Jeremy1982
Newbie
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 75
Aangesproken door recensies en foto's van enkele dames, zakte ik af naar Zundert. Oudere dames zijn meer mijn ding. Alleen Nina was beschikbaar, maar wat ik zag sprak me aan. Nina is een Portugese dame van rond de 50 met een lekker stel natuurlijke borsten (met piercings), een perfecte kont en een toefje schaamhaar. Type geile buurvrouw. Ze spreekt Nederlands met een accent wat het moeilijk maakt haar altijd goed te verstaan. Ze babbelt vanaf de eerste minuut over allerhande onderwerpen. Ik was blij toen het wasje voorbij was en ik haar met een tongkus de mond kon snoeren. Ze deed gewillig mee en dat is ook niet gestopt. Een vurige Latina, zo je wil. Ze pijpt zeer goed en ook diep en leest je goed door ook tijdig te stoppen. Ze voelde strak aan en gaf zich vol overgave tijdens de seks. Op een bepaald moment voelde ik haar klaarkomen, zonder dat ze dit aangaf en bleef ze doorgaan met de focus op mij. Tijd mooi volgemaakt. En na afloop begon dat gebabbel weer. Het is in ieder geval een dame die haar job graag doet, die weet wat ze doet en die voor haar leeftijd gezien mag worden.
Voor dit geld vond ik nog nooit een betere date. Je kan gelijkaardig vinden voor een hoger bedrag. Maar voor een hoger bedrag kun je ook slechter treffen.
Voor mij zit er zeker een herhaling in, alleen hoop ik dat ze dan wat stiller is voor- en achteraf.
Voor dit geld vond ik nog nooit een betere date. Je kan gelijkaardig vinden voor een hoger bedrag. Maar voor een hoger bedrag kun je ook slechter treffen.
Voor mij zit er zeker een herhaling in, alleen hoop ik dat ze dan wat stiller is voor- en achteraf.