Niet mogen beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pippi Langkous

Meubelstuk
Forumpionier
1.106
19/07/21
1.617
12
Ik weet niet of dit topic al bestaat, maar ik heb nou een paar keer gemerkt dat DVP's niet wilden beffen. Ik vind dat altijd teleurstellend, want het maakt mij lichtelijk dol om lekker te beffen.

Ik heb erover na zitten denken: waarom willen ze dat nou niet? Kijk, als een klant er twee vingers in ramt kan ik me voorstellen dat dat niet prettig kan zijn. Maar beffen doet geen pijn.

Hoe denken jullie hierover? En zou je het van tevoren echt moeten vragen?
 
Hoe denken jullie hierover? En zou je het van tevoren echt moeten vragen?
Ik vind het ook altijd jammer. Maar ik kan me ook voorstellen dat het als minder prettig wordt ervaren. Bijvoorbeeld als mannen niet weten wat ze doen, als het de zoveelste keer op een dag is, of als de man prikkelende baardharen heeft.
Daarnaast zijn er ook die het in het algemeen niet fijn vinden. Het idee hebben dat zij degenen zijn die horen te werken of dat het te intiem is en je kan je er wellicht niets bij voorstellen maar er zijn ook mannen die liever niet gepijpt worden.

Dus ja, je zal het van tevoren moeten vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen
 
Tsja... ik hou ook van beffen hoor!

Maar... zoals je zegt: eerst zorgvuldig scheren... en géén stoppelbaard!
En dan... niet meteen de klit overstimuleren... Als zij niet opgewonden is voelt dat vast niet (erg) lekker...
Dus... eerst lekker voorspel met likken, zoenen, strelen... en dan over naar beffen.

En... als een DVP dat niet wil... ook geen probleem! Er zijn nog zoveel andere leuke dingen die je kan doen hoor! Have fun! En... maak het voor beiden leuk...
 
Beffen vind ik geen probleem. Meestal dan. Zoals hierboven ook genoemd is is een prikkelbaardje soms niet zo fijn 😅 maar meestal vraag ik dan of ze iets meer tong kunnen gebruiken zeg maar. Zodat je niet vol met baard er tegenaan zit. Niet alle mannen zijn ook even goed in beffen maar met een beetje aanwijzing kom je vaak al een eind ;)
Als het na alle aanwijzingen nogsteeds niet prettig voelt ga ik wel over op andere dingen maar tot nu toe is dat eigenlijk zelden nodig geweest😄
 
Ik weet niet of dit topic al bestaat, maar ik heb nou een paar keer gemerkt dat DVP's niet wilden beffen. Ik vind dat altijd teleurstellend, want het maakt mij lichtelijk dol om lekker te beffen.

Ik heb erover na zitten denken: waarom willen ze dat nou niet? Kijk, als een klant er twee vingers in ramt kan ik me voorstellen dat dat niet prettig kan zijn. Maar beffen doet geen pijn.

Hoe denken jullie hierover? En zou je het van tevoren echt moeten vragen?
Omdat sommige dvp niet graag hebben dat er intiem wordt gevreën. Ze mijden tongzoenen en beffen en hebben het liefst doggy.
Sommige die wel tongzoenen, hebben dan weer niet graag dat je hun beft omdat je daarna terug naar hun mond komt, die mag je dan niet kussen na het beffen.
De meeste dvp worden graag gebeft in mijn ervaring.
 
Wel een paar keer gehad dat ze het niet wilde, vaak mag de vinger er dan ook niet in. Ik denk eerder dat het met het krijgen van eventuele ziektes te maken heeft. Immers wel veilig doen met cd maar onveilig beffen is natuurlijk wel wat vreemd dan. Maargoed ik ben er iig ook fan van en idd een gemis als het niet kan/mag. Ze moet wel fris zijn natuurlijk en idd ff netjes scheren van te voren.
 
Beffen is gewoon leuk om te doen. Een vriendin van mij ging helemaal uit haar dak als ik haar klaar befte. Natuurlijk is het voor een DVP gewoon dienstverlening. Al dan niet tegen een extra vergoeding. Ik heb Dames mee gemaakt die er heerlijk van genoten en dit ook lieten merken. Er was zelfs een dame die aangaf dat ik alles van mij mee terug naar huis kon nemen, behalve mijn tong. 😁😁
 
Weinig meegemaakt dat ik niet mocht beffen. De meesten spreiden gelijk hun benen voor me en duwen mijn hoofd erin zodra ik binnen ben. 😉 Is niet echt voor mij een verplicht onderdeel maar gun ik ze dit pleziertje zodat ik hopelijk een goede sloppy dt terug krijg. 😜 Als ik niet mag beffen ook prima; zet ik ze gelijk op hun knietjes. Meer genot voor mij! 🤪
 
Niet mogen beffen, dan zie je me niet meer terug. Wat mij betreft besteed ik mijn hele uur aan beffen en ga dan echt met een big smile naar huis, zo belangrijk is beffen voor mij.

Maar één keer tot nu toe gehad dat de dame het niet wilde. Tot dan toe niet bij stilgestaan dat het een dingetje kon zijn.

Was verder sowieso een mispunt, want ze bleef de hele tijd aan mijn voeteneind op het bed op haar hurken zitten een beetje laf aftrekken en minieme likjes aan mijn ingepakte kleine rakker geven. Wilde niks, mocht niks, vreselijk.

Verder bij geen enkele dame ooit een probleem geweest en ik heb een kort baardje met snor. Wel zachte haren blijkbaar en ik ben vooral met mijn tong aan het plagen.
 
Het is best wel persoonlijk, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.

Tijdens een date vind ik het lastiger om tips te geven (vergeleken met privé).

Als je een paar keer een "schuurspons" hebt meegemaakt, denk je wel even van: hmm, hoe kan dit beter? Een optie is dan om het helemaal niet meer aan te bieden.

Een vraag als "Vind je het lekker?" doet het altijd wel goed😊. Denk dat iedereen dat kan waarderen.

Toevoeging:
Als beffen één van de belangrijke dingen is, lijkt het me vanzelfsprekend dat het van te voren is besproken :).
 
Als beffen één van de belangrijke dingen is, lijkt het me vanzelfsprekend dat het van te voren is besproken :).
Mwoah, ik vind het eerlijk gezegd een standaard handeling waarvoor het nooit nodig is geweest om vooraf afspraken over te maken.

In al die jaren eentje die het niet wilde ga ik niet tot standaard verheffen en daardoor ineens bij iedere dame vooraf vragen of het wel of niet kan.
 
Mwoah, ik vind het eerlijk gezegd een standaard handeling waarvoor het nooit nodig is geweest om vooraf afspraken over te maken.

In al die jaren eentje die het niet wilde ga ik niet tot standaard verheffen en daardoor ineens bij iedere dame vooraf vragen of het wel of niet kan.
Moet zeggen dat ik het er idd wel bij vind horen.
Heb het alsnog wel in mn adv gezet dat dat bij de inbegrepen dingen zit, zodat dat duidelijk is.
Denk dat als iemand het niet wilt ze dit wel duidelijk erbij moet zetten in de advertentie.
Dingen als anaal vind ik logisch dat dat eerst besproken moet worden maar beffen hoort gewoon bij standaard sex naar mijn bescheiden mening ☺️
 
Moet zeggen dat ik het er idd wel bij vind horen.
Heb het alsnog wel in mn adv gezet dat dat bij de inbegrepen dingen zit, zodat dat duidelijk is.
Denk dat als iemand het niet wilt ze dit wel duidelijk erbij moet zetten in de advertentie.
Dingen als anaal vind ik logisch dat dat eerst besproken moet worden maar beffen hoort gewoon bij standaard sex naar mijn bescheiden mening ☺️
ik heb er helemaal niks mee, vind het eigenlijk nog een soort van vies ook en al helemaal met een dvp.
 
ik heb er helemaal niks mee, vind het eigenlijk nog een soort van vies ook en al helemaal met een dvp.
Niks mis mee als je dat zo voelt. Ikzelf vind het juist schoner bij een dvp dan bij een willekeurige dame die je in de kroeg zou oppikken. Ieder zijn ding. Genoeg andere leuke dingen te doen als je het niks vindt.
 
Ikzelf vind het juist schoner bij een dvp dan bij een willekeurige dame die je in de kroeg zou oppikken.
Yep, ik kijk hier zelfde tegenaan. Dames die ik bezoek zijn superschoon, dat zal bij die dame in de kroeg toch minder zijn.

En dan zwijg ik nog over zweet/rooklucht of een harige poes... maar das off topic verder hier.
 
ik heb er helemaal niks mee, vind het eigenlijk nog een soort van vies ook en al helemaal met een dvp.
Dat is je goed recht en ieder zijn voorkeur. Het is ook niet verplicht natuurlijk 😋
Zelf test ik me om de drie maanden, wat niet dvp's waarschijnlijk niet altijd doen, plus heb zelden meer dan 1 date op een dag en hecht extreem veel waarde aan hygiëne.
Denk dus dat dat vieze vooral in je hoofd zit. Maar nogmaals, respect voor ieders wensen en grenzen hoor✌🏻
 
Naast wat hier vooral door @Kaptein Eenhorn, @Marco, @Ivy en @Amy al gezegd is, is het m.i. ook zo dat er DvP zijn die het alleen voor het geld doen en juist niet opgewonden willen raken tijdens het werk (op die manier ook altijd controle kunnen houden).
Mijn ervaring is dat er weinig vrouwen zijn die een goede befpartij niet kunnen waarderen en daar niet van opgewonden raken. Maar zij zijn er wel, glukkig zijn de mensen allemaal verschillend.
Dus bij de meeste, die jou niet laten beffen zal het wel zelfbescherming zijn.
Dat zijn geregeld dames die mij hooguit één keer te gast hebben.
 
Zoals hierboven al genoemd is het denk ik een stukje zelfbescherming om de controle te houden. Soms is het wel beffen, maar dan weer geen vingers gebruiken/proberen ze zo te positioneren dat dit bijna niet lukt (armen onder de benen in plaats van er overheen).
Het liefst heb ik ook dames die gewoon lekker vrij zijn in de sex en dergelijke voor mijn gevoel basis dingen gewoon toelaten.

Uiteindelijk is het het lichaam van de dame en dat behoor je te respecteren.
Je kunt het vooraf vragen als beffen zo belangrijk voor je is. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent voordat je uberhaupt boekt.
 
Van westerse vrouwen denk ik dat het op zoals een paar keer gezegt op dingen als een baard aan komt. De meeste vrouwen worden graag gebeft maar sommige niet.

Bij zuid-americaanse vrouwen is het vaak om te voorkomen dat ze je besmet met een tropische ziekte. Wat niet meteen betekend dat ze iets heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan