Recensie Nicole Queen (Antwerpen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

vanmeeba

Newbie
19
15/07/22
21
6
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
18X6
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/new-transsexual-in-belgium-elegant-blonde.html
Totale kosten (in euro)
200
Heel leuke ervaring (aanrader voor beginners). Rustige ontvangst, niet opdringerig of druk. Na de financiële regeling rustig op het bed gaan liggen en lekker liggen zoenen (ook tong) en elkaar aftasten en proeven. Ze heeft prachtige borsten en een lekkere tong. Vervolgens slipje uit en ja hoor hij stond al lekker stijf. Lekker aan liggen zuigen en 69 standje. Na elkaar zo heet als een patat te hebben gemaakt heeft zij mij rustig en voorzichtig genomen (met condooom en voldoende glijmiddel). Na een tijdje werd het tempo (maar steeds voorzichtig) langzaam maar zeker opgedreven terwijl zij op mij lag en ik mijn benen op haar schouders had. Zodoende kon ik lekker verder met haar borsten spelen/likken en ook het tongzoenen bleef niet achter. Tot ik na een tijdje het niet meer kon houden en als een fontein klaarkwam. Daarna nog wat rustig gebabbeld en geknuffeld (ze spreekt een mondje engels, maar apprecieert het als je een paar woordjes spaans praat). Maar ja, de taal van de liefde is universeel,zeker...
De foto's zijn echt recent - ze is een echte spetter.
Groot herhalingsgevaar :)

Terug
Bovenaan Onderaan