Recensie Natasja, House of Dreams Amersfoort, Soesterweg 271

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

powerpoint

Vaste klant
203
11/10/21
94
gisteren bij deze natasja geweest voor half uurtje ze was erg spontaan en vrolijk dus gewone extras er bij genomen
ze begon gelijk te strelen op je warme blote buik en tongzoenen was ook ongekend bij haar ja wat oudere dames hebben echt de nodige ervaring
en bij het pijpen werd kleine jongen zeer snel grote jongen soms even volledig deepthroath zc achter in haar keeltje
ze pakte een cd in 1 beweging om mijn pik en ging me bereiden wat ze zeker goed kan maar klaarkomen zat er niet in
dus weer verder zonder cd en na enige tijd werd hij weer echt sterk en spoot alles in haar mondje en ze slikte alles door
 
Had gisteren een afspraak gemaakt want haar omschrijving spreekt mij erg aan. Echter ze kwam niet :(

Begint wel een beetje een trend te worden bij de dames van plezier.
Maar goed, kan gebeuren natuurlijk. Hopelijk andere keer wel weer geluk.
 
opnieuw bij natasja geweest vanwege haar tongzoen en deeptroath kwaliteiten ze is voor mij een echte vakvrouw
Natasja - HOUSE OF DREAMS (privehuishod.nl) na innegge omhelzing volgde de geroemde tongzoen kwaliteiten
na op gefrist te zijn het bed op voor meerprijs pzc tot volledig in haar keeltje na een keer of 3 bijna de de finisch bereikt te hebben
cd werd door haar geplaats vakkundig zonder dat je het merkte daarna enkele minuten in missionaris geneukt en de lozing was aldaar
 
disclaimer: Johnny Walker=Frank kinky=+vele andere nicknames en de betaalde marketeer van deze privéhuizen....dus zogenaamde ervaringen van hem zijn uitsluitend bedoeld als reklame en kans voor hem om hier weer kwistig met links naar zijn websites te strooien....
 
Terug
Bovenaan Onderaan