Wel, ik moet eerlijk zeggen dat vergeleken met mijn vorige recensies, een 5* niet altijd meer een 5* is nadat ik Nikky heb leren kennen. Ik zal dit keer niet in te veel details treden, want Nikky is duidelijk een vrouw met meer dan een script om man gelukkig te maken. Ik ben super blij dat ik haar heb ontmoet. Hopelijk vond ze mij aardig en interessant genoeg, zodat ik haar vaste klant kan worden.
Toch enkele details: ze houdt echt van rimmen. Dus heren: graag scheren! :-D Dit was mijn eerste rimjob, maar ik kan me moeilijk voorstellen dat ik ooit een betere zal krijgen. Het spijt me dat ik haar niet uitgebreid kon neuken, maar ze had andere ideeën. Ik denk dat ze dominanter is dan submissief, maar eigenlijk weet ik dat niet zeker. Ze liet zich bijna facefucken en ze zegt dat ze van variatie houdt (ik ook!). Toch denk ik dat ze liever de touwtjes in handen heeft. We hebben er goed om gelachen. Ze zei: 'Wie niet?'
Ik kwam zo hard klaar met haar vuist in mijn kont dat ze mijn mond dicht moest houden :-D Mannen, mannen... ik heb niet heel veel ervaring op dit niveau, maar toch genoeg om te kunnen zeggen: dit was een andere klasse. Puur meesterwerk. Nikky, je bent een seksgodin!
Ik had geen tweede ronde nodig. Na een korte douche heb ik háár een massage gegeven! Ik weet zeker dat die positieve energie blijft hangen (de volgende klant mag mij bedanken

). We hadden een topgesprek in het Engels (meer dan goed genoeg om elkaar te begrijpen). Tijdens de massage heb ik nog haar lekkere kont en haar poesje geproefd. Met een rustige inleiding, want elk poesje is anders

Topgriet! Hopelijk: 'To be continued!

'