Nigeria, Lagos

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb tamelijk veel ervaring in Nigeria. Lagos is niet het vervelendste dat Nigeria te bieden heeft maar het is beslist geen Afrika voor beginners.

Er zijn best wat bruisende nachtclubs waar je als westerling de messcherpe, oogverblindende meiden van je af moet slaan; er zijn veel prachtige vrouwen in Nigeria die maar wat graag een Europese man aan de haak zouden slaan. Het vervelende is alleen dat je je bij letterlijk alles wat je doet af moet vragen welke veiligheidsrisico's je neemt. Lokale vrienden hebben me meer dan eens voor stommiteiten moeten behoeden die me in letterlijk levensgevaarlijke situaties zouden brengen.

Kortom, als je er voor je werk heengaat houd je dan in godsnaam aan de veiligheidsvoorschriften van je organisatie en stort je alleen onder begeleiding van goed ingevoerde lokalo's in het uitgaansleven. Zorg dat je je vaccinaties op orde hebt. Als je op eigen houtje wil gaan: doe het gewoon niet. Lagos is geen leuke stad voor een city trip.
 
Ik ben al een paar keer eerder in Lagos en Abuja geweest, maar ben toen onder begeleiding uit geweest. Maar deze keer ben ik er wat langer. De vrouwen zijn inderdaad prachtig, terwijl ik in principe in zijn algemeenheid niet eens zo op donkere vrouwen val.
Ik zal waarschijnlijk wel begeleiding krijgen als ik uit ga, of iets ga doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan