Woensdag in Hasselt voor een meeting. En gezien ik niet vaak in die buurt ben het nutige aan het aangename gekoppeld.
Wat resulteerde in een bezoek aan 2 dames.
De 1ste dame was Daria. Mijn ervaring met haar kunnen jullie onder haar naam vinden.
Had beide dames gecontacteerd na mijn meeting en Daria was de 1ste die reageerde en vandaar de 1ste die ik bezocht.
Net voor ik daar toekwam, reageerde ook Nina. Had haar in het Duits gecontacteerd. Afspraak vastgelegd. Deze zou plaatsvinden zo'n 15min na mijn date met Daria.
Dus, ik kwam toe bij Nina. Ze deed de deur open in een prachtig zwart setje met nylons en jarretellen.
Ik vond haar een mooie verschijning. Ze nam me mee naar de kamer en liet me weten dat ze het leuk vond dat ik haar in het duits gecontacteerd had. We hebben tijdens de date ook in het duits gecommuniceerd. Kreeg ook een compliment dat ik goed duits sprak.
Tip voor de wandelaars: als je duits kan en wat kleine complimentjes strooit, krijg je een lieve, warme dame in de plaats.
Snel gedoucht en ze stond mij op te wachten voor het bed. Nog beetje gepraat, waarbij ze me herhaaldelijk vol op de mond kustte.
Vervolgens liet ze mij plaatsnemen op het bed. Nog wat zoenen en dan ging haar aandacht naar mijn jongeheer. Condoom erover en ze begon mij te pijpen.
Andere techniek als Daria die ik kort daarvoor ervaren had. Maar beiden zijn naar mijn gevoel zeer bedreven. En kan niet zeggen welke de beste is.
Wat ik wel kan zeggen is dat Nina regelmatig diep ging (dieper als Daria). Ze wou echt voor deepthroat gaan. Ik zei haar dat ik dat wel heel leuk vond. Zij vertelde me dat het niet lukte zoals ze het wilde. En ze probeerde opnieuw om mijn jongeheer helemaal in haar mond te laten verdwijnen.
Ze heeft mij zeker een kwartier gepijpt en steeds opnieuw geprobeerd voor die deepthroat.
Ze herhaalde nog een paar keer dat het niet lukte zoals ze het wou. En je zag dat ze echt wat teleurgesteld was in zichzelf.
Heb haar gezegd dat ik nog maar zelden ervaren had dat iemand mijn jongeheer zo diep in de mond nam (en dat was geen leugen; dus niet gewoon om haar een beter gevoel te geven).
Ik had veel respect voor haar dat ze het bleef proberen.
Na zeker 15min orale verwennerij, kwam ze op mij zitten. Eerst rustig om wat te wennen aan het formaat. Maar, algauw volgde een leuk tempo. De ene keer leunde ze voorover zodat we konden zoenen of ik met haar borsten kon spelen. Het andere moment leunde ze achterover.
Na een kleine 10min van standje gewisseld. Ik bovenop haar met haar benen in mijn nek. Eerst met mijn jongeheer tegen haar klitje gewreven. Vervolgens langzaam erin. Tempo steeds meer opdrijvend, harder en dieper stotend. Het bed bonkte tegen de muur. Een dikke 10min heb ik haar zo genomen. Het voelde alsof ik zo nog lang kon doorgaan.
Ik had natuurlijk al kruit verschoten bij Daria.
Intussen was mijn halfuurtje met Nina al overschreden.
Ze probeerde me nog met de hand te laten klaarkomen. En ondanks een goede handjob, voelde ik al snel dat ook dat niet zou lukken.
Voor mij persoonlijk is het orgasme ook niet het belangrijkste. Genieten van de daad wel. En ik heb genoten van Nina.
Heb haar dat ook verteld omdat ze liet weten dat ze het spijtig vond dat ik niet was klaargekomen.
Ik heb alleszins genoten van mijn uitstap naar Hasselt en van beide dames.
Volgende keer misschien starten met Nina. En dan heerlijk op haar mooie snoetje klaarkomen

En daarna naar Daria, zodat ik het daar wat langer volhou.
En overwegen om bij beiden een uurtje te boeken ipv 30min
P.S.
Nina vertrekt zaterdag terug naar huis.