Algemeen Nijmegen algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jep, woonde er vroeger dichtbij dus was wel ideaal af en toe even langswippen voor een wip voor 50 euro. Na de hele verbouwing had ik nog wel hoop dat het wat op zou fleuren maar het is alleen maar minder geworden. Geen idee waarom!
 
Ramen is ook helemaal niks meer. Met het vertrek van andrea en simona is wat er nu zit nog zo ongeveer gelijk aan wat er in de tippelzone loopt. Ze kunnen de boel net zo goed sluiten.
jammer dat Simona en Andrea zijn vertrokken maar misschien komen ze wel weer terug of er komen wel weer andere leuke dames of je gaat gewoon ergens anders heen maak je niet druk
 
Moest voor werk in Nijmegen zijn en dan maak ik altijd van de gelegenheid gebruik even polshoogte te nemen maar elke keer weer een teleurstelling, slechts een enkel raam bezet met een op leeftijd zijnde onaantrekkelijke dame. Ze kunnen de boel beter opdoeken daar.
veel dames zitten gewoon in hun kamer of ze zijn bezet of ze zijn in de kantine ze zijn er wel maar je ziet ze niet en weer een aantal ontvangen op afspraken en anders zou je ergens anders moeten gaan kijken om te scoren
 
Een van de dames achter het raam van het rechterpand heeft mij wel eens verteld dat je niet zomaar daar binnen mag rondlopen, maar dat je moet kiezen wie er achter de ramen staan. Dit lijkt me sterk aangezien ik jullie hier zie praten over verschillende kamers die daarbinnen zijn. Mijn vraag is dan ook wat jullie hierover weten. Aangezien de deur voor entree op slot zit en je hem open moet laten doen door een van de dames achter de ramen.
Of doe ik iets verkeerd en kun je daar op een of andere manier gewoon zelf naar binnen?
 
Mijn vraag is dan ook wat jullie hierover weten. Aangezien de deur voor entree op slot zit en je hem open moet laten doen door een van de dames achter de ramen.
Of doe ik iets verkeerd en kun je daar op een of andere manier gewoon zelf naar binnen?
die deur is gewoon altijd open en die dame verteld jou gewoon bullshit, ik ben 2 weken geleden daar nog wezen buurten en kon gewoon overal naar binnen
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan