Niet mogen beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hou helemaal niet van beffen, gek genoeg vind ik het wel geil om een dame te rimmen, ik hou van womens asses
Ehm…..

Wellicht omdat een kontgaatje idealiter schoon en droog is en een kutje bij bepaalde handelingen vochtig wordt?

Ik bedoel, het spreekt me allebei niet aan, maar bij een kontgaatje (hoewel ik niets met die handeling heb) kan het vocht hooguit je eigen speeksel zijn.

Althans, als het dat niet is: Wegwezen! 😂
 
Ehm…..

Wellicht omdat een kontgaatje idealiter schoon en droog is en een kutje bij bepaalde handelingen vochtig wordt?

Ik bedoel, het spreekt me allebei niet aan, maar bij een kontgaatje (hoewel ik niets met die handeling heb) kan het vocht hooguit je eigen speeksel zijn.

Althans, als het dat niet is: Wegwezen! 😂
Nee dat is het bij mij niet, ik word gewoon geil van een mooie vrouwenkont inclusief kontgaatje, zal wel een soort fetisj zijn
 
Dat is waar.

Maar aan mij is dat ook nog nooit gevraagd.
Hooguit het aanbod tot douchen.
Ik heb wel al de vraag gehad of dat ze mijn tanden mocht zien. Voor dat ik haar mocht kussen. (Het was een vlaamse dame)

Ik heb ook 2x mee gemaakt dat een dame eiste dat ik voordien daar een douche nam. Dat is geen probleem maar dan moet zij ook een extra douche nemen.
 
Wat is er lekker aan een borst kussen of een tepel zuigen?
Heeft allemaal geen 'smaak' hoor! (bij de juiste hygiene toch!)

Maar... wat is het verdomd geil! Het zit dus 'tussen je oren'... En dat is voor iedereen (wat) verschillend.
Als je van vrouwen houd ,vind je toch alles lekker en mooi .ik krijg het al warm als ik een aangeklede vrouw zie die leuk aangekleed is .en dan denk ik die wil ik uitpellen .en lekkere dingen mee doen 🥰🤭
 
Ik vraag mij eigenlijk wel af. Wat is er lekker aan voor de man? :ROFLMAO:
Ik vind om te beginnen kutjes uitzonderlijk fascinerend.

Daarnaast weet ik hoe mijn eigen lichaam voelt als het gestimuleerd wordt. Dat is wel lekker, maar strikt genomen niet heel verrassend meer voor me. Daardoor vind ik het heerlijk om het "onbekende" op te zoeken.

Maar boven alles vind ik het veel lekkerder, leuker en geiler om te geven dan te krijgen. Zelfs al is het maar spel is er voor mij niks mooiers denkbaar dan de dame te zien, horen maar vooral voelen reageren op wat ik tussen haar benen met mijn tong, lippen en vingers allemaal doe.

Het op ontdekkingsreis gaan naar wat voor haar werkt. Langzaam opbouwen. Hoe reageert ze als ik hier lik, hoe daar? Wat als ik het harder doe? Zachter? Vooral clit of ook elders? Wat als ik haar zuig? Tease door even te stoppen of als ik denk op het goede plekje te zitten juist staccato door gaan. Vinger er bij, of juist niet? Sneller, langzamer, etc etc etc.

Het is telkens weer zo'n geweldig avontuur en als de dame zich er aan over kan geven of mij iig dat idee geeft, dan ben ik zo een half uur of meer verder en heb ik de tijd van mijn leven.

Ik denk dat je ook voor een deel een pleaser moet zijn om te begrijpen waarom beffen voor mensen zoals ik zo lekker is.
 
Ik vind om te beginnen kutjes uitzonderlijk fascinerend.

Daarnaast weet ik hoe mijn eigen lichaam voelt als het gestimuleerd wordt. Dat is wel lekker, maar strikt genomen niet heel verrassend meer voor me. Daardoor vind ik het heerlijk om het "onbekende" op te zoeken.

Maar boven alles vind ik het veel lekkerder, leuker en geiler om te geven dan te krijgen. Zelfs al is het maar spel is er voor mij niks mooiers denkbaar dan de dame te zien, horen maar vooral voelen reageren op wat ik tussen haar benen met mijn tong, lippen en vingers allemaal doe.

Het op ontdekkingsreis gaan naar wat voor haar werkt. Langzaam opbouwen. Hoe reageert ze als ik hier lik, hoe daar? Wat als ik het harder doe? Zachter? Vooral clit of ook elders? Wat als ik haar zuig? Tease door even te stoppen of als ik denk op het goede plekje te zitten juist staccato door gaan. Vinger er bij, of juist niet? Sneller, langzamer, etc etc etc.

Het is telkens weer zo'n geweldig avontuur en als de dame zich er aan over kan geven of mij iig dat idee geeft, dan ben ik zo een half uur of meer verder en heb ik de tijd van mijn leven.

Ik denk dat je ook voor een deel een pleaser moet zijn om te begrijpen waarom beffen voor mensen zoals ik zo lekker is.
Precies!
En... dat is zeker niet geheel belangeloos hoor! Want... hoe geiler zij wordt... hoe leuker de 'actie'! Haha!
 
Ik vind om te beginnen kutjes uitzonderlijk fascinerend.

Daarnaast weet ik hoe mijn eigen lichaam voelt als het gestimuleerd wordt. Dat is wel lekker, maar strikt genomen niet heel verrassend meer voor me. Daardoor vind ik het heerlijk om het "onbekende" op te zoeken.

Maar boven alles vind ik het veel lekkerder, leuker en geiler om te geven dan te krijgen. Zelfs al is het maar spel is er voor mij niks mooiers denkbaar dan de dame te zien, horen maar vooral voelen reageren op wat ik tussen haar benen met mijn tong, lippen en vingers allemaal doe.

Het op ontdekkingsreis gaan naar wat voor haar werkt. Langzaam opbouwen. Hoe reageert ze als ik hier lik, hoe daar? Wat als ik het harder doe? Zachter? Vooral clit of ook elders? Wat als ik haar zuig? Tease door even te stoppen of als ik denk op het goede plekje te zitten juist staccato door gaan. Vinger er bij, of juist niet? Sneller, langzamer, etc etc etc.

Het is telkens weer zo'n geweldig avontuur en als de dame zich er aan over kan geven of mij iig dat idee geeft, dan ben ik zo een half uur of meer verder en heb ik de tijd van mijn leven.

Ik denk dat je ook voor een deel een pleaser moet zijn om te begrijpen waarom beffen voor mensen zoals ik zo lekker is.
Is ook zo voor mij .Heb veel liever dat ik een dame lekker bef en dat ze ervan geniet dan dat ik gepijpt word. Ben het helemaal met je eens.
 
Tja wat is er lekker aan een piemel? Het is niet de smaak maar het idee van een heerlijke piemel in mn mond/keel en het idee dat ik daarmee de man helemaal gek krijg. Daar word ik zelf fcking geil van.
Dus wat is er lekker aan beffen? Geen idee maar ken genoeg mannen die het heerlijk vinden. Zeker als ze merken dat ze het goed doen en mij laten kronkelen van genot😀
Wat jij hebt met met een pik je mond...heb ik als ik kan beffen en vingeren.

Voelt voor mij lekker en ik wordt gewoon lekker geil als ik de dame zie/voel genieten.
 
Elkaar aanvoelen, aankijken, de spanning opvoeren en grenzen verkennen zijn voor mij meestal de beste dates. Ik praat bijna nooit tijdens de actie; als ik ze op bed neerleg en ik ga naar beneden of als ik het kussen op de vloer gooi en naar beneden wijs of met mijn hoofd knik weten ze vaak wel wat de bedoeling is. Zal vast niet de eerste keer zijn voor de meeste ervaren dames. 😉

Beffen én rimmen mits de hygiëne het uiteraard toestaat; zo niet, de mazzel. Ik sta open voor heel veel ondeugende handelingen maar ben geen Gekke Ranzige Henkie (niet meer tenminste...); altijd het hoofdje erbij houden! 🤓
 
Helemaal mee eens en daarom vind ik de dames intuïtief vaak zo sterk.

Wij mannen vergeten dat wel eens en denken dan dat onze vorm van sex gewoon dé vorm van sex is, maar elke aanpak is denk ik weer anders.

Dat beheersen is goud waard.

Ik vind de aktie an zich trouwens niet vies, maar wel als ik weet dat ik niet de enige ben die op die plek dingen doet.

Kan me zelfs niet voorstellen dat andere mannen dat kunnen wegdenken.

Zou het denk ik alleen willen doen als een dame bv 2 weken op vakantie was geweest en ik 100% zeker de eerste na die break was (een garantie die je dan maar moet geloven) en dan zou ze ook nog aan mijn ideale looks moeten voldoen, dus het luistert nogal nauw haha.....dus beter niet dan maar.....

Als ik een vrouw was zou pzc ook niet mijn ding zijn hoor (wil me dat eigenlijk niet eens indenken) hoewel zo'n man natuurlijk max 3 dames in een week bezocht heeft......

Ik sta er wat dat betreft versteld van dat sommige dames die ik bezoek automatisch voor pzc gaan.

Zelf geef ik de voorkeur aan gepijpt worden met condoom (ook om veiligheidsredenen), maar heel af en toe is een dame me wel eens te snel af.

Ben doorgaans zelf wel schoon, maar vraag me dan altijd af of alle mannen goed verzorgd zijn of dat een dame wel eens aan een klus begint en dan opeens half brakend op de grond ligt als iets toch tegenviel.


Overigens: Als ik voel dat een dame voor pzc zal gaan en ik dat toch met condoom wil voel ik me wel altijd een beetje bezwaard om er naar te vragen. Hoeft niet en dat weet ik, niemand heeft ooit gezegd: no, i want to do without, maar het liefst heb ik dames die gewoon uit automatisme op een gegeven moment een condoom er om heen doen.


Wat me trouwens bij onbetaalde contacten onlangs opviel was dat ik een beetje verleerd was hoe ik 'm zelf moest omdoen.....althans, ik klungelde er weer mee zoals toen ik 17 was.
Ben een beetje eraan gewend geraakt dat dat gedaan word, zoals je na een vakantie denkt: Moet ik al die borden na het eten zelf opruimen?!?

Ik snap het wel hoor, want je weet nooit echt hoe hygiënisch iemand is, en ja tussen afspraken door doe ik het ook soms ff snel met een nat doekje, want 5 keer op een dag douche is ook ongelofelijk slecht voor je huid.

Over dat condoompje bij het pijpen moet je je niet bezwaard voelen. Ik denk dat veel dames net zoals ik het standaard aanbieden, omdat de meeste mannen het toch willen en geen zin hebben in onderhandelingen tijdens de date. Als ik ergens op afknap is het dat. Het blijft toch een sfeer verpester.

Sommige mannen hebben een schone pik. De andere heeft een naar geurtje, maar dat hou je ook met een condoom. Moet bekennen dat ik regelmatig wel half loop te braken. Vooral met haar.

Over dat condoom omdoen is begrijpelijk. Ik werk nu vandaag ook de eerste dag na mijn vakantie en dat ging echt niet soepel. Was ook te snel, dus leermoment voor de volgende keer. Wij dames hebben er soms ook last van maar dan net wat anders😂
 
Ik snap het wel hoor, want je weet nooit echt hoe hygiënisch iemand is, en ja tussen afspraken door doe ik het ook soms ff snel met een nat doekje, want 5 keer op een dag douche is ook ongelofelijk slecht voor je huid.

Over dat condoompje bij het pijpen moet je je niet bezwaard voelen. Ik denk dat veel dames net zoals ik het standaard aanbieden, omdat de meeste mannen het toch willen en geen zin hebben in onderhandelingen tijdens de date. Als ik ergens op afknap is het dat. Het blijft toch een sfeer verpester.

Sommige mannen hebben een schone pik. De andere heeft een naar geurtje, maar dat hou je ook met een condoom. Moet bekennen dat ik regelmatig wel half loop te braken. Vooral met haar.

Over dat condoom omdoen is begrijpelijk. Ik werk nu vandaag ook de eerste dag na mijn vakantie en dat ging echt niet soepel. Was ook te snel, dus leermoment voor de volgende keer. Wij dames hebben er soms ook last van maar dan net wat anders😂
Ik slijm niet graag, maar je eerlijkheid alhier wordt altijd enorm gewaardeerd.

Hierna zeg ik dat nooit meer hoor. ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan