Nicole, Antwerpen, Schippersstraat 12/3 nacht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bruno

Wandelaar
Forumpionier
92
03/07/21
108
Vrijdagavond een laatavondwandeling gemaakt in de warmere buurt van Antwerpen.
Vele toertjes gemaakt en was in feite zinnens om bij Betty binnen te wippen, voor een uitgebreide sessie, maar daarvoor was ik al te laat... Om 23 uur kraamde ze al op en ging huiswaarts.
Dan maar op verkenning naar nieuwe namen. Ik passeerde Nicole op SS 12 uiterst linkse raam en voor de eerste keer maakte zij oogcontact. Vroeger keek ze nauwelijks op als ik of anderen passeerden en leek zo een saaie koele kikker. Niets is wat het lijkt. Ik wou wel eens haar mooie tieten zien en stapte binnen.
Eens binnen transformeerde zij tot mijn verbazing in een zotte lachdoos en maakten we grappen. Zo mocht ze 3X raden naar mijn leeftijd en raak zou ik haar het dubbele geven. Oef...net niet er op, Ik mocht ook 1 maal raden naar hare en dan zou ze me teruggeven... ver er naast. Ze is 26.
Ze heeft volgens mij borsten C die mogen meedingen naar de prijs voor de mooiste van de straat.
De seks was goed. Ze pijpt lang en sappig. Wel steeds beetje uit concentratie door haar grappige opmerkingen.
Neuken was wel met glijmiddel. Ze nam mij in een tang met haar benen zo dat ik zeer diep penetreerde.
Herhalingsgevaar...ja.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan