Nieuw en enkele vragen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Angelcake

Wandelaar
DVP
25
10/07/22
30
Hoi,

Ik ben tamelijk nieuw in deze wereld, en omdat ik al heel wat aan dit forum heb gehad wou ik deze vraag stellen in de hoop wat meer inzicht te krijgen.

Is het normaal dat als je ergens begint te werken je weinig klanten "krijgt".
Ik snap dat je moet opbouwen maar heb soms het gevoel dat je eerst je plek moet "verdienen": je hebt enkel toevallige klanten/passanten. Er wordt niet geadverteerd of reclame gemaakt.

Mijn vraag is: waarom?
 
Snap de vraag eerlijk gezegd niet, reclame maken kun je zelf toch ook. Wekelijkse updates met wat foto's die interesse wekken op insta/twitter, actief zijn op een forum als deze etc.

Als je met ''ergens'' een privehuis ofsw bedoelt lijkt het me simpele logica. Ze kunnen niet 100% op je rekenen, wellicht dat je er na een paar weken vandoor bent. Dan is al hun energie en tijd die ze aan je besteden verspilt

Heb het gevoel dat klanten werven niet moeilijk hoeft te zijn (ben geen dame dus idk), al ben je niet knap kun je met de juiste dress, onderdanigheid (kijk uit dat je niet je normen en waarden opzij zet met het idee dat je je plek moet verdienen en dingen doet die je liever niet wilt) en karakter een vijver aan klanten hebben.

Je ''concurrentie'' is niet eens zo hoog, als ik als man zijnde bijv op Kinky scroll wordt ik van vele foto's gewoon misselijk. Zoveel potentiele verbeterpunten, kan er een boek van schrijven
 
Snap de vraag eerlijk gezegd niet, reclame maken kun je zelf toch ook. Wekelijkse updates met wat foto's die interesse wekken op insta/twitter, actief zijn op een forum als deze etc.

Als je met ''ergens'' een privehuis ofsw bedoelt lijkt het me simpele logica. Ze kunnen niet 100% op je rekenen, wellicht dat je er na een paar weken vandoor bent. Dan is al hun energie en tijd die ze aan je besteden verspilt

Heb het gevoel dat klanten werven niet moeilijk hoeft te zijn (ben geen dame dus idk), al ben je niet knap kun je met de juiste dress, onderdanigheid (kijk uit dat je niet je normen en waarden opzij zet met het idee dat je je plek moet verdienen en dingen doet die je liever niet wilt) en karakter een vijver aan klanten hebben.

Je ''concurrentie'' is niet eens zo hoog, als ik als man zijnde bijv op Kinky scroll wordt ik van vele foto's gewoon misselijk. Zoveel potentiele verbeterpunten, kan er een boek van schrijven

Ik snap jouw redenering ook niet.

Als je als meisje ergens begint te werken en 50% van je inkomsten af staat verwacht je toch dat zij zich bezighouden met het management?

Daarbovenop konden ze wel op me rekenen. De eerste dagen snap ik dat ze afwachtend zijn maar weken?!
Trouwens zij verliezen ook inkomsten hierdoor. Is een mes dat langs twee kanten snijdt niet?
 
Ik snap jouw redenering ook niet.

Als je als meisje ergens begint te werken en 50% van je inkomsten af staat verwacht je toch dat zij zich bezighouden met het management?

Daarbovenop konden ze wel op me rekenen. De eerste dagen snap ik dat ze afwachtend zijn maar weken?!
Trouwens zij verliezen ook inkomsten hierdoor. Is een mes dat langs twee kanten snijdt niet?
Ja je hebt gelijk, wist niet dat je zoveel afstond

Wat ik wel weet is dat je er met wat creativiteit makkelijk bovenuit kan steken als je voor jezelf gaat. Heb zovaak dat dames op kinky gewoon niet reageren op respectvolle & concrete berichten, dat heeft een reden - ze hebben klanten zat en gewoon geen tijd.

Wellicht kun je het combineren met prive ipv dat je een impulsieve beslissing neemt en er direct stopt
 
Ik denk dat ik daarmee nog even wacht. Ik zou hetzelfde gevoel als Belle hebben moest ik reviews over mezelf lezen...
(Van haar heb ik veel geleerd: topics en haar blog. Maar ik val haar niet graag lastig via privé bericht).
Vele recensies hier zijn idd extreem cringe. Kleef met de DVP hier mee als wandelaar, zou er niet goed v worden
 
Ja je hebt gelijk, wist niet dat je zoveel afstond

Wat ik wel weet is dat je er met wat creativiteit makkelijk bovenuit kan steken als je voor jezelf gaat. Heb zovaak dat dames op kinky gewoon niet reageren op respectvolle & concrete berichten, dat heeft een reden - ze hebben klanten zat en gewoon geen tijd.

Wellicht kun je het combineren met prive ipv dat je een impulsieve beslissing neemt en er direct stopt

Ik probeer steeds kwaliteit te leveren in mijn diensten. Natuurlijk heb je met bepaalde klanten een betere klik dan met anderen. Maar ik snap dat het ook veel geld is en doe mijn uiterste best.

Het is enkel een wereld dat zo verdoken is en waar je moeilijk inzicht inkrijgt als meisje zelf. Je vraagt je soms af "is dit normaal?" "Is dit standaard?"
Vooral werkgever/werknemer relatie. Of met andere dames.
Met klanten geen problemen gehad.
 
Als k het zo allemaal lees is het probleem me duidelijk, gewoon stoppen. Klees bij zowat alle privehuizen dat ze opzoek zijn naar dames, dus aanbod aan werkgevers genoeg.

Met klanten geen problemen gehad.
Zou voordat je gaat nog nummers uitwisselen met klanten waar je een klik mee had en hun bij je thuis ontvangen. Als je toch al 50% afstaat kun je hun een spotprijs aanbieden zonder de kosten aan het privehuis. Geen man die daar nee tegen zegt na een goede ervaring

En als ze eenmaal verslaafd aan je zijn krik je de prijs omhoog..
 
Bij een privehuis waar ik was kwam ik na afloop een leuke dame tegen en dacht die moet ik even onthouden, daarna regelmatig met haar afgesproken. Dus ook klantenwerving als je gewoon in privehuis loopt werkt prima, gewoon spontaan een leuke reactie geven en een praatje maken. Was voor mij de trigger om met haar af te spreken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan