WHEM Nikki massage Zoetermeer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kobus wat vind je aan deze advertentie veelbelovend? Stinkt aan alle kanten man. Ze is 13 jaar actief op Marktplaats en koopt en verkoopt allerlei artikelen, dat maak ik op uit haar 'ervaringen-gedeelte' op haar Marktplaatsaccount. En precies met hetzelfde Marktplaats-account biedt zij zich sinds 22 mei van dit jaar zelf aan? Hier klopt helemaal niks van.
 
Misschien heb ik te weinig met masseuses die extra's aanbieden, maar ik haal er niet direct uit dat ze meer zou doen. Hoe komen jullie op dat idee?

Is echt uit nieuwsgierigheid dat ik het vraag. Misschien gebruikt ze van die code woorden/zinnen die ik niet ken? Hoorde laatst dat als je iets draagt met ananassen afgedrukt bij adult only hotels dat het betekent dat je een swinger bent. Of echt zo, weet ik niet maar snap dat er soms op andere manier het duidelijk gemaakt wordt. Zo kan diegene het altijd ontkennen als een bekende er over begint.
 
Kobus wat vind je aan deze advertentie veelbelovend? Stinkt aan alle kanten man. Ze is 13 jaar actief op Marktplaats en koopt en verkoopt allerlei artikelen, dat maak ik op uit haar 'ervaringen-gedeelte' op haar Marktplaatsaccount. En precies met hetzelfde Marktplaats-account biedt zij zich sinds 22 mei van dit jaar zelf aan? Hier klopt helemaal niks van.
Strelende nagels en iets anders dan in een salon trok me aan in de tekst
 
het heeft iets van spanning leuks om ze van marktplaats of gewone salons die geen vergunning hebben om te kijken of er toch wat meer mogelijk is zo niet heb je alleen een massage goed of slecht en kan je weer door naar de volgende

Zo ook Nikki en het is in de buurt dus ik ga het wel proberen
 
Ik ben Nikki, 34 jaar oud. Ik draag altijd kleding. Ik werk alleen met mijn handen, doe dat vanuit huis en ben goed in wat ik doe😉.

Ik geef een intieme ontspanningsmassage. Mijn massage is om contact te maken met het lichaam en je seksualiteit.
Ik bouw door strelende aanrakingen met handen en nagels op een intieme wijze de spanning op om zo spelenderwijs toe te werken naar een ultiem orgasme. Deze weg naar kan je een emotionele explosie geven.

Aan het einde van de massage streel ik je gezicht en masseer ik je hoofd zodat je even tijd hebt om bij te komen.

Ben je dus op zoek naar even extra ontspannen en een fantastische nieuwe ervaring? Neem dan nu contact op.

Kosten massagetafel voorkant heupen, lies en intieme zone.
70 euro: 30 minuten

Kosten massagetafel full body:
95 euro: 60 minuten.
145 euro: 90 minuten

Doordeweeks van
9.00 tot 14:30
Zaterdag van 12:00 tot 21:00 uur
Zondag 12:00 tot 17:00 uur

Werk deze week ook in de avonden

Bij het maken van een afspraak vraag ik wel een foto voor bevestiging dat je boven de 21 bent.

Liefs Nikkie

Ps. Laat je het ook even weten als dit niks voor jou is?
 
Wel grappig dat ze een foto vraagt om te checken of je 21 bent...maar zelf geen foto's hebben...krijgt vast legio aanvragen van jonge pikkies :rolleyes:
De beschrijving speekt me ergens opzich nog wel aan, maar voor die prijzen kan je full bown erotische massage krijgen...markplaats masseuses :LOL:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan