Recensie Nijmegen, Julia 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zakkenleger

Newbie
5
07/12/22
5
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/5472463-julia
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs heb ik Julia bij me op bezoek laten komen. Ik werd erg enthousiast van de rondingen op haar foto's en haar mooie gezicht. De communicatie via whatsapp ging goed en gemakkelijk. Julia spreekt zeer goed Engels, is hoogopgeleid en dat is te merken in de omgang. Ze liet weten hoelang ze onderweg was en hoelaat ze verwachtte aan te komen. Voor zover ik weet kwam ze alleen (wel zo prettig als er geen chauffeur is). Na even samen op de bank gezeten te hebben om alles te bespreken heb ik betaald (via Tikkie, cash is ook mogelijk) en zijn we naar de slaapkamer gegaan.

Julia heeft een heerlijk lijf. Ze is iets aangekomen vergeleken met de foto's. Ik zou haar niet dik noemen, maar als je niet van vrouwen met fatsoenlijke rondingen houdt zou je misschien anders kunnen denken. Haar borsten zijn echt een genot en het is heerlijk om je gezicht ertussen te duwen. Julia kan heel erg lekker pijpen, zowel met als zonder condoom. In haar advertentie staat dat ze ook aan deepthroat en facefucking doet, en dat heeft ze bij mij wel laten zien (ik ben niet erg groot, dus wellicht dat het voor anderen moeilijker gaat). De seks is uitstekend en als het mogelijk is mag je vaker klaarkomen in een uurtje.

Al met al heb ik met Julia een dame gevonden waar ik graag mee afspreek!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Naar aanleiding van bovenstaande recensie bij haar langs geweest, met enige fantasie kun je de dame van de foto's wel voorstellen.
Ze ontving mij in een studentenappartementje, rookgeur alom. Omdat haar vriendin sliep moesten we maar bezig gaan op een bankstel in de woonkamer.
Het klopt dat ze wat aangekomen is, ze zit op randje mollig/dik voor mij. Wel mooie jetsers.
Ze vroeg bij mij +50 voor PZC; tevens had ik het idee dat ze niet veel zin had omdat ze me snel wilde laten klaarkomen.
En dat facefuck/deepthroat in haar advertentie? Klopt geen reet van.

Voor mij een 4/10.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan