Niet mogen beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Van westerse vrouwen denk ik dat het op zoals een paar keer gezegt op dingen als een baard aan komt. De meeste vrouwen worden graag gebeft maar sommige niet.

Bij zuid-americaanse vrouwen is het vaak om te voorkomen dat ze je besmet met een tropische ziekte. Wat niet meteen betekend dat ze iets heeft.
Het verschilt ook echt per baard. Ik laat het altijd wel toe, maar sommige hebben echt van die harde prik haren, en meestal zijn dit ook de mannen die er vol ingaan en de volle 200% geven😅

Misschien werkt baardolie ofzo?🤔
 
En met beffen heb je dat niet, als net de vorige klant voor je, haar heeft uitgelebberd?
Een redelijk schone DvP doucht na elke klant. Dus wb. beffen na beffen maak ik mij geen zorgen.
Als de dame bare doet heb ik ook twijfel dat het haar lukt om telkens alle sporen weg te spoelen. Daar zou ze ten minste een interne vaginaal douche voor nodig hebben.
 
Het verschild ook echt per baard. Ik laat het altijd wel toe, maar sommige hebben echt van die harde prik haren, en meestal zijn dit ook de mannen die er vol ingaan en de volle 200% geven😅

Misschien werkt baardolie ofzo?🤔
Het hangt ook af van vrouw tot vrouw sommige vinden een ruwe stoppelbaard leuk andere huden van glad geschoren ald baby billetjes. 😅

Ik vind het ook wel leuk om gewoon te proberen en samen te zoeken wat ze leuk vind. Rapper/trager of een andere techniek. Het is echt learning by doing. 😅
 
Het maakt mij niets uit. Beffen bij een dvp doe ik toch al zeer zelden; vind dat niet zo'n fris idee. Alleen bij 'vaste' dvps waar ik vaak kom en een GFE-band mee heb, wil ik het wel doen. Soms hebben ze echt een prachtige poes en dan krijg ik wel die neiging. Als ze het dan niet toestaan is dat jammer, maar zodanig een klein bezwaar dat ik er m'n schouders over ophaal: ik had het in dezen graag gedaan, maar zo niet, ook goed.
 
Het hangt ook af van vrouw tot vrouw sommige vinden een ruwe stoppelbaard leuk andere huden van glad geschoren ald baby billetjes. 😅

Ik vind het ook wel leuk om gewoon te proberen en samen te zoeken wat ze leuk vind. Rapper/trager of een andere techniek. Het is echt learning by doing. 😅
Haha ja alleen sommige die doen meer alsof je aan het bezemen zijn met hun prikbaard🤣

Maar het verschilt ook per persoon, en zelfs per koppel. Maar ik denk dat ik een flesje baardolie ga halen. Internet zegt dat het werkt

Sws voor de mannen die echt willen beffen. Kijk of het in de advertentie staat en vraag er anders naar
 
Als de dame bare doet heb ik ook twijfel dat het haar lukt om telkens alle sporen weg te spoelen. Daar zou ze ten minste een interne vaginaal douche voor nodig hebben.
Nee, je spoelt niet alles weg en spoelen van de vagina wordt afgeraden, omdat het meestal niet gezond is.
Gelukkig krijg je als beffer niet meteen enge ziekten als je het sperma van je voorganger oplikt, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen daar van geniet.

Wil je als klant meer zekerheid dat de vagina schoon is, dan kun je beter afspreken met dames die weinig afspreken.
 
Meen je dit serieus? 🤣🤣🤣
Iemand dat ik ken ging vroeger eens met een ex vriendin naar venezuela op reis gaan. Hij had verschillende vacinaties gehad tegen gele koorts en 2 tegen Hepatitis B. Maar de reis ging niet door. Toen hij vroeg aan zijn dokter of dat het kwaad kon dat hij geen derde prik nam. Zei zijn dokter nee nu ben je lang beschermd neem je je de derde prik ben je levenslang beschermd.

De dokter zei er ook bij dat de 3de prik belangrijker is voor mensen die naar zuid-amerika reizen om sex te hebben dan eens kort rond te reizen. Want Hepatitis B word vooral door gegeven bij orale sex.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20231126_164011_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20231126_164011_Samsung Internet.jpg
    103,3 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand dat ik ken ging vroeger eens met een ex vriendin naar venezuela op reis gaan. Hij had verschillende vacinaties gehad tegen gele koorts en 2 tegen Hepatitis B. Maar de reis ging niet door. Toen hij vroeg aan zijn dokter of dat het kwaat kon dat hij geen derde prik nam. Zei zijn dokter nee nu ben je lang beschermd neem je je de derde prik ben je levens lang beschermd.

