Recensie Nikole/Nika, Amstelveen 3,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1504

Wandelaar
Forumpionier
41
19/07/21
58
5
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3295430-nika
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Geen recensies te vinden maar afgaande op de foto's en de video's de gok genomen en voor vanochtend afgesproken.
Afspreken ging niet heel soepel, want haar engels is beperkt. Op het laatste moment adres sturen en nog een videocall doen.
Verder is ze zeker het meisje van de foto's/video's en inderdaad een verleidelijke verschijning/lichaam. Niet of niet al teveel aan haar lichaam laten doen, afgezien van enkele tatoos.
Ze is vriendelijk en komt wat verlegen over. Daarnaast was ze nogal passief/afwachtend. Diat in scherpe tegenstelling tot haar advertentie. Maar ze liet wel veel toe.
Samengevat: mooie looks, maar de rest valt dan tegen. Ik kreeg voor het laatste kwartier nog wel een massage nadat ik erom vroeg. Duidelijk geen herhalingsgevaar.
 
Deed ze ook aan tongzoenen? Als ik het zo lees lijkt ze me toch wel een prima date. Mooi naturel meisje, misschien wat passief maar het is ook de eerste keer. Prijs klinkt ook goed in orde. Die advertentie is t lokkertje en daar hecht ik vaak niet zoveel waarde aan. Misschien dat de verwachtingen wat hoog waren?
 
Ik ben zelf geen tongzoen liefhebber, dus dat weet ik niet. Overigens was ze met "gewoon" zoenen al terughoudend.
Wat jatsee2 bedoelt met "eerste keer" weet ik niet, maar Nika leek zeker niet onervaren (en het was ook niet mijn eerste keer lol )
Haar borsten kunnen best siliconen bevatten, maar dan zijn ze wel heel mooi gedaan en ik vond het in ieder geval zeker niet opvallend/storend.
Verder wil ik niet te negatief doen, maar ik vond het matig, daarbij moet ik wel opmerken dat ik behoorlijk afknap als er weinig tot geen initiatief wordt getoond. Maar ik ben niet echt teleurgesteld (want vaker dit gedrag tegengekomen) en ik ben al blij als het de dame is van de foto's/video's en ik niet geconfronteerd wordt met een veel oudere zus of erger :oops:
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame gisteren bezocht. Was zeker de dame van de foto's en zag er prima uit. Zou zeggen exact als op de foto's, alleen dan iets meer gewoontjes. Moest wel even wachten en kreeg in eerste instantie ander huisnummer door. Vijftien minuutjes later kon ik komen, maar kreeg nog altijd geen huisnummer. Eerst deur open, dan 'zoveelste verdieping' als de lift dan opengaat zie je de deur open gaan. Overigens van een adres waar ik al eens eerder ben geweest, dus wat mij betreft iets te geheimzinnig allemaal :)
Tongzoenen deed ze in eerste instantie niet, daarna zuinigjes. Pijpen deed ze met gevoel en was goed. Pas na een lange befpartij, waarbij ze erg nat werd en uiteindelijk ook heftig klaarkwam, gingen de remmen toch aardig los.
Maar zal niet snel teruggaan. Was alles bij elkaar best aardig, maar inderdaad een beetje terughoudend, vooral eerste deel dan. Weet niet of het verlegenheid is of gewoon een maniertje om niet teveel te hoeven doen. Leek me wel een lieve meid. Maar echt contact met haar kreeg ik niet.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3295430-nikole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen paar weken weer de hort op geweest en wat dames verkend.

Over deze dames kon ik alleen wat vragen van hoe zij is vinden. Ik herinnerde mij echter dat ze best goede recensies had op hookers.

Het is zeker de mooie dame van de fotos, alleen heb ik wel het gevoel dat haar boobs op de fotos wat ruimer bedeeld zijn dat in het echt. Ze zijn nice, maar ik denk geen C.

De dame is een lieve rustige dame. Ze komt uit Oekraïne. Ik merkte tijdens de date dat zij toch wat afwezig was. Ze vertelde hoe zij een aantal weken gereisd had door Europa. Ik leef natuurlijk met haar mee, maar eerlijk gezegd doet dat de sex geen goed.
Uiteindelijk toch twee x klaargekomen. Ze pijpt lekker rustig en heel erg nat, dar was wel goed.

