Recensie Nicolle, Dreamgirls, Bergen op Zoom 4,75 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob Sommers

Newbie
10
15/10/21
13
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuisdreamgirls.nl/nicolle/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Soms ontmoet je op onverwachte plek iemand waar je je fijn bij voelt. Niet verliefd! maar gewoon net wat meer connectie bij voelt dan bij anderen. Waar je weer beseft wat 'klik' eigenlijk is. Had ik gisteren niet verwacht maar dit overkwam me bij jou en dat goede gevoel is gebleven. Op een of andere manier ben ik naar buiten gelopen met precies dat wat ik nodig had en wist ik ineens ook beter wat dat was.

Voor mij ben je daarom een toppertje en krijg je als totaalscore ?????+.

Blijf vooral wie je bent en je kan dit vast voor velen betekenen?; tot ziens!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
www.privehuisdreamgirls.nl/nicolle
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na lang wikken, wegen en recenties lezen vandaag bij Nicolle geweest in Bergen op Zoom.

Ik had vooraf geen afspraak gemaakt. Ik dacht dat het beter zou zijn om alle dames te zien en dan een keuze te maken. Aangezien dit mijn eerste ervaring zou zijn met een prive huis heb ik vooraf contact opgenomen met de gastvrouw. Zij was erg behulpzaam en vriendelijk en gaf voor mij uitstekend advies, gebaseerd op mijn voorkeur(en).

Aangekomen in Bergen op Zoom werd ik vriendelijke ontvangen en voorgesteld aan de dames die op dat moment aanwezig waren.
Rillend van de zenuwen een gaasje water gedronken, en toen met bonkend hart gevraagd of Nicolle met mij naar een kamer zou willen.

De fotos doen Nicolle eer aan en ook in het echt is zij een plaatje voor het oog. In de kamer uitleg gehad over wat te verwachten. Nicolle geeft duidelijk en eerlijk aan wat wel en niet geaccepteerd is en ik vond deze duidelijkheid erg prettig. Daarna samen de douche in gesprongen en op bed begonnen met een (wederzijdse) massage. Al pratend over vanalles en niets vloog de tijd voorbij.

Ik vind het laten genieten van vrouwen erg opwindend en Nicolle liet zich daar graag voor lenen. Wat er vervolgens is gebeurd laat ik in het midden.
Uiteindelijk ben ik zonder orgasme weg gegaan, maar dit had meer te maken met mijn zenuwen dan met Nicolle.
Ik heb genoten en ik hoop dat zij dit ook zo heeft ervaren.

De gastvrouw ving mij op en zonder haast ben ik met een voldaan gevoel op de trein gestapt.
Ik ben aangenaam verrast over de hoge standaard van Dreamgirls en het klantgevoel dat ze uitstralen en overbrengen.

Ik zou Nicolle iedereen aanraden die behalve een spannende, ook een ontspannen contact zoekt. Al met al een zeer geslaagde ervaring met duidelijk herhalingsgevaar
 
Dat zou ik erg jammer vinden. Dus omdat sommige bezoekers zichzelf niet onder controle hebben houdt zij zich in? :(
Ben het wel met je eens.
Maar als een dame dat als reden geeft, dan heeft zij mogelijk ervaringen gemaakt, die maken dat zij tot deze instelling komt.
Ik aarzel nu ook om naar haar toe te gaan, voor mij hoort TZ gewoon bij een lekkere vrijpartij en GFE.
 
Ben het wel met je eens.
Maar als een dame dat als reden geeft, dan heeft zij mogelijk ervaringen gemaakt, die maken dat zij tot deze instelling komt.
Ik aarzel nu ook om naar haar toe te gaan, voor mij hoort TZ gewoon bij een lekkere vrijpartij en GFE.
Mee eens; erg jammer.
En meteen aan onze 'collega's' die dit lezen en gevoelig zijn hiervoor -> bedenk waar je voor gaat. Als je meer wil dan een leuk moment zijn er alternatieven die beter bij je passen en je minder pijn gaan doen... de 'valkuil' van verliefdheid is begrijpelijk maar goed te voorkomen met de juiste instelling aan de voorkant!
 
Het staat ook niet op de website dat ze tongzoent, dus mag geen verrassing zijn.
Dit in tegenstelling tot bv Romy, die voor Corona al nauwelijks zoende en nu corona als excuus gebruikt. Dat is natuurlijk prima, maar ze blijft er wel mee adverteren.
 
Wellicht iets voor de moderators/beheerders van deze site: ik zou graag aan mijn recensie toevoegen dat ze ergens na mijn bezoek besloten heeft niet meer te zoenen of dat deel van de recensie om misverstanden te voorkomen verwijderen; zie echter geen [edit] knopje.
 
Begin maart ben ik met Nicolle geweest. Ze is een ontzettend lief, vriendelijk en mooi meisje. Ik heb echt ontzettend genoten van mijn bezoek aan haar. Ze krijgt van mij een dikke 10. Ik zal haar absoluut nog een keer bezoeken.

De reacties hierboven aangaande het zoenen zijn natuurlijk idioot. Een meisje mag zelf beslissen wat ze doet en met wie ze dat doet.
 
Begin maart ben ik met Nicolle geweest. Ze is een ontzettend lief, vriendelijk en mooi meisje. Ik heb echt ontzettend genoten van mijn bezoek aan haar. Ze krijgt van mij een dikke 10. Ik zal haar absoluut nog een keer bezoeken.

De reacties hierboven aangaande het zoenen zijn natuurlijk idioot. Een meisje mag zelf beslissen wat ze doet en met wie ze dat doet.
Ook geweest en zelfde ervaring. Top dame!
 
Wat voor figuur heeft deze meid? Ik zie op de foto's dat haar kont in de spiegel wat voller is (wat positief is) dan op de bewerkte voorgrond?
Net gebeld maar ze zat vol geboekt vandaag dus volgende week maar eens langs denk ik.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kwam eigenlijk voor een andere dame (Isabella) maar die was op dat moment van de dag niet aanwezig. Er waren een aantal andere dames aanwezig en dankzij deze reviews en haar spontane uitstraling voor Nicolle gekozen. Na het opfrissen hebben we nog even leuk gebabbeld. Ik vond het ook ontzettend aantrekkelijk dat ze een beetje klunsig overkwam waardoor het een van mijn betere GFE was. Ze maakte gedurende de date ook luchtige grapjes waardoor mijn zenuwen verdwenen.

Ze heeft een leuke uitstraling (mooie strak achterwerk) en een geweldige persoonlijkheid
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een rotslechte ervaring aan de ramen en een bijna einde van mijn wandelcarriere ben ik tijdens een weekendje Nederland spontaan bij Dreamgirls binnengestapt.

Het ziet er een donkere wat clichégroezelige seksclub uit aan het station op het eerste zicht, maar de uitbaatser is vriendelijk en stelt je op het gemak. Zij stelde ook Nicolle voor die net vrij kwam.

Nicolle is een leuke verschijning, een buurmeisjestype waar ik wel wat in kan vinden. Ze heeft een vlotte babbel ook, wat ervoor zorgt dat het ijs snel gebroken was. Na het opfrissen kon de pret ophet bed beginnen met wat voorzichtig zoenen en strelen. In tegenstelling tot aan de ramen stond mijn soldaat nu wel erg snel fier rechtop en klaar voor meer actie.

Nicolle pijpt met condoom, maar doet dat goed en met gevoel voor subtiele details. Ook minder subtiel bleek geen probleem, want ik mocht probleemloos even haar mond neuken. Daarna was het tijd om haar even oraal te verwennen, waarbij ze goed aangaf wat ze zelf leuk vond. Uiteindelijk zit je met een half uurtje wat krap qua tijd, dus werd het tijd om te neuken. Eerst in doggy, waarbij al snel duidelijk werd dat Nicolle wel tegen een stootje kan, dan lekker intiem wat zachter zijdelings, om af te ronden met een lekkere missio met haar benen op mijn schouders.

Dat laatste bleek de grens voor me, waarna ik na me ontdaan te hebben van het condoom nog even lekker afgetrokken werd en zo over haar borsten spoot.

Lekkere ervaring.
 
vandaag ook bij Nicolle geweest..
echt een leuke jonge meid..een uur is eigenlijk te kort bij haar..
omdat ze geen PZC doet..gaf ze zelf aan goed te kunnen edgen..goed gedaan meid..
het kwam uit mijn tenen..
nog haar wat verwend en wat babbelen over vanalles en nog wat en het uur was om..
verder kan ik alles beamen wat mijn collega's hierboven hebben geschreven..
topinzet ,geweldig figuur ,en een lieve leuke dame..
we gaan zeker nog eens elkaar zien..
 
Dat is jammer.. Was echt een leuke meid..
Tara net zo..
Hoorde van beide dames toen al dat sommige mannen het nogal eens op gebied van respect het een en ander te kort schiet..
Ik zeg niet dat dat de reden is?.
 
Mentaal moet je het ook maar kunnen/vol kunnen blijven houden. En voor je directe omgeving zullen de meesten het ook geheim willen houden. Vergt allemaal energie ivm liegen etc. En dan zal de eigenwaarde voor de ene wat harder knagen dan de ander. Of het geldprobleem is opgelost al. Kan vanalles zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan