Recensie Lara, House of Dreams, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paulus55

Vaste klant
124
21/11/21
11.224
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/lara-2/
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik dacht dat ik veel meegemaakt had. Bij La Cloche en House of Dreams ben ik steeds weer verrast door de geweldige vrouwen die daar werken. Donderdag Lara bezocht. Ik wandel al zo'n 45 jaar. Dan kom je bij Lara en weet je niet wat je overkomt. Wat een seksbeest. Extra's afgerekend en toen zei ze: "dan hoeven we nergens meer zorgen om te hebben". Tongzoen tot aan de huig, squirten zodat er een handdoek aan te pas moet komen om de vloer te drogen, fisten waarbij Lara aanmoedigt om harder en dieper, pijpen deep throat, keelneuken, mij rimmen, niets was haar te gek. Het ging maar door. Uiteindelijk klaargekomen in haar mond. Laat ze mij geil zien hoe ze met haar tong met mijn sperma aan het spelen is en slikt het vervolgens door. Gaat weer op haar knieën en zuigt de laatste druppels er uit.

Een heeeerlijke drie kwartier gehad. En bij het aankleden zegt ze heel zwoel "ik denk dat wij wel een klik hadden".

Naast haar "kwaliteiten" is Lara een prachtige volwassen vrouw. Mooie stevige B-cups, lekkere billen en boven al een koppie waarvan de geilheid afstraalt.
 
Is iemand anders wel eens bij haar geweest? Klinkt erg goed maar twijfel toch ergens
Kijk ook even op citygirl.nl, daar staan meer berichten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan