig?
Ben er ook eens geweest, een oudere vrouw. Wat ik me nog herinner is dat ze eerst een hele repliek geeft wat kan en niet en het kunnen is enorm beperkt. Aanraken is zeer moeilijk en zoals Gallant aangaf...wat masseren en aftrekken. Meer kan niet.
 
Ik ken Nicol al een tijdje . Ik heb een andere ervaring daar . Ik ga niet zeggen dat ze jong is zeker niet .Nicol is ergens in de 40 denk ik met grote borsten . Haar massages worden met gevoel gegeven en standaard hp voor 80 € . JE mag haar overal aanraken zeer zeker . Alleen vertelde ze me dat er sommige mannen zijn die haar gedurende heel de massage proberen te vingeren wat ze niet aangenaam vind . Nicol steld duidelijk wat kan en niet kan tegen welke prijs . Als je je daar aan houdt is het genieten
 
Ik ben ook bij Nicol geweest. Ontvangt in een appartement op Linkeroever.
De foto's geven geen goed beeld. Ik schat ze rond de 50 jaar. Een goei paar borsten en ietsje molliger. Niet echt dik. Skinny-fans komen hier niet aan hun trekken.
Massage volledig naakt. Ze geeft vooraf goed weer wat kan en wat niet. Ook aan de telefoon trouwens. Dus dat is al duidelijk voor je binnengaat.
Ze geeft een goede massage. Het erotisch deel is ok. Ze gebruikt ook haar ganse lichaam, maar niet de heel tijd. Handmatig afgewerkt. Ik heb haar wat gestreeld, maar had zelf niet de behoefte om haar aan te raken aan borsten of vagina. Ik had wel de kans om dat te doen.
Achteraf kunnen douchen
Het is overigens een heel proper appartement.
Achteraf nog wat in de living een leuke babbel gehad. We blijken wel wat raakpunten te hebben. Ik ben daar toch dik 1,5h binnen geweest. (1h massage)
Tijdens de babbel na de massage kwam ze wel wat los en was ze minder afstandelijk.
Ze is correct en vriendelijk.
Prijs was overigens 90 euro. Op 2dehands is de prijs al aangepast, op redlights nog niet.
Ik ben wel ens naar een thais massagesalon geweest en daar meer betaald voor mindere service.
Ook bij Chinese massages ben ik tegenwoordig 80 euro kwijt voor massage met aftrekbeurt. Daar blijven de masseuses over het algemeen wel gekleed. De Aftrekbeurten zijn er soms pijnlijk.
Voor mij is het herhalingsgevaar bij Nicol groot, maar ieder zijn goesting natuurlijk. Ik ben gewoon benieuwd hoe het na een paar keer verloopt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan