Recensie Nina, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bubududu

Wandelaar
28
19/03/22
32
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nina-czech.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gister weer eens langsgeweest bij Nina.
Ze herkende zelfs nog nadat onze laatste date meer als een jaar geleden was.

Zoals vorige keer was het een heerlijke date zoenen pijpen zonder c neuken in meerdere posities en achteraf nog een leuke praatje gemaakt
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nina-czech.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb Nina vandaag opnieuw bezocht, ben ondertussen de tel kwijt. Sorry collega-wandelaars, dat ik niet eerder een review gepost heb. Waarschijnlijk uit luiheid, nalatigheid of misschien naïeve hebzucht dat ik ze voor mezelf wil houden?
Foto's op RL geven een goed beeld van deze klassedame, hoewel ze niet meer zo stralend en strak is dan op foto's van de professionele fotoshoot. Zachte zuivere huid, prachtige naturelle borsten. Heel haar lichaam is naturel : geen botox, fillers of siliconen.
Ik spreek altijd Duits of Frans met haar, maar Engels spreekt ze ook neem ik aan. Bij een eerste bezoek is ze in het begin wat streng en licht afstandelijk, maar is begrijpelijk in dat vak bij een eerste ontmoeting.
Ze is natuurlijk een pro, maar dat zoeken we toch uiteindelijk… Wel een pro die aangenaam in de omgang is, en met wie je ook in je privé leven wel es een glas wil drinken op een terras.
Ze pijpt met gevoel, beoefent een deepthroat die heel … euh…ja heel diep gaat. Tongzoenen in orde, en ze gaat soepel mee in alle standjes. En ze geniet ook mee met je, haar gekreun is niet fake.
En ze rondt af met een deugddoende massage als er nog tijd over blijft.
Nog enkele dagen in Hasselt, en op 10 december is ze opnieuw in het land.
Herhalingsgevaar? Was glauben Sie ?
 
Mooi vrouw , maar naturelle borsten ?
Beste Rocheval1,
Je betwijfelt of Nina haar borsten naturel zijn….?
Geloof me, wanneer ik een paar vrouwenborsten voor me zie weet ik meestal of ze naturel zijn, en al zeker als ik er aan mag voelen 😊
Geen enkele kunstmatige ingreep evenaart wat de natuur vermag : Nina's borsten zijn daar een bewijs van.
Zelden zulke welgevormde borsten gezien, zeker als je bedenkt dat Nina toch al midden 30 is. Ik zou zeggen, ga zelf op veldonderzoek uit…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan