nieuwjaarnacht in schipperskwartier

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
13/12/21
5
Ik weet dat het laat dag is, maar doordat ik een collega moet vervangen met de late ben ik om 22:00 in de buurt van Antwerpen.
Nu vroeg ik me af of het de moeite waard is om nieuwjaarnacht in het schipperskwartier te vieren? Of gaan de meeste dames dan ook afwezig zijn?
Mss zijn er mensen die hier reeds ervaring mee hebben in de voorbije jaren...
 
Voorheen was oudejaarsnacht de beste shift van het ganse jaar. Alleen om middernacht even een dipje van ongeveer een uur omdat de werkende dames ook even naar het vuurwerk gaan kijken. Daarvoor en vooral daarna topdrukte. Dat was wel allemaal voor corona. Dit gaat de eerste min of meer normale jaarwisseling zijn sinds corona. Ik kan dus niet garanderen dat het dit jaar terug zo gaat zijn.
 
Ik zal voor het eerst met oud/nieuwjaarsdag in Antwerpen zijn. Het zal wel idd anders zijn dan voorheen maar waar en wat is niet tegenwoordig anders, dat terzijde....ik ben rond 16u in de SKW, heb nooit de dagshift meegemaakt....ik ga mezelf het nieuwe jaar in neuken-eten-drinken....waar wordt vuurwerk show gehouden in Antwerpen ?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan