Nieuwe oplichtingstruc? stoutt.nl/wipje.be

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

meelezer

Vaste klant
Forumpionier
146
01/07/21
203
6
Er is iemand die op diverse advertenties dezelfde template gebruikt. Waarbij de advertentie te mooi lijkt om waar te zijn. Gejatte foto's worden gebruikt en je vooraf moet betalen via een tikkie.

Alle alarmbellen gaan af! Weest gewaarschuwd!

Bekende sites die deze methode gebruiken:
Monica: www.monicamonica.nl
Katrinaa: www.katrinaa.nl
Sofie: www.pleasure-events.nl
Kelly: www.kellyprive.nl
Sabine: www.stoutt.nl/sabineprive
Melissa: www.heymelissa.nl
Coco: www.miss-coco.nl
Steffie: www.steffie-xo.nl
Lisa: www.lust-prive.nl
www.wipje.be

Update 29-12:
Maya: https://www.stoutt.nl/mayaa
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze advertenties vallen me ook al een tijdje op.
Enkele heb ik wel kunnen bestempelen als fake maar niet allemaal.

Maar ik denk dat je bij alle er wel vanuit kan gaan dat het niet klopt, vooral omdat ze ook veel gegevens van je willen.
Dit vragen ze ook als je ze appt....
 
Jij weet de weg...dus...fix het ff. Thnx alvast

Ja daaggg haha. Heb wel wat beters te doen. Mijn advies is gebruik gewoon je gezonde verstand! Ga niet zomaar overmaken naar vrouwen die je niet gezien hebt of niet kent.

Ik deal dagelijks met oplichters op websites van mij die het iedere keer weer proberen. VPN uit vaak Frankrijk, UK of zelfs Ghana om vervolgens met een +33, +44 telefoonnummer etc te adverteren met een enorm slecht vertaalde text op waarop je met betaalkaarten vooruitbetalingen moet plegen voor een date, die natuurlijk niet op komt dagen.

Als je het gewoon meldt bij Tikkie abuse (Inclusief de link, website etc) dan sluiten ze dat af in 10 minuten.
 
Ik snap heel Sexjobs ook niet. Je hebt de IP adressen van adverteerders, je weet de sites die ze voeren die eindigen met een Tikkie, waarom blokkeert men dan gewoon niet op basis van IP adressen of handelswijze? Oh wacht, dat is natuurlijk omdat ze betaald adverteren en betalende adverteerders wordt hier en daar echtwel een oogje op dichtgeknepen.
 
Ik snap heel Sexjobs ook niet. Je hebt de IP adressen van adverteerders, je weet de sites die ze voeren die eindigen met een Tikkie, waarom blokkeert men dan gewoon niet op basis van IP adressen of handelswijze? Oh wacht, dat is natuurlijk omdat ze betaald adverteren en betalende adverteerders wordt hier en daar echtwel een oogje op dichtgeknepen.
Klopt helemaal....maar van de andere kant heb ik geen medelijden met de sukkels die hier intrappen. Zo overduidelijk fake,en vooraf betalen met Tikkie,dan spoor je niet...eigen schuld dikke bult...
 
Terug
Bovenaan Onderaan