Voor herhaling vatbaar? Jawel, maar misschien meer onder "normale" omstandigheden.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3295430-nika#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nika is in het echt nog mooier dan de foto's en het (camgirl) filmpje maar ook wat kleiner en lijkt wat jonger in het echt.
We hadden tongzoenen afgesproken maar dat deed ze uiteindelijk niet maar hield haar lippen op elkaar.
Ze komt heel erg verlegen over en af en toe lijkt het alsof ze de Engelse taal niet altijd goed begrijpt.
Pas tegen het einde zei ze "oh you want kiss with tongue" en toen leek het er even op maar nee, jammer.
Fantastisch mooi en lief meisje, maar helaas erg timide .
Ze heeft een prachtig lichaam, mooie naturel borsten en heerlijk kontje.
Pijpen zonder CD deed ze redelijk goed, veel spuug maar niet erg diep en vaak handje erbij, beffen en 69 was goed, ze heeft een heerlijk kutje en werd wel heel erg nat..
Intiem was erg fijn en alleen al door haar mooie verschijning was ik binnen no time klaar voor een 2e ronde ! (iets dat bijna niet voorkomt bij mij)
Aan het einde van de date kwam ze wat losser ,nog een babbeltje gemaakt maar ze bleef nog steeds afstandelijk,
We hebben netjes de tijd volgemaakt, de laatste 10 minuten met een massage die niet veel voorstelde, verder prima douchegelegenheid, goede locatie, parkeren gratis.
Als ze wel aan tongzoenen gedaan had zou ik zeker snel weer terug gegaan zijn.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/3295430-nika#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag bij Nika geweest. Een rustige, mooie en lieve meid. Exact de dame van de foto's, waarbij het filmpje en de onbewerkte foto in de woonkamer het beste beeld geven. Vooraf gedouched en daarna op bed gaan liggen. Ze laat je genieten van haar lichaam, aanvankelijk met lingerie daarna zonder. Ze heeft mooie stevige en natuurlijke borsten. Pijpen zonder condoom vond ik prima. Daarna sex gehad in verschillende standjes, GFE. Tongzoenen doet ze beperkt. Klaargekomen in missio, na ongeveer 40 min. Daarna nog wat nagepraat en ben ik weer huiswaarts gegaan.

Nika is een lieve, rustige en mooie meid. Voor mij een geslaagde afspraak.
 
Ze is er al weer een tijdje.

Vind haar foto's mooi. Beetje verlegen niet erg.
Maar jullie zeggen dus dat haar borsten puur natuur zijn.
Bij sommige foto's twijfel ik daar namelijk aan, maar dat kan ook door de photoshop van de shoot komen.

Juist op de selfies is alles prima in orde.
 
Ik ben er destijds geweest. Zat toevallig deze week te denken of ik nog eens zou gaan. Maar dat komt ook omdat aanbod - qua mijn smaak - erg slecht is momenteel. Dus dat is mogelijk mede de reden. Was lief meisje en ook wel mooi. Maar was me kennelijk ook niet echt bijgebleven als een dame om te onthouden. Las nu net mijn eigen recensie van destijds terug en twijfel nu nog steeds. Herinner me idd wel dat het laatste deel van onze afspraak wel stuk beter was dan eerste deel....
 
Gesproken taal
Engels
Afgelopen zondagmiddag via whatsapp een afspraak met haar gemaakt. Op mijn vraag (in het Engels) of ze die avond beschikbaar was kreeg ik een prijslijst als antwoord. Gekozen voor een uurtje (€170,=). Daarna tijdstip doorgegeven wat ok was waarna ik de locatie kreeg gestuurd. Alles in orde denk je.

Ben ik daar om ± 10 voor aanvang en geef ik dat door krijg ik te horen:

"Okay can you wait me'

Ik antwoord 'Off course' waarna ze aangeeft:

Because I'm forget sorry.

Daarna nog gevraagd of ik goed zat voor wat betreft de locatie (dat bericht heeft ze nog gelezen) en daarna bleef het stil. Geen enkele reactie meer. Ik weet niet wat er wordt bedoeld met 'can you wait me' maar ik denk dan aan aankleden en opmaken of zoiets. Misschien had ze ook een andere klant maar dat weet ik dus niet. Na een behoorlijke tijd wachten (stel dat ze een klant had voor 1 uur) nog maar eens geappt of het dan later zou worden. Geen reactie en bericht werd ook niet gelezen. Uiteindelijk 2 uren gewacht en daarna maar opgegeven en via whatsapp doorgegeven dat ik behoorlijk teleurgesteld was. Kwam nog bij dat ik voor dit bezoek meer dan een uur moest rijden.

Tenslotte, had voor deze dame gekozen vanwege de recensies hier maar ook de recensies op kinky.nl zelf. Dan denk je dat je goed zit maar niet dus. Dit was voor mij de eerste keer dat ik via kinky geprobeerd heb een afspraak te regelen en het is gelijk ook de laatste keer. Ben nu al meer dan 30 jaar wandelaar en ik weet maar al te goed dat je compleet afhankelijk bent van de stemming van de dame in kwestie. Snap dat nu het lastig voor iemand uit Oekraïne maar zeg dan direct nee en houd me niet aan het lijntje.

Ik zie nu trouwens dat de advertentie op Kinky er niet meer is. Die was er zondag nog wel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan