Recensie Nikky, Etterbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik sta op het punt een afspraak met haar te maken, een paar vragen aan hen die ervaring met haar hebben;

*In haar ad staat dat ze niet zonder pijpt en niet in haar mond laat klaarkomen. Uit de reacties blijkt wat anders ?
*Is 150 echt all incl of zijn er nog extra $ handelingen ?
*Ik spreek nada frans, hoe ging dat bij jullie ? Voor de duidelijkheid, zolang er van te voren heldere afspraken zijn over do's en dont's, kom ik niet voor een goed gesprek of gfe maar voor hardcore actie.
Ze spreekt ook wel (wat) Engels, dus als je dat kan...

Balen dit.
Ik was eindelijk in de gelegenheid om met haar af te spreken. In 1ste instantie snelle en vriendelijke app. positief, want de manier waarop een meisje communiceert, zegt me vaak veel. Maar na dat initiele contact, nada, noppes, nul reactie. Wat kan daarvan de logica zijn ?

Balen dit.
Ik was eindelijk in de gelegenheid om met haar af te spreken. In 1ste instantie snelle en vriendelijke app. positief, want de manier waarop een meisje communiceert, zegt me vaak veel. Maar na dat initiele contact, nada, noppes, nul reactie. Wat kan daarvan de logica zijn ?
Ik begrijp je frustratie, maar als Nikky niet op je bericht heeft gereageerd, denk ik dat ze daar een goede reden voor had. Misschien werd ze opgehouden door een klant die haar een paar uur had geboekt, of misschien had ze een ander onvoorzien probleem, of misschien heeft ze het de laatste tijd erg druk gehad. Ik weet het niet, en jij weet het ook niet. Het enige wat ik kan zeggen is dat haar communicatie over het algemeen helder en direct is. Ik probeer Nikky niet te verdedigen – ze heeft me niet nodig – maar ik wil wel zeggen dat ze een heel fatsoenlijk mens is.

Terug
Bovenaan Onderaan