Recensie Nijmegen, Zoë van Khloé Consultancy 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tom024

Vaste klant
Forumpionier
160
30/06/21
127
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.khloe-consultancy.com/companion/zoe/
Totale kosten (in euro)
700
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisterenavond kennis mogen maken met Zoë, een van de dames die werkzaam is bij Khloé Consultancy. Een maand geleden had ik een date met Julia en zij gaf meteen al aan dat zij verhinderd zou zijn in het Hemelvaart weekend. Samen met Kirsten, de eigenaresse van het bureau, zijn we uitgekomen bij Zoë. De fotoshoot was net gemaakt en mochten de gewone foto's me niet al overtuigd hebben, de sneak preview van de shoot bevestigde dat Zoë inderdaad een beauty is. Zoals steeds bij dit bureau, mocht ik aangeven hoe mijn ideale date er uit zou mogen zien, qua vorm en outfit. En ook dit keer werd ik via WhatsApp op de hoogte gehouden van haar reis naar mij toe. Exact om 9 uur ging de bel.....

Waren de foto's mooi? Je moet haar in het echt zien! Wat een prachtige meid, elegant gekleed, sportief vrouwelijk figuur. Je wordt er verlegen van, maar dat is natuurlijk helemaal niet nodig, ontspannen was onze eerste knuffel, namen wat te drinken en al meteen voelde ik een klik. Op de kamer hielp ze me uit de kleren. We zoenden, bleven zoenen, heerlijk! Een ontspannen massage volgde daarna hielp ik Zoë uit haar kleding om haar lingerie te bewonderen. Wat een beauty!
Ook die verdween van haar lijf en toen was het mijn beurt met haar bezig te gaan. Ze smaakte goed, op al de plekjes waar ik haar kon proeven proefde het geweldig en regelmatig kusten we weer met passie en overtuiging. Seks met Zoë is fantastisch. Het pijpen (met condoom) deed ze erg goed, met veel gevoel, de tijd vloog om en toen ze op me ging zitten voelde het hemels. Na diverse standjes maakte ik het doggy style af, genieten van haar prachtige billen terwijl ik steeds in en uit haar bewoog. Na afloop genoten van elkaars lijf door aanraking, streling en tot slot een nieuwe massage.
Heerlijk om te weten dat behalve Julia ook Zoë een dame is met wie je met vertrouwen een date van 2 uur kunt inplannen. Een goed gesprek, ontspannen toewerken aan het relax gedeelte en dan vol vertrouwen van elkaar genieten. Kirsten heeft een goed oog voor kwaliteit.

Zoë bedankt voor de hele fijne avond. Tot een volgende keer!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.khloe-consultancy.com/companion/zoe/
Totale kosten (in euro)
700
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag mocht ik Zoë wederom bij mij thuis begroeten. Wat is het toch een leuke en prachtige meid. Het leek of we elkaar vorige week nog gezien hadden zo snel ben je vertrouwd met haar. Ik zal er niet te lang over uitweiden, maar ze was uiteraard op de minuut af exact op tijd. Ik wist dit al omdat ik door Kirsten van het buro geïnformeerd was, maar toch.
Na even zitten en bijkletsen naar boven, waar ik mij best gedaan had om de temperatuur op de slaapkamer naar een aanvaardbaar niveau te brengen, hetgeen niet mee viel die dag omdat bleek dat de radiator in zijn geheel niet warm werd. Ik heb dus wel wat toeren moeten uithalen. Enfin.
De massage was zelfs beter dan de vorige keer, kan natuurlijk ook omdat ik meer aan haar aanrakingen gewend ben, maar toch het begin was weer heerlijk. De twee uurtjes vlogen voorbij. Wat dat betreft verwijs ik naar mijn vorige recensie voor de details.
Mijn waardering voor haar diensten blijft onverminderd hoog! Ik verwacht haar nog vaker hier te mogen begroeten!
 
@ Tom024: Wat ging er mis bij aftrekken bij je eerste recensie dat je het slechts vier sterren waard is en de andere handelingen alle vijf? Laatse recensie heeft ze aftrekken geperfectioneerd en is alles 5 waard.
Flauwe en irritante vraag 🤡 , maar toch ben ik nieuwsgierig..
 
Terug
Bovenaan Onderaan