De dokter zij er ook bei dat de 3de prik belangrijker is voor mensen die naar zuid-amerika reizen om sex te hebben dan eens kort rond te reizen. Want Hepatitis B word vooral door gegeven bij orale sex.
En jij hebt meegemaakt dat je daarom een Latina niet mocht beffen?

Het is mij overigens nooit geweigerd (en ik bezoek vrijwel uitsluitend Latinas), maar ik doe het zelden bij een dvp.

Voor de zekerheid zal ik mijn vaccinatieboekje voortaan maar meenemen. 😂
 
Haha ja alleen sommige die doen meer alsof je aan het bezemen zijn met hun prikbaard🤣

Maar het verschild ook per persoon, en zelfs per koppel. Maar ik denk dat ik een flesje baardolie ga halen. Internet zegt dat het werkt

Sws voor de mannen die echt willen beffen. Kijk of het in de advertentie staat en vraag er anders naar
Baardolie maakt de baard vooral zachter vind ik. Baardolie gaat niet echt werken bij een stoppelbaard denk ik eerder bij langere baarden.

Met hier te lezen vraag ik mij af of dit boek bestaat beffen voor dummies 😅😂
 
Baardolie maakt de baard vooral zachter vind ik. Baardolie gaat niet echt werken bij een stoppelbaard denk ik eerder bij langere baarden.

Met hier te lezen vraag ik mij af of dit boek bestaat beffen voor dummies 😅😂
Misschien zo'n masker dan?😂


Ik ben niet zo goed in aanwijzingen. Ik ken alleen ja is goed zo en auw😂
 
Het waren die drie keer telkens Chinese DVP's. Twee klaagden erover dat het jeukte. Dat vond ik zo'n raar verhaal. En die derde zei dat het niet van haar mocht.

Hm. Ik mag ook graag beffen, en heb ook een voorkeur voor Chinese / Aziatische dames ; Een "liever niet" heb ik niet gehad tot op heden.

(oh wacht : toch wel een enkele keer bij een vaste dame - 'nee, vandaag zou je dat niet lekker vinden' . Ze was waarschijnlijk bijna/net ongesteld geweest . Andere keren bij haar met wederzijds genoegen wel gebeft )

Ik moet wel zeggen dat ik de huidige ploeg van Chinese (/Spaanse) dames oversla wegens massaal NZC aanbod , en dan vergaat me de lust.
 
Laatst bewerkt:
En jij hebt meegemaakt dat je daarom een Latina niet mocht beffen?

Het is mij overigens nooit geweigerd (en ik bezoek vrijwel uitsluitend Latinas), maar ik doe het zelden bij een dvp.

Voor de zekerheid zal ik mijn vaccinatieboekje voortaan maar meenemen. 😂
Ik heb het 1x mee gemaakt de met mijn eerste dvp ooit het was een meisje uit colombia. Ik gaf aan dat ik haar wou beffen en ze wou niet dat ik deed daar door. Dat was ook de reden waarom ze ook niet wou kussen en dat alles met condoom was.
 
Ik heb het 1x mee gemaakt de met mijn eerste dvp ooit het was een meisje uit colombia. Ik gaf aan dat ik haar wou beffen en ze wou niet dat ik deed daar door. Dat was ook de reden waarom ze ook niet wou kussen en dat alles met condoom was.
Ik denk dat ze het een makkelijk excuus vond en er gewoon geen zin in had.

Deze dames zien mij niet meer terug. Al paar keer ervaren nu dat dame daar gelaserd is, alles heerlijk zacht, lekker man!
Ik heb het één keer meegemaakt bij een dame die zelf aangaf dat ze graag had dat ik haar befte. Dus was het wel gewoon slecht dat ze de boel niet volledig verzorgd had.
 
Misschien zo'n masker dan?😂


Ik ben niet zo goed in aanwijzingen. Ik ken alleen ja is goed zo en auw😂
😂😂

Als de vrouw aanwijzingen heeft moet ik als man wel luisteren.😅 ik heb eens mee gemaakt dat een dvp zei dat ik goed bezig was. Maar toch na een tijde dacht ik van ik ga eens iets anders proberen mss vind ze dat leuker of beter. Vond ze minder fijn. Het nadeel was dat ik niet meer 100% de manier vond dat ze super vond 😪😢

Ik denk dat ik meer telleur gesteld was dan zij 😅🤣
 
😂😂

Als de vrouw aanwijzingen heeft moet ik als man wel luisteren.😅 ik heb eens mee gemaakt dat een dvp zei dat ik goed bezig was. Maar toch na een tijde dacht ik van ik ga eens iets anders proberen mss vind ze dat leuker of beter. Vond ze minder fijn. Het nadeel was dat ik niet meer 100% de manier vond dat ze super vond 😪😢

Ik denk dat ik meer telleur gesteld was dan zij 😅🤣
Serieus? Ik vind het wel heel schattig om te horen, maar je bent toch geen robot die uren lang precies hetzelfde doet?🤣

Kan gebeuren en het is toch ook leuk om andere dingen te proberen🤷‍♀️

Ik vind zelf aanwijzingen geven nooit zo leuk en nog best moeilijk.
Maar sommige mannen kunnen oprecht wel heel goed beffen. Soms zelfs te goed🤣

Ik vind het zelf altijd wel leuk en dan het liefst met wat speeltjes erbij
 
Naast wat hier vooral door @Kaptein Eenhorn, @Marco, @Ivy en @Amy al gezegd is, is het m.i. ook zo dat er DvP zijn die het alleen voor het geld doen en juist niet opgewonden willen raken tijdens het werk (op die manier ook altijd controle kunnen houden).
Mijn ervaring is dat er weinig vrouwen zijn die een goede befpartij niet kunnen waarderen en daar niet van opgewonden raken. Maar zij zijn er wel, glukkig zijn de mensen allemaal verschillend.
Dus bij de meeste, die jou niet laten beffen zal het wel zelfbescherming zijn.
Dat zijn geregeld dames die mij hooguit één keer te gast hebben.
Maar worden vrouwen écht opgewonden van een befpartij door de doorsnee klant, die ze niet aantrekkelijk vinden en waar ze het zonder geld nooit mee zouden doen? Zelf zou ik ook niet opgewonden raken als iemand die ik niet aantrekkelijk vind aan m'n lul zou zitten. Opwinding zit toch grotendeels tussen de oren.
 
Maar worden vrouwen écht opgewonden van een befpartij door de doorsnee klant, die ze niet aantrekkelijk vinden en waar ze het zonder geld nooit mee zouden doen? Zelf zou ik ook niet opgewonden raken als iemand die ik niet aantrekkelijk vind aan m'n lul zou zitten. Opwinding zit toch grotendeels tussen de oren.
Je kunt zeker opgewonden raken als je fysiek geprikkeld wordt. Mentaal is belangrijk, maar zeker geen voorwaarde om opgewonden te raken of een orgasme te krijgen.
 
Ik heb zelf een baard zoals de foto. In de zomer wat korter,nu in de winter wat langer. Heb nooit klachten gehadt van dames tijden het beffen.

Ik gebruik wel baardolie.
Bekijk bijlage 146211
Daar kan je baardolie in doen 😁 ik heb dit met baardolie ben ik nie veel e 😅 voor ik een dvp bezoek trim ik hem zo kort mogelijk 😂
 

Bijlagen

  • Van-Dyke-Baard-Model-Stijl.jpg
    Van-Dyke-Baard-Model-Stijl.jpg
    80,9 KB · Weergaven: 3
Maar worden vrouwen écht opgewonden van een befpartij door de doorsnee klant, die ze niet aantrekkelijk vinden en waar ze het zonder geld nooit mee zouden doen? Zelf zou ik ook niet opgewonden raken als iemand die ik niet aantrekkelijk vind aan m'n lul zou zitten. Opwinding zit toch grotendeels tussen de oren.

Dat lijkt me best mogelijk - De vrouwen die als DVP (kunnen) werken zijn in elk geval heengestapt over het idee dat seks alleen maar met een perfecte partner moet zijn .

In elk geval als ontvanger (massage , tantra e.d.) heb ik toch best kunnen genieten - en opgewonden geraakt - van (de bezigheden van) sommige dames die qua uiterlijk echt niet mijn type waren.
(natuurlijk - liever dat het uiterlijk ook klopt, maar soms weet je dat niet tevoren ).
Misschien dat seks me dan niet zou lukken, maar als de atmosfeer prettig is en handeling goed kan ik er beslist van genieten.

Echt geen opwinding is voor mij meer als er teveel is waar ik me aan stoor - iets in karakter/attitude van dame dat me erg tegenstaat bijvoorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan