WHEM Nina Brussel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wel... in dat geval kijk ik even reikhalzend als jij uit naar een ervaring met deze "dame". De enige ervaring die ik ermee heb (en heb al pm's gekregen van anderen die ongeveer hetzelfde meemaakten) is dat ze heel goed is om je aan het lijntje te houden.
Leuke chat om op te warmen, met rare smoesjes om uitstel vragen, uiteindelijk dan toch concreet afspreken en adres doorgeven, maar als je dan eenmaal voor haar deur staat is ze nog onmogelijk te contacteren.
Geen idee waarom, ze (hij?) heeft 4 advertenties op RL die verschillende keren per dag ververst worden, dus dat kost wel wat duiten.
Maar heb nog NIEMAND geweten die er effectief binnengeraakt is.
Tot nader order voor mij een absolute FAKER.

Overigens was er al een topic in WHEM over deze Nina, met dezelfde commentaren.
 
Wel... in dat geval kijk ik even reikhalzend als jij uit naar een ervaring met deze "dame". De enige ervaring die ik ermee heb (en heb al pm's gekregen van anderen die ongeveer hetzelfde meemaakten) is dat ze heel goed is om je aan het lijntje te houden.
Leuke chat om op te warmen, met rare smoesjes om uitstel vragen, uiteindelijk dan toch concreet afspreken en adres doorgeven, maar als je dan eenmaal voor haar deur staat is ze nog onmogelijk te contacteren.
Geen idee waarom, ze (hij?) heeft 4 advertenties op RL die verschillende keren per dag ververst worden, dus dat kost wel wat duiten.
Maar heb nog NIEMAND geweten die er effectief binnengeraakt is.
Tot nader order voor mij een absolute FAKER.

Overigens was er al een topic in WHEM over deze Nina, met dezelfde commentaren.
Ik heb hetzelfde meegemaakt.

Ik heb met haar gebeld, leuke berichtjes uitgewisseld om verder af te spreken. Eerst zegt ze enkel de straat, zonder nummer. Dan de nummer. Eens aangekomen niets meer. Reageerde niet meer op sms, niet meer via telefoon. Op het moment van afspraak stopte er wel een Mercedes die een hele tijd voor haar deur stond. Uiteindelijk reed die weg? Toeval? Ik heb een half uur gewacht (bellend en sms'end)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan