Recensie Nina, Beernem 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2 weken terug ook langs geweest, mij zien ze er niet meer terug. Zelfs met moeite een klein wasjes. Massage zelf vond ik ook niets speciaals weinig teasen.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze week na het lezen van alle lofzang toch ook eens langsgeweest en eerlijk gezegd wat ontgoocheld naar buiten gekomen. Vriendelijke dame, mooi figuurtje en eigenlijk een heel goede massage maar voor mij veel te weinig teasing (en ook haar aanraken of orale seks was niet of nauwelijks aan de orde (tijdens het happy end kon ik haar heel kort vingeren maar ze positioneerde zich niet echt zo dat dit gemakkelijk werd gemaakt). Dan geef ik toch de voorkeur aan mijn andere Thaise godin in Oostende. Herhalingsgevaar? Ik denk niet dat ik nog terug zal gaan maar het was zeker niet mijn slechtste ervaring met een Thaise deerne.

PS Ik las hier wat commentaar over het ontbreken van een douche… dit klopt. Je wordt wel met een washandje netjes gewassen op t einde wat ik persoonlijk wel fijn vind.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Niet herhalingsvatbaar voor mij. Inderdaad niet echt hygiënisch daar. Ook niet de knapste dame, wel een goed lichaam. Ik ben gekomen voor een massage, maar toen ze op me kwam zitten om te teasen is er wat meer van gekomen 😅.
 
geen douche is bij een massage gewoon inderdaad not done.

Die vettigheid kruipt in uw kleren en begin dan maar eens te wassen!
Zelfs al enkele keren gehad (elders) dat, ondanks douche, ik zag dat er wat in mijn hemd was gekropen aan de achterkant.

"Gelukkig" ben ik single, kan me voorstellen dat je anders wel wat mag uitleggen thuis.
 
geen douche is bij een massage gewoon inderdaad not done.

Die vettigheid kruipt in uw kleren en begin dan maar eens te wassen!
Zelfs al enkele keren gehad (elders) dat, ondanks douche, ik zag dat er wat in mijn hemd was gekropen aan de achterkant.

"Gelukkig" ben ik single, kan me voorstellen dat je anders wel wat mag uitleggen thuis.
Inderdaad geen douche maar word altijd mooi gewassen op het einde ik heb daar geen Klagen van
 
Na heel lange tijd nog eens een Thaise bezocht en uit praktische overwegingen Nina gekozen. Kon direct komen, communicatie via SMS. Lichte teleurstelling bij het openen van de deur maar goed schoonheid is subjectief ;-) Ze praat grappig en traag Nederlands. Ik vind ze wel heel sympathiek en er werden vrij veel grapjes gemaakt en gepraat maar helaas gaat dit ten koste van de beleving en heb dan maar even gezwegen en me geconcentreerd. Kreeg wat complimentjes over "mooi lichaam, verzorgd, ruikt goed" dus OK dacht ik laat je maar gaan :) Eerste goeie dertig minuten gebeurt er eigenlijk niet veel meer dan een relax massage, zelfs de voeten vrij lang. Na het omdraaien werd het gelukkig beter en werd er tijd uitgetrokken voor de afwerking. Aanraken overal is geen probleem, maar toen ik vroeg "poesje likken?" zei ze neen dat doe ik niet mag niet van mijn man. Met de leuke ongedwongen ontvangst erbij overall ca va, maar kwam toch niet volledig aan mijn trekken. Wat eigenlijk de laatste tijd nog weinig gebeurt, zeker in "de Vlaanders" helaas. Misschien na 17/18 jaar toch maar gaan afbouwen en mijn geld beter investeren...
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ja dat klop volledig ik denk dat het er vanaf hang hoe ze haar voel ik heb zeker nog geen Klagen gehad.
Maar ben daar ook vast klant. Denk dat haar man zeker niet alles weet
Recent een tweede keer bij Nina geweest. De eerste keer was een goede massage, maar met weinig teasing ...
Eigenlijk was deze tweede keer niks anders. Nina geeft een vrij goede thaise massage, met happy end, maar dat laatste is redelijk mechanisch.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan