Recensie Nina, Ieper 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

keurten

Wandelaar
36
06/11/22
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geile-nina-wil-sex.html
Maandag een date gehad met nina.Vriendelijke ontvangst en kus op de mond.
Even tongzoenen en eerst afgerekend.Dan verder tongzoenen en snel naakt op bed.
Lekkere borsten en tepels waar ik mocht aan likken en zuigen.Verder haar lichaam verkend en haar lekker gebeft waar ze blijkbaar van genoot. en ik ook.
Heeft me gepijpt, wat wel goed was. Soms wel handje erbij. Komt ook aan je gaatje als je dat wilt .Dan in doggy genomen ,maar was al snel klaar.
.Nog even bekomen en praatje gedaan .kijkt zeker niet op de klok.Neemt haar tijd. Wel wat vollere dame..Moet je van houden natuurlijk.
Herhaling ja ,aangename dame.
 
@keurten Als je dat wil toevoegen in je recensie, klik op de 'Rapporteer' knop en vermeld daar dat je de link wil updaten met de link zelf. 1 van de admins zal wel zo vriendelijk zijn om dat voor je te doen.
Je kan je post wel zelf aanpassen als je dit doet binnen een bepaalde tijd (24h?) na het plaatsen van je post/recensie.
 
Vraag aan wandelaars die toch al enkele jaren op pad zijn. Is deze Nina dezelfde die vroeger in Rumbeke en Roeselare ontvangst deed ?
Zo ja, dan had ik er toch een zeer slechte ervaring mee. Het putje stonk, en er was nochtans geen weersverandering op komst. Geen initiatief : zelf uit je pijp komen ... en er nog 100 euro moeten voor betalen ook. Trouwens hoeveel heb jij moeten betalen Keurten ? Het is bij de beoordeling niet ingevuld, en bij haar advertentie op RL staan ook geen prijzen. Dame zegt zelf dat ze 62 is.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geile-nina-wil-sex.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ga al een tijdje naar Nina en heb haar vorige week nog eens bezocht. Ze is een hele lieve vrouw. Vooral haar massage is fantastisch. Eerst heerlijk mijn schouders ontstressen om me daarna te pijpen. Haar prijzen zijn ook zeer democratisch.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geile-nina-wil-sex.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag langsgeweest bij Nina. Ze adverteert niet elke dag op Redlights vandaar geen link.
Ze ontvangt op een appartement in het centrum van Ieper en deed de deur open in een sexy outfit. Ze is echt vollere dame niet zo groot, met mooie grote borsten. Voor de liefhebbers van BBW echt de moeite. Na het obligate wasje al lekker tongkussend op het bed beland. Haar uitgekleed en ze genoot van het spel, haar meerdere keren gebeft en gevingerd. Lukt niet altijd zei ze maar haar toch een paar keer laten squirten. Ze pijpt heel lekker en opwindend. Daarna condoompje en haar doggy style voor de spiegel genomen. Lekker klaargekomen, nog een leuke babbel bij een kop koffie. Echte dame, kijkt niet op de klok en geniet graag zelf
 
Terug
Bovenaan Onderaan