Recensie Nikkita, Amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Nikita is beeldschoon en ongelofelijk sexy. Maar dat is ook het enige positieve dat ik over haar te melden heb. Ik heb haar vorig jaar augustus bezocht in een hotel in Amsterdam en ik heb zelden zo'n slechte ervaring gehad. Ze is zeldzaam arrogant en met zichzelf ingenomen. Kortom, een vreselijke bitch.
 
Nikki….. wat een prachtmeid, werkelijk waar één van de mooiste shemales die ik heb mogen bezoeken.

Ik kan en wil kort zijn: BEZOEK DEZE SHEMALE NIET!!! Ze is een enorme geldwolf, komt GEEN van de afspraken na en is enorm arrogant.

Omdat ik mij niet laat oplichten heb ik uiteindelijk gekregen wat ik wilde, en meer. Maar ik wil hier niet over uitwijden omdat ze er dan nog positief uit komt.

Nogmaals heren, houd je geld in je zak, trek je desnoods af op haar foto's, maar bezoek haar niet!! Zonde van iedere euro die je aan haar besteed. En dat is echt super super zonde….
 
Verbaas mij toch over deze recensies. Ik heb laatst met haar afgesproken. Welliswaar via Grindr en dus gratis..

Ze wilde hem graag.. lang en hard geneukt, goede pijpbeurt gehad en daarna een leuk gesprek gehad, nog even gezoent en samen relaxt in bed gelegen en daarna weer op huis aan gegaan.
 
Ik geloof wel dat ze geil is als ze zelf ook gewoon geil is en het doet met iemand die ze leuk vindt. Maar ze is gewoon een geldwolf haha

Ze is trouwens wel Asian, Filipijns is ze. Die spreken vaak ook Spaans (en ze zegt te wonen in Mallorca) dus ik denk dat ze zegt dat ze half Thai half Colombiaans is omdat het 1 lekker spannend en exotisch klinkt en 2 omdat Filipijnse vaak bekend staan om hun slechte service. Toen ik bij haar was sprak ze Tagalog met een vriendin via Facetime en daarna gaf ze dus aan dat ze Filipijns is aan me.
 
Ik ben hier ooit in het verleden naar toe geweest. Ze ontving in een hotel. Begreep dat ze voorheen in een restaurant in Spanje werkte, maar nu dit beroep is gaan doen om haar familie te onderhouden. Mijn ervaring met haar waren ook echt slecht. Ze heeft een relatie met haar telefoon, voor de rest is het snel geld verdienen en klagen over hoe duur het verblijf in het hotel is. Ik had al mijn geld terug gekregen, omdat het zo slecht was dat ik koos om te vertrekken.
 
Ik ben hier ooit in het verleden naar toe geweest. Ze ontving in een hotel. Begreep dat ze voorheen in een restaurant in Spanje werkte, maar nu dit beroep is gaan doen om haar familie te onderhouden. Mijn ervaring met haar waren ook echt slecht. Ze heeft een relatie met haar telefoon, voor de rest is het snel geld verdienen en klagen over hoe duur het verblijf in het hotel is. Ik had al mijn geld terug gekregen, omdat het zo slecht was dat ik koos om te vertrekken.
Toch netjes dat je geld terug kreeg, dat hoor je niet vaak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan