De afgelopen dagen ben ik overdag regelmatig naar de Doub en Geleen geweest, op zoek naar een goede hoer.
Meestal ga ik vaker naar dezelfde dame of ik probeer een raam-hoer met goede recensies.
Ik was nieuwsgierig naar Cassandra op 45 k6 in de Geleen maar ik zag onvoldoende motivatie om haar aan te spreken, het heeft te maken met houding, oogcontact en non-verbale communicatie.
En een vorm van aantrekkelijkheid.
Een raam-hoer die teveel de aandacht trekt, teveel op een barbie-pop lijkt of er waanzinnig lekker uitziet sla ik meestal over.
Ik ga voor service, een leuk contact en natuurlijk voor specifieke handelingen.
Overdag zag ik in de Geleen weer heerlijke meisjes achter het raam staan met als uitschieters twee dames op 110p k10 en k11, wiens naam ik niet ken, de dames van 110 met een naambordje, twee dames op 122 k5 en k6, de ene in een zwart pakje waar haar borstjes doorheen waren te zien en de ander in een rood setje met een melk-witte huid.
Elena op 23 k10 vind ik ook heerlijk maar door haar slechte recensies valt zij helaas af als potentiele zaad-vanger.
Ook vielen mij twee dames op, op de Hunse 51 k1 en k2, maar als ik niet meer info over dames heb sla ik ze over.
Ik vind het zo zonde van mijn geld als het een afwerker blijkt te zijn.
Overdag in de Doub vielen mij Ruby op 4 k4 op maar helaas pijpt ze niet meer zonder en valt dan meteen af van mijn to-do-list.
De heerlijke Alexandra op 16a k1 was er ook maar mijn laatste bezoek met haar was fantastisch en dat gevoel wil ik nog even vasthouden.
In de avond stonden er meer lekkere meisjes maar aangezien ik zelden in de avond wandel bleef het bij kijken.
Na een aantal rondjes zag ik opeens een klein sletje op 6/6a k2 staan, een zwart setje aan, slank, niet super-knap maar een prettige oog-opslag.
De tweede keer dat ik langsliep maakte ze subtiel contact met mij en ik vervoegde mij naar haar deurtje.
Ons gesprekje verliep soepel, ze vertelde mij haar naam, wilde mij graag lekker pijpen zonder condoom maar ze had een afspraak met een vaste klant die net kwam aanlopen.
Als ik twintig minuten zou wachten wilde ze mij graag verwennen dus ik wandelde nog wat, rookte mijn jointje en ging even plassen.
Na een kwartiertje liep ik weer langs, zag een glimp van haar en eenmaal achter haar deurtje nodigde ze mij uit om binnen te komen.
Ik volgde haar naar haar kamertje helemaal achterin en eenmaal binnen vroeg ik haar wat ze wilde ontvangen voor haar diensten.
Ze zag dat ik mijn jointje opborg bij drie verse en ze antwoordde 'fifty and one of these' wijzend naar mijn jointjes.
Lachend gaf ik een jointje aan haar, ze was er blij mee voor na haar werk en vijftig euro, twee briefjes van twintig en een tientje.
Dit leuke en kleine hoertje is een kletskous, ik hou er wel van en ik kleedde mij uit terwijl ze van alles uitkraamde.
Op weg naar de wastafel voor een wasbeurt, kletste ze lekker door, deed haar setje uit en stond ze gezellig tegen mij aan, oogcontact via de spiegel terwijl ik mijn pik goed inzeepte.
Ik liep naar haar afwerk-plek, ging relaxed op mijn rug liggen en het sletje nam plaats tussen mijn benen.
Binnen no-time had ze mijn half-stijve pik in haar kleine mondje en geconcentreerd pijpte ze hem op sterkte.
Geen haast en ritmisch zoog ze aan mijn paal totdat de pik hard genoeg was en het voorhuidje volledig verdwenen was achter de ontblote eikel.
Ze heeft een kleine mond dus hij ging er niet diep in maar haar enthousiasme en concentratie maakte mij blij.
Goed oogcontact en af en toe keek ze in de spiegel om haar eigen pijp-kunsten op een geile klant te bewonderen.
Ze pijpte lekker op een goed tempo, likte aan de stam en aan de ballen, wat niet tot het standaard-repertoire van een raam-hoer behoort.
Ik slaakte een kreet van genot en dat was de aanmoediging om flink aan mn ballen te zuigen wat ik een hemels gevoel vind.
Dit teefje wilde haar klant goed plezieren en met pretoogjes likte ze mij overal, haar tongetje tegen het toompje en over mijn dikke eikel.
Deze wandelaar was tevreden.
Dit meisje had de pik goed opgestijfd en ik vroeg om een condoom.
Het ervaren sletje rolde het condoom vakkundig over de penis en beklom mij met haar kleine lijfje voor een ritje cow-girl.
De pik ging moeiteloos haar kutje in en dit mini-meisje hobbelde stevig op en neer.
Af en toe liet ik haar van tempo wisselen en ze luisterde goed naar mijn aanwijzingen.
Ik vertelde haar dat ik haar in doggy zou gaan neuken en al snel ging ze met haar kontje de lucht in.
Ik neukte haar stevig door zonder gezeur, greep haar bij haar heupen en pompte mijn pik hard in haar mini-lijfje.
Nicole is een leuke ervaren hoer en geeft een uitstekende service, zaad in haar mond was niet mogelijk maar haar inzet en klantgerichtheid maakt alles goed.
Ook de prijs voor haar geleverde diensten is zeer goed, een goede pris-kwaliteit-verhouding.
Herhalingsgevaar? Zeker!
Haar geklets leerde mij dat ze een zoontje van 12 heeft, in Utrecht woont waar ze na 2100 uur nix meer te eten kan bestellen en ze is 37.
Ze werkt al een jaar of zes in de Doub maar niet elke dag.
Een leuke date bij een leuke prostituee.