Algemeen Trans/Shemale in SS Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rimt en tongzoent ze?
Rimmen zou ik niet weet (doe ikzelf nooit), tongzoenen niet echt. Wel vriendelijk en neukt goed door.
Zijn er soms bij die cum geven ook voor de startprijs 50 euro ? in de dag tijdens weekend ?
Nee, da's helemaal niet realistisch voor die prijs, bij de meesten. Anouk doet dat soms wel. Het hangt vooral af of ze zelf eens zin hebben om klaar te komen, aan het einde van hun shift ofzo. Maar dan moet je echt wel veel geluk hebben voor die prijs.

Rimmen zou ik niet weet (doe ikzelf nooit), tongzoenen niet echt. Wel vriendelijk en neukt goed door.

Nee, da's helemaal niet realistisch voor die prijs, bij de meesten. Anouk doet dat soms wel. Het hangt vooral af of ze zelf eens zin hebben om klaar te komen, aan het einde van hun shift ofzo. Maar dan moet je echt wel veel geluk hebben voor die prijs

Nee, da's helemaal niet realistisch voor die prijs, bij de meesten. Anouk doet dat soms wel. Het hangt vooral af of ze zelf eens zin hebben om klaar te komen, aan het einde van hun shift ofzo. Maar dan moet je echt wel veel geluk hebben voor die prijs.
En doet Niki aan bdsm?

Terug
Bovenaan Onderaan