Algemeen Trans/Shemale in SS Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rimt en tongzoent ze?
Rimmen zou ik niet weet (doe ikzelf nooit), tongzoenen niet echt. Wel vriendelijk en neukt goed door.
Zijn er soms bij die cum geven ook voor de startprijs 50 euro ? in de dag tijdens weekend ?
Nee, da's helemaal niet realistisch voor die prijs, bij de meesten. Anouk doet dat soms wel. Het hangt vooral af of ze zelf eens zin hebben om klaar te komen, aan het einde van hun shift ofzo. Maar dan moet je echt wel veel geluk hebben voor die prijs.

Rimmen zou ik niet weet (doe ikzelf nooit), tongzoenen niet echt. Wel vriendelijk en neukt goed door.

Nee, da's helemaal niet realistisch voor die prijs, bij de meesten. Anouk doet dat soms wel. Het hangt vooral af of ze zelf eens zin hebben om klaar te komen, aan het einde van hun shift ofzo. Maar dan moet je echt wel veel geluk hebben voor die prijs

Nee, da's helemaal niet realistisch voor die prijs, bij de meesten. Anouk doet dat soms wel. Het hangt vooral af of ze zelf eens zin hebben om klaar te komen, aan het einde van hun shift ofzo. Maar dan moet je echt wel veel geluk hebben voor die prijs.
En doet Niki aan bdsm?

Ja waarschijnlijk turks/bulgaars. Eentje is zeg maar af en toe in antwerpen. Maar komt uit Duitsland. Heb ik ooit zien staan en kort mee gepraat. Maar had mn zaad al verschoten toen. Ene Arzu. Best vol, 1,85..

De andere is slank en langer. Ook Bulgaars? Of Turks deze staat regelmatig in de avond. Geen vaste plek. Maar hier zou ik wel eens een naam van willen. Want zie dr laatste tijd niet meer staan.

Als het goed is zijn dit etnische turken. Uit Bulgarije

ik ben donderdag een dag gaan wandelen in het SKW.
Ik wou eerst eens Tamara gaan bezoeken , maar haar raam was de ganse dag leeg, bordje raam te huur???
Is zij momenteel in verlof??Iemand die dit weet??
Daarna nog rondgelopen, ik wou Gina uit de VT bezoeken, maar deze bekeek mij niet eens????
Zelf na bepaalde keren gepasseerd te zijn gaf ze me geen blik waardig,alhoewel ik er in het verleden al een paar maal gepasseerd ben en goed ervaringen mee had.
Dan verder zoeken, opeens zag ik de heel grote blonde Nicky staan op de SS15/3 , maar daar het lang geleden was dat ik nog geneukt ben haar gezegd dat het voor mij de eerste maal was.
Zij heeft mij resoluut geweigerd....?????
Blijkbaar doet ze enkel met mensen die serieus wat gewend zijn...
Blonde Vlaamse Gina helemaal vooraan de Vingerling was ook wel aanwezig, maar heel lange tijd niet meer gezien aan haar raam en uiteindelijk maar terug vertrokken...
Beetje teleurstellend, hoewel ik in het verleden goede ervaringen heb in het SKW..

ik ben donderdag een dag gaan wandelen in het SKW.
Ik wou eerst eens Tamara gaan bezoeken , maar haar raam was de ganse dag leeg, bordje raam te huur???
Is zij momenteel in verlof??Iemand die dit weet??
Daarna nog rondgelopen, ik wou Gina uit de VT bezoeken, maar deze bekeek mij niet eens????
Zelf na bepaalde keren gepasseerd te zijn gaf ze me geen blik waardig,alhoewel ik er in het verleden al een paar maal gepasseerd ben en goed ervaringen mee had.
Dan verder zoeken, opeens zag ik de heel grote blonde Nicky staan op de SS15/3 , maar daar het lang geleden was dat ik nog geneukt ben haar gezegd dat het voor mij de eerste maal was.
Zij heeft mij resoluut geweigerd....?????
Blijkbaar doet ze enkel met mensen die serieus wat gewend zijn...
Blonde Vlaamse Gina helemaal vooraan de Vingerling was ook wel aanwezig, maar heel lange tijd niet meer gezien aan haar raam en uiteindelijk maar terug vertrokken...
Beetje teleurstellend, hoewel ik in het verleden goede ervaringen heb in het SKW..
Heeft Nicky dan zo een groot apparaat? Dan moet ik eens passeren. Zowel zij als Alexandra hebben geen borsten?

Ik ben afgelopen vrijdagmiddag gegaan. De Alexandra van Verversrui 20 was er en ook Gina van VT. Ik had al enkele keren Gina gekozen en goede ervaringen (zie ook reviews). Maar ze had gezien dat ik even voor het raam van Anouk stond en dat was klaarblijkelijk in het verkeerde keelgat geschoren (wat een uitdrukking;)). Ze deed de deur open terwijl ik aangaf dat ik wou binnengaan, maar ze begon te klagen over het feit dat ik te lang voor het raam van Anouk stond enz. Ze wou me gewoonweg niet binnenlaten. Ik heb niets meer gezegd en weggegaan. Dergelijke arrogante houding (ook bij Boobie in #531)laat ze best achterwege als ze haar cliënteel wil houden. Ik ga alleszins niet meer langs bij haar. Ik ben uiteindelijk bij Nicoletta gegaan wat een prima ervaring was.
Bij Anouk was het de hele tijd bezet en op een bepaald ogenblik stonden er twee jonge gasten voor de deur te sms'en. Iets daarna gingen ze gewoon binnen en naar boven. Een gezellig triootje + Anouk dus ... Spijtig dat ik haar nummer niet bij had want anders was het misschien een persoon extra geweest.

Terug
Bovenaan Onderaan