Recensie Milou, House of Dreams, Amersfoort, Soesterweg 271 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jay Pake

Vaste klant
152
04/02/23
120
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/milou/
Totale kosten (in euro)
120 (excl extra's)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Milou was al een tijdje op mijn ´radar´ omdat ze actief is op Twitter en ik wel erg benieuwd werd. Sinds zij bij HOD werkt, wat voor mij wat dichter in de buurt is, kon ik er dus niet meer omheen. Afspraak gemaakt en met goede moed richting Amersfoort om Milou in levende lijve te mogen bewonderen. De foto´s laten natuurlijk altijd maar een deel zien dus het is altijd een spannend moment om de dame uiteindelijk in het echt te zien. Dat moment kwam toen zij de kamer binnenkwam en dat viel absoluut niet tegen. Milou is een BBW en daar moet je van houden, en ik vind dat het goed bij haar past, maar als je niet van Ze heeft een mooi, ondeugend gezicht, en verder gewoon gezellig.

De keuze gemaakt voor ook nog wat extra´s en toen kon de pret beginnen. Er was op GR nog geen recensie maar wel een WHEM en daar gaf iemand aan dat zij voor 70 euro een pakket met zoenen, beffen en pijpen aanbood. Ik kreeg een iets ander aanbod, exlc pzc. Geen idee waarom eigenlijk, maar opvallend.

Anyway, ik heb er ook niet naar gevraagd want ik ga ervan uit dat er voor haar een goede reden is om iets op het moment niet aan te bieden. Het had ook geen invloed op die pret die mocht beginnen want dat begon door gewoon lekker in elkaars armen te liggen, te zoenen, strelen en de boel op te bouwen. Ik had drie kwartier geboekt en ik vind het altijd lastig inschatten. Naar mijn idee hadden we ruim de tijd genomen om elkaars lichaam te ´ontdekken´ en te verwennen toen we uiteindelijk overgingen op het echte werk. Met een prachtige Milou bovenop die je ondeugend aankijkt heb je het goed voor elkaar. In deze positie voelde het zo fijn dat we dit een tijd hebben aangehouden en ik uiteindelijk de finish heb bereikt. Voor mijn gevoel zaten we al tegen het einde, maar dat bleek wel mee te vallen.

Milou stelde dan ook voor om nog lekker op bed onze date af te maken door samen te liggen en te kletsen en dat vond ik superlief en fijn. Ik kan niet anders zeggen dat ik een geslaagde date heb gehad en met een goed gevoel weer naar huis ben gegaan.
 
Ik had een maandje geleden ook een zeer geslaagde 2 uurtjes met haar, heb toen ook nog met haar in bad gezeten. We hebben elkaar 2 uur zitten kussen, knuffelen, strelen, masseren en likken. Was echt geweldig ook omdat zij er ook echt van geniet en het met veel passie doet. Ik had haar gekozen omdat ze dit alles ook op de site van HOD dit als haar specialiteit opgeeft. Ze gaf aan in het weekend vaak bij Club Noblesse in Haps te werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan