Recensie Nicole, Den Haag, Doubletstraat 6 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondjegdp77

Vaste klant
189
13/09/21
565
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na twee jaar weer eens een dame bezocht. Zaterdag naar Nicole uit Bulgarije D. nr. 6 geweest. Leuke meid, vrij klein en slank met zandloperfiguur. Best leuk gezicht en aardig en geduldig. Pijpt lekker met haar handje. Praat veel en klaagt ook dat het vóór corona een stuk beter was. Als je wat met ze praat krijg je meer medewerking dan kennen ze je beter. Heeft nogal wat tatoe's wat ik niet zo geweldig vindt. Zag haar twee jaar geleden op dezelfde plek ook en toen zonder tatoe's. Ze staat ook wel eens in nr. 8. Werkt de laatste tijd van vrij. t/m ma.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hoi, Nicole is al jaren vaste dame.

Geeft uitstekende service, blijf altijd een uur. Wel raadzaam om even vooraf afspraak te maken.

Welke bi man heeft zin deze dame samen te bezoeken ?

Greetz Dennis
 

Bijlagen

  • 500DEC8E-D544-4B52-A767-02A638D78698.jpeg
    500DEC8E-D544-4B52-A767-02A638D78698.jpeg
    123,5 KB · Weergaven: 205
Leuk zo'n foto, vooral voor later als ze deze straat gesloten hebben. Wel oppassen met zelf foto's maken, zeker in de Doubletstr. zijn ze daar niet erg van gediend. Ik heb hem verbeterd met Samsung Galery en perspectief en scherpte met Snapseed. Ook een paar foto's van nr. 4 tijdens de corona sluiting. Op de 2e foto is k2 gekopieerd naar k4 en iets veranderd.
 

Bijlagen

  • Doubletstr. nr. 6 k4, 20230620_011916.jpg
    Doubletstr. nr. 6 k4, 20230620_011916.jpg
    123,9 KB · Weergaven: 97
  • 20220511_012357 D. nr. 4 Retouch clone ,li. - re. (1).jpg
    20220511_012357 D. nr. 4 Retouch clone ,li. - re. (1).jpg
    118,6 KB · Weergaven: 96
  • 20220623_191259.jpg
    20220623_191259.jpg
    111,9 KB · Weergaven: 94
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame zie ik al jaren staan niet helemaal mijn type maar na een eerder bezoek bij een dame die wat tegenviel toch afgemaakt bij deze dame. Bleek toch een super lieve dame te zijn met een prima service voor instaptarief. Pijpen was goed helaas kon je nergens bij... daarna heerlijk doggy waarbij ze je geil je gang laat gaan en ze redelijk nat kan worden. Vervolgens naar missio waarbij de dame je flink diep en hard laat stoten... heerlijk klaargekomen en wat aftertalk en tevreden weer weg. Voor 40 euro een prima service van een dame die er al een flinke tijd staat en haar vak begrijpt.

Zie haar vast nog wel is terug...

Groet,

The Fishermen
 
Weer bij Nicole geweest en het was leuk. Op donderdag 6u, het was nog heel rustig. Het beste kan men een afspraak via WhatsApp maken, op vrijdag en zaterdag heeft ze het druk. Op maandag werkt ze in de vakantiemaanden niet, er komen dan te weinig. Ze blijft gewoon voor E40,- instaptarief. Ze vertelde dat de meisjes vaak voor E50,- uren zitten en verdienen minder. Ze had haar haar opgestoken maar los staat leuker. Ze praat veel en ik kan niet alles goed verstaan . Veel haar zachte huid geknuffeld.
Niet te vergelijken met mijn favorieten in de Geleenstraat maar daarvoor ben je ook in de goedkope Doubletstraat. Daarvoor krijg je wel veel GFE voor terug. Kom over een tijdje weer. Vakantie plannen heeft ze voorlopig niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weer bij Nicole op donderdag in het begin van de avond. Nicole is een leuke spontane meid die veel praat en zelfs aardig kan doorratelen. Bij het binnengaan viel me op hoe klein en tenger ze is maar een leuk zandloper figuur. Weer flink geknuffeld en staand laten pijpen met de hand en de mond. In verschillende standjes geneukt, staand dwars over het bed, cowbow en tenslotte missionaris. Bij Nicole moet je het hebben van het gezelschap, zo strak als in de Geleenstraat is ze niet. Begin van de avond is het nog niet druk en is het vaak tot 8u wachten tot het een beetje begint te lopen. Dan heb je de tijd. Misschien gaat ze later ook weer op maandag werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan